Çağlar Bayur 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Emin Ozan yazdı: Kodiaq'lar 2 milyon TL civarında bulunabiliyor. Sizce Chery gibi yeni çıkanlara hiç bulaşmadan, çok katıldım bu fikre. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Emin Ozan yazdı: Arkadaşlar, peki sizce ikinci el seçenekleri değerlendirme kapsamına alsaydık, 2019-2020 model Kodiaq alınır mı? Özellikle bu modellerde kronik bir sorun, nazı falan var mıdır diye merak ediyorum. Yanlış bilmiyorsam bu araçlarda DQ381 (ya da DQ380) ıslak tip DSG şanzıman var. Bu şanzımanın genel durumu nedir, kullananlar memnun mu? 1.5 TSI motor zaten VAG grubunun demirbaşı ama hiç deneyimleme şansım olmadı, onun da baş ağrıtan bir kroniği var mıdır? Şu an 30.000-50.000 km aralığındaki, sözde hatasız/boyasız Kodiaq'lar 2 milyon TL civarında bulunabiliyor. Sizce Chery gibi yeni çıkanlara hiç bulaşmadan, sorunsuzluk ve uzun ömürlülük için Avrupa araçlarından şaşmamak mı gerekiyor? Aslında Tucson da çok hoşuma gidiyor ama Kodiaq'a göre biraz daha küçük kalıyor, o yüzden aklım Kodiaq'ta. Görüşlerinizi bekliyorum. 3 yıl 2018 octavia , 3 yıl 2021 passat , son bir senedir de superb kullanıyorum. hepsi 1,5 tsi dsg idi. bir sorun yaşamadım.Octavia da yapmamıştı ama passat ve superb de performanslı kullanınca yağ eksiltme yapabiliyor. Passat da yağ soğutucusu delinmişti. Kronik diyebileceğim bir sorun görmedim. Yorum bağlantısı
Emin Ozan 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce (düzenlendi) Erhan Doruk yazdı: 3 yıl 2018 octavia , 3 yıl 2021 passat , son bir senedir de superb kullanıyorum. hepsi 1,5 tsi dsg idi. bir sorun yaşamadım.Octavia da yapmamıştı ama passat ve superb de performanslı kullanınca yağ eksiltme yapabiliyor. Passat da yağ soğutucusu delinmişti. Kronik diyebileceğim bir sorun görmedim. Merhaba, Kodiaq ilanlarına bakıyorum da, aklıma takılan bir şanzıman meselesi var. 2019-2020 model 1.5 TSI önden çekişlilerde büyük ihtimalle DQ200 kullanılıyor. Bu şanzımanın kuru kavramalı olduğunu ve DSG’lerin en sorunlu serilerinden biri olduğunu duydum. Öte yandan, 4x4 ve dizel versiyonlar sanırım DQ381 ile geliyor ama bu konuda emin değilim. Muhakkak sizin bu konuda tecrübeniz vardır: DQ200 gerçekten can sıkar mı? Eğer masrafsız ve uzun ömürlü bir Kodiaq kullanmak istiyorsak, hangi motor/şanzıman kombinasyonuna odaklanmalıyız?" 20 saat önce tarihinde Emin Ozan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Muhammet Ölmez 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Benim de aklımda olan bir araç, bildiğim kadarıyla Kodiaq'ların hepsi ıslak tip. Kaynağım şu döküman, Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Emin Ozan yazdı: DSG’lerin en sorunlu serilerinden biri olduğunu en son çıkandan bir önceki hep bir sorunludur, nedens e son çıkandan sonraki birşey çıkınca da o sorunlu olur... yılların pazarlaması değişmez, ben alırken kuruya geçtik ıslak sorunlu demişti doğuş Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Muhammet Ölmez yazdı: Benim de aklımda olan bir araç, bildiğim kadarıyla Kodiaq'ların hepsi ıslak tip. Kaynağım şu döküman, Doğru bilgi, chatcpt de bunu doğruluyor. özetle; Kodiaq’larda kuru-kavramalı DQ200 çok nadir/çok erken üretim 1.4 TSI FWD modellerle sınırlı görünüyor; genel kural olarak Kodiaq = ıslak-tip DSG. Resmi ve kesin yıl/seri bilgisi için fabrika dökümü veya aracın VIN/şase kodu üzerinden kontrol en güvenilir yol olacaktır. Yorum bağlantısı
Emin Ozan 6 saat önce Yazar Paylaş 6 saat önce (düzenlendi) Peki sizce 1.5TSI 2019-2020 model, azami 50.000km ve 2m₺ civarında fiyatları ile Kodiaq alınır mı arkadaşlar, Tucson veya Tiggo yerine önerir misiniz? Sorunsuz ve masrafsız bir araç olarak değerlendirilebilir mi? 6 saat önce tarihinde Emin Ozan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Forumda satılık kodiak var hesaplıya gelir. Yakıtı pek dişünmüyor gibisiniz cherry alanlar yakıttan şikayetçi. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Paslanma ve kalite sorunları var gibi. Araştırmak lazım. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Forumda satılık kodiak var hesaplıya gelir. Yakıtı pek dişünmüyor gibisiniz cherry alanlar yakıttan şikayetçi. Cherry için 12-14 litrelerden bahsediyorlar. Gidip Qashqaiyi öpüp geleyim. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 3 saat önce Paylaş 3 saat önce 2025 model arabaları 14 litre yakanların cheryleri Suriyeli çeki ile değerlendirilir 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Emin Ozan yazdı: Merhaba, Kodiaq ilanlarına bakıyorum da, aklıma takılan bir şanzıman meselesi var. 2019-2020 model 1.5 TSI önden çekişlilerde büyük ihtimalle DQ200 kullanılıyor. Bu şanzımanın kuru kavramalı olduğunu ve DSG’lerin en sorunlu serilerinden biri olduğunu duydum. Öte yandan, 4x4 ve dizel versiyonlar sanırım DQ381 ile geliyor ama bu konuda emin değilim. Muhakkak sizin bu konuda tecrübeniz vardır: DQ200 gerçekten can sıkar mı? Eğer masrafsız ve uzun ömürlü bir Kodiaq kullanmak istiyorsak, hangi motor/şanzıman kombinasyonuna odaklanmalıyız?" TIguan alirken arastirmistim, nette DQ200 olarak geciyor ama bu sinifta DQ381 kullaniliyor. Yag degisim periyodu 120 bin km ve daha dayanikli bir sanziman. Pisman olacaginizi sanmiyorum ama bulabildiginiz kadar donanimli bulmaya calisin. Guncel tuketim bilgisi paylasayim. Haftaici 5-6 km kadar kisa mesafe kullaniliyor, haftasonlari denk gelirse 50 km kadar trafiksiz. 2485 km ortalama tuketim 7.3, ort hiz 33 km/h. Son depo verisi, 7.8 ortalama, ort hiz 30 km/h. yapilan km 491 ve kalan menzil 300. deposu 60 lt ve 750-800km yapiyor. ayni sartlar altinda 2007 w204 C200 1.8 komp 11 lt yakiyor, 55lt depo ile 500-550km gidiyordu. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Gidip Qashqaiyi öpüp geleyim. Demek Toyota'yı kullansan... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 43 dakika önce Paylaş 43 dakika önce Sani Gerşon yazdı: Demek Toyota'yı kullansan... Muhtemelen tepikleyerek inerim.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 dakika önce Paylaş 1 dakika önce Emin bey siz forumdaki sıfıra yakın KAŞGAY ı niye almıyorsunuz? Yorum bağlantısı
Recommended Posts