İçeriğe Yönlendir

Casper Müşteri Memnuniyeti


Korhan Şenörer

Recommended Posts

Korhan Şenörer

Yaklaşık 25 gün önce Vatan Bilgisayar Aydın mağazasından Casper Pad H10 Pro bir tablet aldık. Dün akşam şarj olmadığını fark edince güç kablosunu kontrol ettiğimde güç adaptörüne giren Type-C soketinin ucunun yuvasına tam oturmadığını gördüm, takayım derken de elimde kaldı. Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerini arayıp sorduğumda tabletin tüm parçaları ile birlikte garantiye gönderilmesi gerektiğini söylediler. Ben ise sadece iki ucu Type-C olan kablonun bir ucunun koptuğunu bunun için tableti göndererek 21 iş günü beklemek istemediğimi söyledim. Yetkili, kablo konusunda Casper Müşteri Hizmetleri ile görüşmemi, belki onların bir istisna uygulayıp kablo değişimi yapabileceğini söyledi. Ben de hemen fatura ve kablonun fotoğrafı ile bir mail gönderdim. Kabloyu inceleyip değişim yapmalarını rica ettim. Bugün çok hızlı bir şekilde dönüş yaptılar ve müşteri memnuniyeti kapsamında arızalı kabloyu göndermeme gerek olmadığını ve yeni kablo göndereceklerini bildirdiler.Dönüş hızları,  İlgili ve olumlu yaklaşımları ve sorunumu çözmeleri beni mutlu etti. Cihazdan da çok memnunuz. Bu anlamda gerek cihazı gerekse Casper Müşteri Hizmetlerini tavsiye ediyorum.  

IMG_0368.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer
Erhan Doruk yazdı:

Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁

Aynı kablonun Samsung tablet için olanı 850₺

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...