İçeriğe Yönlendir

Hyundai Tucson'mu, Chery Tiggo 8 Pro Max'mi alınmalı?


Emin Ozan

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Emin Ozan yazdı:

Kodiaq'lar 2 milyon TL civarında bulunabiliyor. Sizce Chery gibi yeni çıkanlara hiç bulaşmadan,

çok katıldım bu fikre. 

Yorum bağlantısı
Erhan Doruk
Emin Ozan yazdı:

Arkadaşlar, peki sizce ikinci el seçenekleri değerlendirme kapsamına alsaydık, 2019-2020 model Kodiaq alınır mı?

Özellikle bu modellerde kronik bir sorun, nazı falan var mıdır diye merak ediyorum. Yanlış bilmiyorsam bu araçlarda DQ381 (ya da DQ380) ıslak tip DSG şanzıman var. Bu şanzımanın genel durumu nedir, kullananlar memnun mu? 1.5 TSI motor zaten VAG grubunun demirbaşı ama hiç deneyimleme şansım olmadı, onun da baş ağrıtan bir kroniği var mıdır?

Şu an 30.000-50.000 km aralığındaki, sözde hatasız/boyasız Kodiaq'lar 2 milyon TL civarında bulunabiliyor. Sizce Chery gibi yeni çıkanlara hiç bulaşmadan, sorunsuzluk ve uzun ömürlülük için Avrupa araçlarından şaşmamak mı gerekiyor? Aslında Tucson da çok hoşuma gidiyor ama Kodiaq'a göre biraz daha küçük kalıyor, o yüzden aklım Kodiaq'ta. Görüşlerinizi bekliyorum.

3 yıl 2018 octavia , 3 yıl 2021 passat  , son bir senedir de superb kullanıyorum. hepsi 1,5 tsi dsg idi. bir sorun yaşamadım.Octavia da yapmamıştı ama passat ve superb de performanslı kullanınca yağ eksiltme yapabiliyor. Passat da yağ soğutucusu delinmişti. Kronik diyebileceğim bir sorun görmedim. 

Yorum bağlantısı
Emin Ozan
(düzenlendi)
Erhan Doruk yazdı:

3 yıl 2018 octavia , 3 yıl 2021 passat  , son bir senedir de superb kullanıyorum. hepsi 1,5 tsi dsg idi. bir sorun yaşamadım.Octavia da yapmamıştı ama passat ve superb de performanslı kullanınca yağ eksiltme yapabiliyor. Passat da yağ soğutucusu delinmişti. Kronik diyebileceğim bir sorun görmedim. 

Merhaba, Kodiaq ilanlarına bakıyorum da, aklıma takılan bir şanzıman meselesi var.

2019-2020 model 1.5 TSI önden çekişlilerde büyük ihtimalle DQ200 kullanılıyor. Bu şanzımanın kuru kavramalı olduğunu ve DSG’lerin en sorunlu serilerinden biri olduğunu duydum. Öte yandan, 4x4 ve dizel versiyonlar sanırım DQ381 ile geliyor ama bu konuda emin değilim.

Muhakkak sizin bu konuda tecrübeniz vardır: DQ200 gerçekten can sıkar mı? Eğer masrafsız ve uzun ömürlü bir Kodiaq kullanmak istiyorsak, hangi motor/şanzıman kombinasyonuna odaklanmalıyız?"

 

tarihinde Emin Ozan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Muhammet  Ölmez

Benim de aklımda olan bir araç, bildiğim kadarıyla Kodiaq'ların hepsi ıslak tip. 

 

Kaynağım şu döküman,

251109Acrobat_LnT.jpg.0805b010f04b4e305085cde4a0e5774f.jpg

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Emin Ozan yazdı:

DSG’lerin en sorunlu serilerinden biri olduğunu

en son çıkandan bir önceki hep bir sorunludur, nedens e son çıkandan sonraki birşey çıkınca da o sorunlu olur... yılların pazarlaması değişmez, ben alırken kuruya geçtik ıslak sorunlu demişti doğuş 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...