Cesur Burak YALÇIN 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Merhaba Forum üyeleri, Ülkemizde sıfır ve 2.el araç alırken hep duyduğumuz bir laf vardır; tutuluyor veya tutulmuyor. Sizce tutulmuyor diye tabir edilen ancak değeri bilinmeyen araçlar nelerdir? Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 14 saat önce Paylaş 14 saat önce MONDEOOOOOOOOOOOO bence ilk sırada olabilir 3 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Mehmet Kazancıoğlu yazdı: MONDEOOOOOOOOOOOO bence ilk sırada olabilir Tam yazmaya gelmiştim ama. Bir de sw araçlar. Doblo gibi ticari araçları binek olarak kullanan enişteler sw deyince tutulmuyor yeaaanim diyor. Yav tutacak sensin işte, sen tutmayınca kim tutsun? Genişlikse genişlik, bagajsa bagaj... C sınıfı özellikle de d sınıfının station wagon araçları gayet güzel duruyor. B sınıfına sw yakışmıyor bana göre. 3 1 Yorum bağlantısı
Berk Aydın 13 saat önce Paylaş 13 saat önce SW ve MPV araçlar yerine ticarilerin kullanımı çok popüler oldu, bence üzücü de oldu. Çok güzel araçlar heba oldu gitti o arada. Tabi bir de herhangi bir D segment Renault direkt olarak tutulmayacağı biliniyor Renault o segmentte araç yapamayacağı düşünülerek. Safrane, Laguna, Latitutde (şimdi biraz değere bindi), Talisman hep yok oldu gitti maalesef (en çok Safrane üzer beni). 2 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 12 saat önce Paylaş 12 saat önce öyyle bir parçası pahalı idi ki baştan beri.. mersedesin 4 katı. ne yapsın tutulsun mu? kaymakam general arabası olmaktan öteye geçemedi. Bir arabanın satışını ikinci el piyasası belirler ikin el piyasasını üçüncü el piyasası.... üçündü eli dördüncü... dördüncüyü beşinci vs.. Safrane'da parça ve servis "olmadığı" için ikinci eli papaz oldu. Sen olsan alır mısın? Almazsın. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 11 saat önce Paylaş 11 saat önce İnan Çınar yazdı: Tam yazmaya gelmiştim ama. Bir de sw araçlar. Doblo gibi ticari araçları binek olarak kullanan enişteler sw deyince tutulmuyor yeaaanim diyor. Yav tutacak sensin işte, sen tutmayınca kim tutsun? Genişlikse genişlik, bagajsa bagaj... C sınıfı özellikle de d sınıfının station wagon araçları gayet güzel duruyor. B sınıfına sw yakışmıyor bana göre. müthiş tespitler aynı düşüncedeyim 3 Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz 11 saat önce Paylaş 11 saat önce 5,5 yıl kullanan biri olarak söyleyebilirim ki bu başlık tam olarak Mondeo'yu anlatıyor. 3 Yorum bağlantısı
Koray Demir 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Listenin başında Mazda, SAAB ve Subaru gelir. - Citroen Xantia ve XM - Renault Safrane - Peugeot 607 - Opel Omega - VW Phaeton - Alfa Romeo 159 Lancia - Nissan (Japon imparatorluk taşıtı) - Ford Scorpio ve Sierra şeklinde uzar ve gider. 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: öyyle bir parçası pahalı idi ki baştan beri.. mersedesin 4 katı. ne yapsın tutulsun mu? kaymakam general arabası olmaktan öteye geçemedi. Bir arabanın satışını ikinci el piyasası belirler ikin el piyasasını üçüncü el piyasası.... üçündü eli dördüncü... dördüncüyü beşinci vs.. Safrane'da parça ve servis "olmadığı" için ikinci eli papaz oldu. Sen olsan alır mısın? Almazsın. Hocam bu konuda daha önce de konuşmuştuk. Kısır döngü bu sanırım. Talep çok olsa parçası bol ve ucuz olur. Kim sw focus çamurluğu alıp dükkana koyar, belki de hiç soran eden olmayacak, satamayacak? Niye para bağlasın ? Diğer taraftan da parçası bol olursa talep olur diye düşünüyorum. Bu iş tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan olayına döndü. 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 4 saat önce Paylaş 4 saat önce İnan Çınar yazdı: Hocam bu konuda daha önce de konuşmuştuk. Kısır döngü bu sanırım. Talep çok olsa parçası bol ve ucuz olur. Kim sw focus çamurluğu alıp dükkana koyar, belki de hiç soran eden olmayacak, satamayacak? Niye para bağlasın ? Diğer taraftan da parçası bol olursa talep olur diye düşünüyorum. Bu iş tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan olayına döndü. Bence bundan ziyade lojistiğin bu kadar hızlı olduğu dönemde ithalatçının tercihi belirleyici oluyor. Almanyadan 4~5 güne kargo geliyor rafta parça bekletmeye gerek yok. 4 Yorum bağlantısı
Cesur Burak YALÇIN 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Metin Uzunoğlu yazdı: Bence bundan ziyade lojistiğin bu kadar hızlı olduğu dönemde ithalatçının tercihi belirleyici oluyor. Almanyadan 4~5 güne kargo geliyor rafta parça bekletmeye gerek yok. Hocam ben bizim milletimizin bu algısını anlayamıyorum, mondeo dolu ve konforlu bir araç, tempra, Alfa 159 hatta Taunus ama nedense ülkemizde pek tutunamayan kendine has ufak bir kitlesi olan araçlar olarak hayatlarına devam ediyor. Bunun nedeni bence parçadan ziyade usta sıkıntısı çünkü adam yapamadığı araca bu arabadan olmaz diyor, bunu anlayamıyorum. Berk Aydın yazdı: SW ve MPV araçlar yerine ticarilerin kullanımı çok popüler oldu, bence üzücü de oldu. Çok güzel araçlar heba oldu gitti o arada. Tabi bir de herhangi bir D segment Renault direkt olarak tutulmayacağı biliniyor Renault o segmentte araç yapamayacağı düşünülerek. Safrane, Laguna, Latitutde (şimdi biraz değere bindi), Talisman hep yok oldu gitti maalesef (en çok Safrane üzer beni). Bende ticari seviyorum hocam içi nispeten daha geniş ve yük taşımaya elverişli ama yetenekleri kısıtlı ancak yine de aile arabası Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 saat önce Paylaş 2 saat önce İnan Çınar yazdı: Hocam bu konuda daha önce de konuşmuştuk. Kısır döngü bu sanırım. Talep çok olsa parçası bol ve ucuz olur. Kim sw focus çamurluğu alıp dükkana koyar, belki de hiç soran eden olmayacak, satamayacak? Niye para bağlasın ? Diğer taraftan da parçası bol olursa talep olur diye düşünüyorum. Bu iş tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan olayına döndü. Katılmıyorum. Metin haklı. Bunları nasıl olsa rektör general alıyor mecbur yapacak zengin adam geçirelim en üstten diye düşünülmesi burda mesele. Cesur Burak YALÇIN yazdı: Hocam ben bizim milletimizin bu algısını anlayamıyorum, mondeo dolu ve konforlu bir araç, tempra, Alfa 159 hatta Taunus ama nedense ülkemizde pek tutunamayan kendine has ufak bir kitlesi olan araçlar olarak hayatlarına devam ediyor. Bunun nedeni bence parçadan ziyade usta sıkıntısı çünkü adam yapamadığı araca bu arabadan olmaz diyor, bunu anlayamıyorum. Bende ticari seviyorum hocam içi nispeten daha geniş ve yük taşımaya elverişli ama yetenekleri kısıtlı ancak yine de aile arabası Parça tedariğinde ithalatçının tutumu önemli Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 dakika önce Paylaş 10 dakika önce Cesur Burak YALÇIN yazdı: tutuluyor veya tutulmuyor. 2000li yıllarda manav dükkanından galericiliğe geçenler ile başladı bu işin temeli. ayrıca distribütör tutumu veya basiretsizliği de ayrı etken. 1 Yorum bağlantısı
Cesur Burak YALÇIN 5 dakika önce Yazar Paylaş 5 dakika önce Mehmet Göktürk yazdı: Katılmıyorum. Metin haklı. Bunları nasıl olsa rektör general alıyor mecbur yapacak zengin adam geçirelim en üstten diye düşünülmesi burda mesele. Parça tedariğinde ithalatçının tutumu önemli Ülkemizde ne yazık ki çoğu şey yaptım oldu mantığında belki de bu yüzden böyle sorunlar yaşanıyor hocam. Çağlar Bayur yazdı: 2000li yıllarda manav dükkanından galericiliğe geçenler ile başladı bu işin temeli. ayrıca distribütör tutumu veya basiretsizliği de ayrı etken. Bir dönemin iş bilmez paralı adamları her şeyi berbat etkiliyor hocam 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts