Tolga Kağan TAŞDEMİR 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Selamlar, Arka taşıyıcının ön bağlantısının ön tarafı paslandığı için muayeneden kaldım. İstanbul anadolu yakasında bilinen bir yer, usta tavsiyesi verecek olan var mı? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ekim Paylaş 16 Ekim bildiğim yer yok ama bostancı sanayide birçok yer vardır. Yorum bağlantısı
Ersen şahin 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Sadece muayeneden geçmesi için yapılacaksa herhangi bi kaportacı uydurmasyon halleder Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Çok çürümüş, başka hayati yerlere de bakmak lazım. Yorum bağlantısı
Tolga Kağan TAŞDEMİR 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Ersen şahin yazdı: Sadece muayeneden geçmesi için yapılacaksa herhangi bi kaportacı uydurmasyon halleder Hocam düz sac kısım olsaydı kendim sallamasyon yapacaktım fakat bu kısımlar önemli yerler olduğu için sağlam yapmak istiyorum. Mehmet Ozyurek yazdı: Çok çürümüş, başka hayati yerlere de bakmak lazım. ön tarafta bariz daha iyi durumda, delik olan kısım özellikle hasar almış veya kriko hatası olarak yara almış yıllar önce diye tahmin ediyorum. 1 Yorum bağlantısı
Ersen şahin 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Eğer sağlam bişey olacaksa çürük kısım kesilerek alınacak yerine sac kaynatılacak Yorum bağlantısı
Tolga Kağan TAŞDEMİR 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Ersen şahin yazdı: Eğer sağlam bişey olacaksa çürük kısım kesilerek alınacak yerine sac kaynatılacak Hocam sizin meslek kaynak gördüğüm kadarıyla. Sizce avuç taşlama ve elektrotlu kaynak makinesi ile kendim bu işlere girmemi önerir misiniz? Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 16 Ekim Paylaş 16 Ekim ustalar hızlı çalışmıyor bence muayeneden geçecek kadar pansuman yapıp sonrasında çaresine bakın. 1 aylık süreniz ha bugün ha yarın derken dolabilir. Yorum bağlantısı
Tolga Kağan TAŞDEMİR 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Mehmet Cihat yazdı: ustalar hızlı çalışmıyor bence muayeneden geçecek kadar pansuman yapıp sonrasında çaresine bakın. 1 aylık süreniz ha bugün ha yarın derken dolabilir. Bikaç sanayi sitesi gezeceğim. Eğer kimse yanaşmazsa kendim önce macun, üstüne dyson ve pütür atarak geçerim muayeneden diye düşünüyorum. Ancak arabayı kullanmayı düşünüyorum, o sebeple şasi kısımları sağlam kalması önemli benim için. Düzgün yapan usta bulurum umarım. Yorum bağlantısı
Ersen şahin 16 Ekim Paylaş 16 Ekim Tolga Kağan TAŞDEMİR yazdı: Hocam sizin meslek kaynak gördüğüm kadarıyla. Sizce avuç taşlama ve elektrotlu kaynak makinesi ile kendim bu işlere girmemi önerir misiniz? Avuç taşlama ve kaynak makinesi ile yapabilirsiniz Daha önce elektrot ile kaynak yaptınızmı yapmadıysanız çok çok zorlanırsınız çünkü elektrot ile ince malzeme kaynatmak gerçekten ustalık ister Elektrot yerine özlü tel ile çalışan gazsız gazaltı kaynak makinesi var fiyatı bi tık pahalıdır lakin kullanımı rahattır resimde gördüğünüz kaynak gazsız gazaltı ile yaptım Ankara'da olsaydınız yardımcı olmaya çalışırdım yinede kaynak konusunda kafanıza takılan birşeyler olursa elimden geldiğince bilgi verebilirm Yorum bağlantısı
Tolga Kağan TAŞDEMİR 16 Ekim Yazar Paylaş 16 Ekim Ersen şahin yazdı: Avuç taşlama ve kaynak makinesi ile yapabilirsiniz Daha önce elektrot ile kaynak yaptınızmı yapmadıysanız çok çok zorlanırsınız çünkü elektrot ile ince malzeme kaynatmak gerçekten ustalık ister Elektrot yerine özlü tel ile çalışan gazsız gazaltı kaynak makinesi var fiyatı bi tık pahalıdır lakin kullanımı rahattır resimde gördüğünüz kaynak gazsız gazaltı ile yaptım Ankara'da olsaydınız yardımcı olmaya çalışırdım yinede kaynak konusunda kafanıza takılan birşeyler olursa elimden geldiğince bilgi verebilirm Hiç kaynak yapmadım. Teşekkür ederim bilgiler için ayrıca. Gazsız gazaltını araştıracağım. Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 17 Ekim Paylaş 17 Ekim Tolga Kağan TAŞDEMİR yazdı: Hiç kaynak yapmadım. Teşekkür ederim bilgiler için ayrıca. Gazsız gazaltını araştıracağım. Hiç kaynak yapmadıysanız sakın bu işlere bulaşmayın yaptığınız masrafla kalırsınız ve kesin söylüyorum kaynak gözünüze alır iki gün zor uyursunuz.İşi ehline verin pişman olmayın. Kaynak ustalık işidir hele çürük malzemeye ince malzemeye kaynak yapmak ayrı ustalık ister . Ayar iyi yapılmaz ise sacı deler atar. Çürük parçaların güzelce temizlenmesi ve iyi bir ustalık ile sağlam bir tamir yapılması gerekiyor en ufak kazada Allah korusun canınız yanabilir ihmal etmeyin derim. 2 1 Yorum bağlantısı
Çözüm Tolga Kağan TAŞDEMİR 4 saat önce Yazar Çözüm Paylaş 4 saat önce Tabanımı tamamen yaptırdım. Bursa'da Otosansit alt tarafında Sağlam oto kaynak var. Armut üzerinden bana ulaştı. Şehir dışından da iş alıyormuş. Tabanda düz sac kısımların haricinde, arka şase kollarında ( arka takımın bağlandığı şasi kısımları ) çürükler vardı. Sıkı bir virajda kopmamış şansıma. Şasi kısımlar 1.8 mm, düz sac yerler 0.8 veya 1 mm olarak onarıldı. Sonrasında mastik ve komple pütür atıldı. Yaptırmak isteyen arkadaşlara tavsiye ederim. 1 Yorum bağlantısı
Tolga Kağan TAŞDEMİR 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce Tolga Kağan TAŞDEMİR yazdı: Tabanımı tamamen yaptırdım. Bursa'da Otosansit alt tarafında Sağlam oto kaynak var. Armut üzerinden bana ulaştı. Şehir dışından da iş alıyormuş. Tabanda düz sac kısımların haricinde, arka şase kollarında ( arka takımın bağlandığı şasi kısımları ) çürükler vardı. Sıkı bir virajda kopmamış şansıma. Şasi kısımlar 1.8 mm, düz sac yerler 0.8 veya 1 mm olarak onarıldı. Sonrasında mastik ve komple pütür atıldı. Yaptırmak isteyen arkadaşlara tavsiye ederim. Bu arada önceden marşpiyeden araba kalkmıyordu. Kriko kaldırdıkça içine göçüyordu. Tabanda çoğu yer o şekildeydi. Fotoğraflarda da görüldüğü üzere önce o kısımlar yapıldı ve sonrasında orada lifte kaldırarak dingilin bağlandığı şasi kolu tamir edildi. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 saat önce Paylaş 1 saat önce ne kadar zamanda yapıldı tüm bu işlem? liftte mi yaptı nereler, söktü? Yorum bağlantısı
Recommended Posts