İçeriğe Yönlendir

Casper Müşteri Memnuniyeti


Korhan Şenörer

Recommended Posts

Korhan Şenörer

Yaklaşık 25 gün önce Vatan Bilgisayar Aydın mağazasından Casper Pad H10 Pro bir tablet aldık. Dün akşam şarj olmadığını fark edince güç kablosunu kontrol ettiğimde güç adaptörüne giren Type-C soketinin ucunun yuvasına tam oturmadığını gördüm, takayım derken de elimde kaldı. Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerini arayıp sorduğumda tabletin tüm parçaları ile birlikte garantiye gönderilmesi gerektiğini söylediler. Ben ise sadece iki ucu Type-C olan kablonun bir ucunun koptuğunu bunun için tableti göndererek 21 iş günü beklemek istemediğimi söyledim. Yetkili, kablo konusunda Casper Müşteri Hizmetleri ile görüşmemi, belki onların bir istisna uygulayıp kablo değişimi yapabileceğini söyledi. Ben de hemen fatura ve kablonun fotoğrafı ile bir mail gönderdim. Kabloyu inceleyip değişim yapmalarını rica ettim. Bugün çok hızlı bir şekilde dönüş yaptılar ve müşteri memnuniyeti kapsamında arızalı kabloyu göndermeme gerek olmadığını ve yeni kablo göndereceklerini bildirdiler.Dönüş hızları,  İlgili ve olumlu yaklaşımları ve sorunumu çözmeleri beni mutlu etti. Cihazdan da çok memnunuz. Bu anlamda gerek cihazı gerekse Casper Müşteri Hizmetlerini tavsiye ediyorum.  

IMG_0368.jpeg

  • Beğen 8
  • Şaşkın 2
Yorum bağlantısı
Erhan Doruk

Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer
Erhan Doruk yazdı:

Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁

Aynı kablonun Samsung tablet için olanı 850₺

Yorum bağlantısı
Cem Dilmen

Ben de 2 tane Casper tablet eskitmiş biri olarak hiç bir sıkıntı yaşamadım. Müşteri hizmetleri ile bir işim olmadı ama tabletten de gayet memnundum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alişan YILMAZ

Çözüm odaklı her şey ne kadar güzel 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Erhan Doruk yazdı:

Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁

Çok doğru tespit. :good1:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer
Alişan YILMAZ yazdı:

Çözüm odaklı her şey ne kadar güzel 

Kesinlikle…

Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz

Şanslıymışsınız, bize deörnek oldu.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın

Lütfen okuyunuz...

 

Hayatımda ilk bilgisayarım casper markaydı ve inanılmaz memnun kalmıştım. Okuluma da casper aldım yine ondan memnun kaldım. Sorunsuz kullandım ki hala kullanıyorum ancaaaaak bir tv programı aracılığı ile çok çok ünlü bir sunucu sınıfıma bilgisayar sözü verdi. Biz de çok mutlu olduk çünkü sınıfımın maddi durumu gerçekten zayıftı. 1-2 hafta hiç ses çıkmadı. Sonra bir yetkili aradı ve programı izlemediğini olayı anlatmamı istedi. Ben de anlattım. Sonra yine 1-2 hafta ses çıkmadı. Sonra aradı ve bilgisayarın gönderileceğini söyledi. Yanlış anlaşılmasın program ulusal bir kanalda ciddi reytingli bir program. Ayrıca yerleştirilmiş reklam uygulaması da yapılıyor. Yani casper un sürekli bir laptopu sunucunun önünde duruyor. Bir gün okula casper dan bir yetkili geldi beni buldu ve elime bir poşet verdi. Genel merkezden gönderildi dedi. Ben de sağ olun falan dedim gitti. Poşeti açtığımda 2.el kullanılmış bir laptop, hatta ekran çerçevesi kırık ve küçük bir parçası yok. 1- ay içinde de bir kaç tuşu koptu. Yanında da şarj aleti. Çok sinirlendim ama yapacak bir şey yoktu. Kullanmaya başladım. İlk tatilde casper ana binasına arabamla bastım gittim. Oradaki reklam müdürüne durumu anlattım. Bize bunu mu reva gördünüz dedim? Kaldı ki bilgisayarın işletim sistemi bile deneme sürümüydü, sürekli parola istiyordu. Kendisi göreve yeni başladığını ve bu konuda hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Çok laf söyledim ama yok koca casper sınıfıma sıfır bir laptop veremedi. Sadece tuşu tamir edebileceklerini söylediler. işletim sistemini yaptık dediler ama 1 ay sonra yine kod istemeye başladı. Çok üzüldüm. Zor bir bölgede ciddi zorluklarla ders veriyorduk. Okulda akıllı tahta falan yoktu o zamanlar. projeksiyonu bile böyle bir forumdaki sinemacı bir arkadaşım hediye etmişti. Ülkemizin firmasının ana ekranlarda söz verilmesine rağmen böyle bir laptop göndermesi çok zoruma gitmesine rağmen çocuklar için ağzımızı açamadan kullandık... Kusura bakmayın uzun sürdü ama casper denince hep aklıma gelir...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bir kablo için abartılmaya değmez bir marka. Son alacağım markalardan biridir. Kalite yerlerde...

 

Erhan Doruk yazdı:

Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁

En doğru tespit.

  • Beğen 1
  • Beğenme 1
Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer
Tayfun Aydın yazdı:

Lütfen okuyunuz...

 

Hayatımda ilk bilgisayarım casper markaydı ve inanılmaz memnun kalmıştım. Okuluma da casper aldım yine ondan memnun kaldım. Sorunsuz kullandım ki hala kullanıyorum ancaaaaak bir tv programı aracılığı ile çok çok ünlü bir sunucu sınıfıma bilgisayar sözü verdi. Biz de çok mutlu olduk çünkü sınıfımın maddi durumu gerçekten zayıftı. 1-2 hafta hiç ses çıkmadı. Sonra bir yetkili aradı ve programı izlemediğini olayı anlatmamı istedi. Ben de anlattım. Sonra yine 1-2 hafta ses çıkmadı. Sonra aradı ve bilgisayarın gönderileceğini söyledi. Yanlış anlaşılmasın program ulusal bir kanalda ciddi reytingli bir program. Ayrıca yerleştirilmiş reklam uygulaması da yapılıyor. Yani casper un sürekli bir laptopu sunucunun önünde duruyor. Bir gün okula casper dan bir yetkili geldi beni buldu ve elime bir poşet verdi. Genel merkezden gönderildi dedi. Ben de sağ olun falan dedim gitti. Poşeti açtığımda 2.el kullanılmış bir laptop, hatta ekran çerçevesi kırık ve küçük bir parçası yok. 1- ay içinde de bir kaç tuşu koptu. Yanında da şarj aleti. Çok sinirlendim ama yapacak bir şey yoktu. Kullanmaya başladım. İlk tatilde casper ana binasına arabamla bastım gittim. Oradaki reklam müdürüne durumu anlattım. Bize bunu mu reva gördünüz dedim? Kaldı ki bilgisayarın işletim sistemi bile deneme sürümüydü, sürekli parola istiyordu. Kendisi göreve yeni başladığını ve bu konuda hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Çok laf söyledim ama yok koca casper sınıfıma sıfır bir laptop veremedi. Sadece tuşu tamir edebileceklerini söylediler. işletim sistemini yaptık dediler ama 1 ay sonra yine kod istemeye başladı. Çok üzüldüm. Zor bir bölgede ciddi zorluklarla ders veriyorduk. Okulda akıllı tahta falan yoktu o zamanlar. projeksiyonu bile böyle bir forumdaki sinemacı bir arkadaşım hediye etmişti. Ülkemizin firmasının ana ekranlarda söz verilmesine rağmen böyle bir laptop göndermesi çok zoruma gitmesine rağmen çocuklar için ağzımızı açamadan kullandık... Kusura bakmayın uzun sürdü ama casper denince hep aklıma gelir...

Memnuniyeti de memnuniyetsizliği de yazacağız. Yanlışı eleştirip doğruyu alkışlarız. 

Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer
Sani Gerşon yazdı:

Bir kablo için abartılmaya değmez bir marka. Son alacağım markalardan biridir. Kalite yerlerde...

 

En doğru tespit.

Ben abarttığımı düşünüyorum. Burada önemli olan kablonun 100₺ yada 800₺ olması değil. Ben, bir kablo için tableti göndermek istemedim. Tableti kutusu ile birlikte tüm parçalarıyla isteselerdi ki isteyebilirlerdi, yine göndermez o kabloyu satın alırdım. Burada paylaşmamdaki amaç müşteri memnuniyeti odaklı hızlı  çözümleri oldu ve bunu forumdaki arkadaşlarıma duyurmak istedim. Yukarıda yazdım, memnun olan memnuniyetini, memnun olmayan eleştirisini yazabilir. Ama her övgüye abartı gözüyle bakarsak forumdaki konuların yarısı abartı size göre. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Korhan Şenörer yazdı:

Ben abarttığımı düşünüyorum. Burada önemli olan kablonun 100₺ yada 800₺ olması değil. Ben, bir kablo için tableti göndermek istemedim. Tableti kutusu ile birlikte tüm parçalarıyla isteselerdi ki isteyebilirlerdi, yine göndermez o kabloyu satın alırdım. Burada paylaşmamdaki amaç müşteri memnuniyeti odaklı hızlı  çözümleri oldu ve bunu forumdaki arkadaşlarıma duyurmak istedim. Yukarıda yazdım, memnun olan memnuniyetini, memnun olmayan eleştirisini yazabilir. Ama her övgüye abartı gözüyle bakarsak forumdaki konuların yarısı abartı size göre. 

Korhan bey,

Yazıda vurgu yoktur, demek istediğim yanlış anlaşılmış olabilir. Sizin abarttığını söylemiyorum, markanın abartılmaya / anlatılmaya dahi değer olmadığını düşünüyorum.

 

Samsung, garanti süresinde pili şişen arkadaşıma kılıf, şarj aleti ve ekran koruyucu hediye etti. Ben şok oldum mesela. Günahını bile vermezdi normalde. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...