İçeriğe Yönlendir

İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT


Ali Darbaz

Recommended Posts

Çağlar Bayur

ssh ta hizmet faturasının gideri azdır karda rekor oradadır. serviste bile parça kazandırmaz işçilik candır

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

ssh ta hizmet faturasının gideri azdır karda rekor oradadır. serviste bile parça kazandırmaz işçilik candır


evet biz müşterimize hizmet tecrube satıyoruz. Bizim tek masrafımız arabamızın yakıtı ve yemek. Bir berber misali diyebiliriz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

ben olsam müdürden reklam bütçesinden de pay isterdim. , otosan dan da istemiştim sonra kovdular kapı dışarı 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

ben olsam müdürden reklam bütçesinden de pay isterdim. , otosan dan da istemiştim sonra kovdular kapı dışarı 


Bir otomobil tasarım ofisinde yemek yiyorum. Yan masada dizayn mühendisleri var. Aralarında yedek teker yuvasını tasarımdan çıkarıp subwooper koyalım, hybrib batarya serelim muhabbeti dönüyordu. Aralarında biride lastik şişirme kitinin lastikleri maf ettiğini müşteri memnuniyeti düşer yedek lastik olmalı diye ısrarla savunuyordu. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

yedek lastik olmalı diye ısrarla savunuyordu. 

işi biliyor 

bizde hangi firmaymış bu şase tasarımı olan?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

işi biliyor 

bizde hangi firmaymış bu şase tasarımı olan?

 

Yok söyleyemem o bende kalsın

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Bu arabanın altı son derece alçak şu ana kadar üç defa altını vurdum arabanın lastiklerini değiştirirken lastik rampasında bile vurdu ne yapacağız bilmiyorum. Az önce müşteri otoparkından inerken son derece alçak kaldırımdan bile vurdu aklım çıktı . Bir hal çare bulacağız bu arabaya

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Bana verilen işleri bir çırpıda yaptıktan sonra öğle yemeği yemedim. Kalan zamanda dinlenme tesisinde arabanın kamerasını bağlayarak yani düzelterek vakit  geçirdim . Çıtçıtlıladım, bir resim çektim biraz vakit geçirip eve döneceğim.

IMG_5467.jpeg

IMG_5466.jpeg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

havalandırma fanı mı o ?

 

Evet havalandirma fanı açıkta öyle duru. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Yuh ya , bu arabada kullanılan dct şanzımanda  gercekten 2 tane kavrama var. Çoklu sürtünme diski değil, baya baya 2 tane bilindik debriyaj balatası var. Dsg gibi iç içe geçmiş debriyaj disklerinden bir blezik seti bekliyordum. Bu benim için çok sert oldu. 

 

Şanzımanlar Çinde ve Korede üretiliyor. 

 

Bu pr videosu.

 

 

Buda çalışma videosu .

 

 

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Sonunda sürdürülebilir kahve ihtiyacı için yaptığım araştırmada , hipoglisemi krizlerini durduran mühteşem sütlü filtre kahfe tarcınlı için dip fiyat Cafe Nero da buldum. Sadece 84 tl. 
 

 

IMG_5481.jpeg

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bu roller lar nacapten de beter yanılıtıc, gerçek hayatı simüle edemez, suspansiyon avantajı yok mesela 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Çağlar Bayur yazdı:

bu roller lar nacapten de beter yanılıtıc, gerçek hayatı simüle edemez, suspansiyon avantajı yok mesela 

King duymasın.

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

bu roller lar nacapten de beter yanılıtıc, gerçek hayatı simüle edemez, suspansiyon avantajı yok mesela 

 

Yine cuma son işimde Otokar  Kamyoneti proton ekibinin başındaki ekip lideri ile görüşme şansım oldu. O protonu o hale getirmeleri ve seni almış bir ara rafa kaldırmışlar sonra tekrar gündeme gelmiş bugün de yollarda. Türkiye mevzuata uydurmak için çok uğraşmışlar basit şeylerle çözebilmişler. Devamını anlatmayayım.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Otokar  Kamyoneti

2006da piili minibüsü ile gezmiştim fabrikada

Ali Darbaz yazdı:

ekibinin başındaki

45derece test rampasına çıkarsın seni , yan manevra ile dönüp aşağı in :f1: 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

2006da piili minibüsü ile gezmiştim fabrikada

45derece test rampasına çıkarsın seni , yan manevra ile dönüp aşağı in :f1: 

Abi arkadaş emekli olmuş şimdi Freelance zırhlı araçlar için danışmanlık yapıyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Abi arkadaş emekli olmuş şimdi Freelance zırhlı araçlar için danışmanlık yapıyor

ne demişler, koçta çalışma koçla çalış, her firma için uyarlanabilir 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

ne demişler, koçta çalışma koçla çalış, her firma için uyarlanabilir 

Aynen öyle hocam şimdi biz koçta çalışmıyoruz koca çalışıyoruz bu sene değil önümüzdeki sene yansımalarını göreceğim

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Bir şikayetim var sık sık otobanı kullanıyorum bir yıl içerisinde en az beş tane tır lastik patlamasına şahit oldum. Ayrıca sık sık yolda lastik kalıntısı nedeniyle kaza riski yaşadım. Ülkenin bunu önlem alması lazım neden bu kadar çok tırlar lastik patlatıyor bu tür lastiklerin yüzünden başıma bir iş gelmesin iyidir az önce gene önümde lastik patladı lastiğin parçaları benim yepyeni gıcır gıcır arabama çarptı inşallah bir şeye sebep olmamıştır 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

neden bu kadar çok tırlar lastik patlatıyor

lastik fiyat artışı ile grafik oluşturmalı ai ye

Yorum bağlantısı
Koray Demir
Ali Darbaz yazdı:

Bir şikayetim var sık sık otobanı kullanıyorum bir yıl içerisinde en az beş tane tır lastik patlamasına şahit oldum. Ayrıca sık sık yolda lastik kalıntısı nedeniyle kaza riski yaşadım. Ülkenin bunu önlem alması lazım neden bu kadar çok tırlar lastik patlatıyor bu tür lastiklerin yüzünden başıma bir iş gelmesin iyidir az önce gene önümde lastik patladı lastiğin parçaları benim yepyeni gıcır gıcır arabama çarptı inşallah bir şeye sebep olmamıştır 

Kaplama lastiklerden kaynaklı. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...