Korhan Şenörer Salı 17:24 Paylaş Salı 17:24 Yaklaşık 25 gün önce Vatan Bilgisayar Aydın mağazasından Casper Pad H10 Pro bir tablet aldık. Dün akşam şarj olmadığını fark edince güç kablosunu kontrol ettiğimde güç adaptörüne giren Type-C soketinin ucunun yuvasına tam oturmadığını gördüm, takayım derken de elimde kaldı. Vatan Bilgisayar müşteri hizmetlerini arayıp sorduğumda tabletin tüm parçaları ile birlikte garantiye gönderilmesi gerektiğini söylediler. Ben ise sadece iki ucu Type-C olan kablonun bir ucunun koptuğunu bunun için tableti göndererek 21 iş günü beklemek istemediğimi söyledim. Yetkili, kablo konusunda Casper Müşteri Hizmetleri ile görüşmemi, belki onların bir istisna uygulayıp kablo değişimi yapabileceğini söyledi. Ben de hemen fatura ve kablonun fotoğrafı ile bir mail gönderdim. Kabloyu inceleyip değişim yapmalarını rica ettim. Bugün çok hızlı bir şekilde dönüş yaptılar ve müşteri memnuniyeti kapsamında arızalı kabloyu göndermeme gerek olmadığını ve yeni kablo göndereceklerini bildirdiler.Dönüş hızları, İlgili ve olumlu yaklaşımları ve sorunumu çözmeleri beni mutlu etti. Cihazdan da çok memnunuz. Bu anlamda gerek cihazı gerekse Casper Müşteri Hizmetlerini tavsiye ediyorum. 10 2 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk Salı 19:33 Paylaş Salı 19:33 Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁 1 1 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer Salı 19:40 Yazar Paylaş Salı 19:40 Erhan Doruk yazdı: Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁 Aynı kablonun Samsung tablet için olanı 850₺ Yorum bağlantısı
Cem Dilmen Dün saat 06:24 Paylaş Dün saat 06:24 Ben de 2 tane Casper tablet eskitmiş biri olarak hiç bir sıkıntı yaşamadım. Müşteri hizmetleri ile bir işim olmadı ama tabletten de gayet memnundum. 2 Yorum bağlantısı
Alişan YILMAZ Dün saat 07:52 Paylaş Dün saat 07:52 Çözüm odaklı her şey ne kadar güzel 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı Dün saat 08:07 Paylaş Dün saat 08:07 Erhan Doruk yazdı: Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁 Çok doğru tespit. 1 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer Dün saat 10:14 Yazar Paylaş Dün saat 10:14 Alişan YILMAZ yazdı: Çözüm odaklı her şey ne kadar güzel Kesinlikle… Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 20 saat önce Paylaş 20 saat önce Şanslıymışsınız, bize deörnek oldu. 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Lütfen okuyunuz... Hayatımda ilk bilgisayarım casper markaydı ve inanılmaz memnun kalmıştım. Okuluma da casper aldım yine ondan memnun kaldım. Sorunsuz kullandım ki hala kullanıyorum ancaaaaak bir tv programı aracılığı ile çok çok ünlü bir sunucu sınıfıma bilgisayar sözü verdi. Biz de çok mutlu olduk çünkü sınıfımın maddi durumu gerçekten zayıftı. 1-2 hafta hiç ses çıkmadı. Sonra bir yetkili aradı ve programı izlemediğini olayı anlatmamı istedi. Ben de anlattım. Sonra yine 1-2 hafta ses çıkmadı. Sonra aradı ve bilgisayarın gönderileceğini söyledi. Yanlış anlaşılmasın program ulusal bir kanalda ciddi reytingli bir program. Ayrıca yerleştirilmiş reklam uygulaması da yapılıyor. Yani casper un sürekli bir laptopu sunucunun önünde duruyor. Bir gün okula casper dan bir yetkili geldi beni buldu ve elime bir poşet verdi. Genel merkezden gönderildi dedi. Ben de sağ olun falan dedim gitti. Poşeti açtığımda 2.el kullanılmış bir laptop, hatta ekran çerçevesi kırık ve küçük bir parçası yok. 1- ay içinde de bir kaç tuşu koptu. Yanında da şarj aleti. Çok sinirlendim ama yapacak bir şey yoktu. Kullanmaya başladım. İlk tatilde casper ana binasına arabamla bastım gittim. Oradaki reklam müdürüne durumu anlattım. Bize bunu mu reva gördünüz dedim? Kaldı ki bilgisayarın işletim sistemi bile deneme sürümüydü, sürekli parola istiyordu. Kendisi göreve yeni başladığını ve bu konuda hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Çok laf söyledim ama yok koca casper sınıfıma sıfır bir laptop veremedi. Sadece tuşu tamir edebileceklerini söylediler. işletim sistemini yaptık dediler ama 1 ay sonra yine kod istemeye başladı. Çok üzüldüm. Zor bir bölgede ciddi zorluklarla ders veriyorduk. Okulda akıllı tahta falan yoktu o zamanlar. projeksiyonu bile böyle bir forumdaki sinemacı bir arkadaşım hediye etmişti. Ülkemizin firmasının ana ekranlarda söz verilmesine rağmen böyle bir laptop göndermesi çok zoruma gitmesine rağmen çocuklar için ağzımızı açamadan kullandık... Kusura bakmayın uzun sürdü ama casper denince hep aklıma gelir... 4 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Bir kablo için abartılmaya değmez bir marka. Son alacağım markalardan biridir. Kalite yerlerde... Erhan Doruk yazdı: Adamlar fayda zarar analizi yapmış. tableti isteseler , servis formu açılacak, kargo masrafı, müşteriyi bekletme , zaman kaybı vs uğraşmamak için 100 liralık kabloyu göndermeyi seçmişler 😁 En doğru tespit. 3 1 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 17 saat önce Yazar Paylaş 17 saat önce Tayfun Aydın yazdı: Lütfen okuyunuz... Hayatımda ilk bilgisayarım casper markaydı ve inanılmaz memnun kalmıştım. Okuluma da casper aldım yine ondan memnun kaldım. Sorunsuz kullandım ki hala kullanıyorum ancaaaaak bir tv programı aracılığı ile çok çok ünlü bir sunucu sınıfıma bilgisayar sözü verdi. Biz de çok mutlu olduk çünkü sınıfımın maddi durumu gerçekten zayıftı. 1-2 hafta hiç ses çıkmadı. Sonra bir yetkili aradı ve programı izlemediğini olayı anlatmamı istedi. Ben de anlattım. Sonra yine 1-2 hafta ses çıkmadı. Sonra aradı ve bilgisayarın gönderileceğini söyledi. Yanlış anlaşılmasın program ulusal bir kanalda ciddi reytingli bir program. Ayrıca yerleştirilmiş reklam uygulaması da yapılıyor. Yani casper un sürekli bir laptopu sunucunun önünde duruyor. Bir gün okula casper dan bir yetkili geldi beni buldu ve elime bir poşet verdi. Genel merkezden gönderildi dedi. Ben de sağ olun falan dedim gitti. Poşeti açtığımda 2.el kullanılmış bir laptop, hatta ekran çerçevesi kırık ve küçük bir parçası yok. 1- ay içinde de bir kaç tuşu koptu. Yanında da şarj aleti. Çok sinirlendim ama yapacak bir şey yoktu. Kullanmaya başladım. İlk tatilde casper ana binasına arabamla bastım gittim. Oradaki reklam müdürüne durumu anlattım. Bize bunu mu reva gördünüz dedim? Kaldı ki bilgisayarın işletim sistemi bile deneme sürümüydü, sürekli parola istiyordu. Kendisi göreve yeni başladığını ve bu konuda hiçbir şey yapamayacağını söyledi. Çok laf söyledim ama yok koca casper sınıfıma sıfır bir laptop veremedi. Sadece tuşu tamir edebileceklerini söylediler. işletim sistemini yaptık dediler ama 1 ay sonra yine kod istemeye başladı. Çok üzüldüm. Zor bir bölgede ciddi zorluklarla ders veriyorduk. Okulda akıllı tahta falan yoktu o zamanlar. projeksiyonu bile böyle bir forumdaki sinemacı bir arkadaşım hediye etmişti. Ülkemizin firmasının ana ekranlarda söz verilmesine rağmen böyle bir laptop göndermesi çok zoruma gitmesine rağmen çocuklar için ağzımızı açamadan kullandık... Kusura bakmayın uzun sürdü ama casper denince hep aklıma gelir... Memnuniyeti de memnuniyetsizliği de yazacağız. Yanlışı eleştirip doğruyu alkışlarız. Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 17 saat önce Yazar Paylaş 17 saat önce Sani Gerşon yazdı: Bir kablo için abartılmaya değmez bir marka. Son alacağım markalardan biridir. Kalite yerlerde... En doğru tespit. Ben abarttığımı düşünüyorum. Burada önemli olan kablonun 100₺ yada 800₺ olması değil. Ben, bir kablo için tableti göndermek istemedim. Tableti kutusu ile birlikte tüm parçalarıyla isteselerdi ki isteyebilirlerdi, yine göndermez o kabloyu satın alırdım. Burada paylaşmamdaki amaç müşteri memnuniyeti odaklı hızlı çözümleri oldu ve bunu forumdaki arkadaşlarıma duyurmak istedim. Yukarıda yazdım, memnun olan memnuniyetini, memnun olmayan eleştirisini yazabilir. Ama her övgüye abartı gözüyle bakarsak forumdaki konuların yarısı abartı size göre. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Korhan Şenörer yazdı: Ben abarttığımı düşünüyorum. Burada önemli olan kablonun 100₺ yada 800₺ olması değil. Ben, bir kablo için tableti göndermek istemedim. Tableti kutusu ile birlikte tüm parçalarıyla isteselerdi ki isteyebilirlerdi, yine göndermez o kabloyu satın alırdım. Burada paylaşmamdaki amaç müşteri memnuniyeti odaklı hızlı çözümleri oldu ve bunu forumdaki arkadaşlarıma duyurmak istedim. Yukarıda yazdım, memnun olan memnuniyetini, memnun olmayan eleştirisini yazabilir. Ama her övgüye abartı gözüyle bakarsak forumdaki konuların yarısı abartı size göre. Korhan bey, Yazıda vurgu yoktur, demek istediğim yanlış anlaşılmış olabilir. Sizin abarttığını söylemiyorum, markanın abartılmaya / anlatılmaya dahi değer olmadığını düşünüyorum. Samsung, garanti süresinde pili şişen arkadaşıma kılıf, şarj aleti ve ekran koruyucu hediye etti. Ben şok oldum mesela. Günahını bile vermezdi normalde. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Normalde ürün değişimi yapması gerekir, kabloyu değiştirmiş Hatta bu işi Vatan Bilgisayarın halletmesi gerekirdi, işi size yıkmışlar. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Nihat abi Vatan'dan bu işlerde mağdur olan bir kaç kişi tanıyorum. Biri ben Vatan'a garanti konusunda hiç güvenmeyin. 1 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Emre Şimşek yazdı: Nihat abi Vatan'dan bu işlerde mağdur olan bir kaç kişi tanıyorum. Biri ben Vatan'a garanti konusunda hiç güvenmeyin. Nihat Palolu yazdı: Normalde ürün değişimi yapması gerekir, kabloyu değiştirmiş Hatta bu işi Vatan Bilgisayarın halletmesi gerekirdi, işi size yıkmışlar. Satıcılar garanti sürecine karışmıyorlar ki bence de haklılar, sürece katılsalar da sadece aracı olacaklar zaten. Ancak şuna katılıyorum ki ürün satılırken arızalı veya kusurlu çıkması durumunda birebir mağazadan değişim yapılması gerekli. Genelde servise yönlendirip rapor istiyorlar bu da zaman alıyor. 2 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce Sani Gerşon yazdı: Korhan bey, Yazıda vurgu yoktur, demek istediğim yanlış anlaşılmış olabilir. Sizin abarttığını söylemiyorum, markanın abartılmaya / anlatılmaya dahi değer olmadığını düşünüyorum. Samsung, garanti süresinde pili şişen arkadaşıma kılıf, şarj aleti ve ekran koruyucu hediye etti. Ben şok oldum mesela. Günahını bile vermezdi normalde. 😊 Zaten ben de abarttığımı düşünüyorum yazmışım gece gece. Gözüm görmediği gibi uykulu uykulu yanlış anlamış olabilirim. Herkesin düşüncesine de saygı duyarım. Bu firmaların bir standardı yok o belli. Bazen şansa güzel şeyler oluyor. Nihat Palolu yazdı: Normalde ürün değişimi yapması gerekir, kabloyu değiştirmiş Hatta bu işi Vatan Bilgisayarın halletmesi gerekirdi, işi size yıkmışlar. Ben de öncelikle Vatan Bilgisayardan bekledim bunu. Gerisini iki firma kendi arasında hallederdi. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Korhan Şenörer yazdı: Aynı kablonun Samsung tablet için olanı 850₺ Gerçek değeri en fazla 1 USD'dir. Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce (düzenlendi) Hüseyin Sönmez yazdı: Gerçek değeri en fazla 1 USD'dir. Biraz önce bir AVM’de idim. Önünden geçtiğim teknoloji mağazasında TTECH marka iki ucu Type-C kabloyu sordum, 450₺ dedi. Aynı işi yapan markasız kablo 100₺, markalılar 850₺ ye kadar gidiyor. Ama dediğiniz gibi maliyeti en fazla 40-50₺ dir. Belki daha bile az. 👍 3 saat önce tarihinde Korhan Şenörer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Bunun alasını Dell yapıyor. Adaptör kargo eder komple. Eskisinide iade istemez Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Erhan Doruk yazdı: Satıcılar garanti sürecine karışmıyorlar ki bence de haklılar, sürece katılsalar da sadece aracı olacaklar zaten. Ancak şuna katılıyorum ki ürün satılırken arızalı veya kusurlu çıkması durumunda birebir mağazadan değişim yapılması gerekli. Genelde servise yönlendirip rapor istiyorlar bu da zaman alıyor. Yaklaşık 25 gün önce alındı denmiş. 30 gün kuralı var. Tüketici mağazaya gidip yenisini veya paramı verin diyebilir. Ürünü alıp servise kontrol ettirme gerekirse distribütörden onay işlerini satıcı yürütür. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 30 dakika önce Paylaş 30 dakika önce Erhan Doruk yazdı: Satıcılar garanti sürecine karışmıyorlar ki bence de haklılar, sürece katılsalar da sadece aracı olacaklar zaten. Ancak şuna katılıyorum ki ürün satılırken arızalı veya kusurlu çıkması durumunda birebir mağazadan değişim yapılması gerekli. Genelde servise yönlendirip rapor istiyorlar bu da zaman alıyor. Nihat Palolu yazdı: Yaklaşık 25 gün önce alındı denmiş. 30 gün kuralı var. Tüketici mağazaya gidip yenisini veya paramı verin diyebilir. Ürünü alıp servise kontrol ettirme gerekirse distribütörden onay işlerini satıcı yürütür. GM marka telefon anlattıkları gibi çıkmadı, 3 gün sonra iade etmek istedim kabul etmediler. Telefonda sorun da vardı garantiye gönderdik 3 günlük telefonu, değişim talebim oldu onu da reddetmişlerdi.. Robot süpürgeye Vatan'daki eleman garanti uzatma yapalım bataryasını 3 yıl sonra değiştirmeniz değiştirecek garantiden bedava değiştirirsiniz dedi. 3 yıl bu anı bekledim, dediği gibi batarya cortladı ama yönlendirdikleri firma yok öyle bedava değişim dedi. Bataryada üretim hatası varsa değişelim ama sizin batarya 3 yıl gitmiş zaten dediler. 3 yıl önce sigortaya verdiğim paraya 3 yıl sonra batarya alıp kendim taktım çok da kolaydı takması. Bir arkadaşım evine TV aldı TV hasarlı gelmiş, ne iade alıyorlar ne değişim yapıyorlar servise yönlendiriyorlar daha hiç kurulmamış TV'yi. Güvenmeyin. Yalan söyleyerek ürün satıyorlar. Girer bakar gezerim, gezmesini de severim orada, ama oradan ürün alırken bunlar aklıma gelir kesin. Yorum bağlantısı
Recommended Posts