İçeriğe Yönlendir

Casper Müşteri Memnuniyeti


Korhan Şenörer

Recommended Posts

Erhan Doruk
Nihat Palolu yazdı:

 

Yaklaşık 25 gün önce alındı denmiş. 30 gün kuralı var. Tüketici mağazaya gidip yenisini veya paramı verin diyebilir. Ürünü alıp servise kontrol ettirme gerekirse distribütörden onay işlerini satıcı yürütür. 

mağazadan alınan ürünlerde görerek aldığımız için bir kusur yoksa cayma hakkı olmuyor.  Hata-kusur tespiti için de servis raporu istiyorlar. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer
Erhan Doruk yazdı:

mağazadan alınan ürünlerde görerek aldığımız için bir kusur yoksa cayma hakkı olmuyor.  Hata-kusur tespiti için de servis raporu istiyorlar. 

Birşey daha öğrendik. :good1:

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
Erhan Doruk yazdı:

mağazadan alınan ürünlerde görerek aldığımız için bir kusur yoksa cayma hakkı olmuyor.  Hata-kusur tespiti için de servis raporu istiyorlar. 

Satarken öyle demiyorlar maalesef tatbik ettik.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer
Emre Şimşek yazdı:

Satarken öyle demiyorlar maalesef tatbik ettik.

+1 :good1:

Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
Erhan Doruk yazdı:

mağazadan alınan ürünlerde görerek aldığımız için bir kusur yoksa cayma hakkı olmuyor.  Hata-kusur tespiti için de servis raporu istiyorlar. 

 

Evet yazdıklarınız doğru ama buradaki konu farklı

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...