Erhan Doruk 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Nihat Palolu yazdı: Yaklaşık 25 gün önce alındı denmiş. 30 gün kuralı var. Tüketici mağazaya gidip yenisini veya paramı verin diyebilir. Ürünü alıp servise kontrol ettirme gerekirse distribütörden onay işlerini satıcı yürütür. mağazadan alınan ürünlerde görerek aldığımız için bir kusur yoksa cayma hakkı olmuyor. Hata-kusur tespiti için de servis raporu istiyorlar. 3 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce Erhan Doruk yazdı: mağazadan alınan ürünlerde görerek aldığımız için bir kusur yoksa cayma hakkı olmuyor. Hata-kusur tespiti için de servis raporu istiyorlar. Birşey daha öğrendik. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Erhan Doruk yazdı: mağazadan alınan ürünlerde görerek aldığımız için bir kusur yoksa cayma hakkı olmuyor. Hata-kusur tespiti için de servis raporu istiyorlar. Satarken öyle demiyorlar maalesef tatbik ettik. 1 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce Emre Şimşek yazdı: Satarken öyle demiyorlar maalesef tatbik ettik. +1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Erhan Doruk yazdı: mağazadan alınan ürünlerde görerek aldığımız için bir kusur yoksa cayma hakkı olmuyor. Hata-kusur tespiti için de servis raporu istiyorlar. Evet yazdıklarınız doğru ama buradaki konu farklı Yorum bağlantısı
Recommended Posts