İlkay Başaran 20 Haziran Paylaş 20 Haziran Servet Aydın yazdı: Yüksek. 80cm yüksekliği olan lazım bana 2 kişi bin 😈 4 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 20 Haziran Paylaş 20 Haziran Serdal Soysal yazdı: Benimde gözümü aldı ışık abi Euro mu Stern mi Servet Abi Euro çalışır, düz 350€ Yorum bağlantısı
Hakan Akdemir 22 Haziran Paylaş 22 Haziran Servet Aydın yazdı: Yüksek. 80cm yüksekliği olan lazım bana Triumph Tiger 900 GT 2023 Model Touring Motor Sahibinden İkinci El 680.000 TL - 1321100253 Güncel modellerde Tiger 900 GT Low işinizi görür bence. Daha önce Tiger 800xr kullanmıştım standart sele alçak pozisyonda çok rahattım daha sonra KTM890 ADV S kullandım seleyi alçak pozisyona alınca tek ayak rahat, iki ayak parmak ucu kullanmıştım. Altenatif olarak V-strom DL650 ve F850GS olabilir. F850'de arka amortisörü en düşük pozisyona alınca benim için rahat oluyordu. Boy 1.72m 1 Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan Salı 05:30 Paylaş Salı 05:30 Töbe, neler yaşamışım. Allah yüzüme bakmış. Hiç yapmayacağım birşey yaptım zamanında emmim şahit... Tracer900 ü verdim bindi gitti. Allahtan tek parça getirdi tekrar. Ne ler duyuyoruz şurada, ocaklardan ırak. 4 Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan Çarşamba 21:23 Paylaş Çarşamba 21:23 Cuma olmazda cumartesi tandırcı açık mı ? Ona göre geleceğim. Yorum bağlantısı
Servet Aydın Perşembe 08:52 Paylaş Perşembe 08:52 Ktm'yi temizleyip paklayıp satışa koyacam 2 1 2 Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay Perşembe 12:17 Paylaş Perşembe 12:17 Servet Aydın yazdı: Ktm'yi temizleyip paklayıp satışa koyacam Ne geliyor yerine abi ? Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Perşembe 12:39 Paylaş Perşembe 12:39 Yunus Gökhan Ay yazdı: Ne geliyor yerine abi ? Pasa Para ya pasa ne Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 13:23 Paylaş Perşembe 13:23 Yunus Gökhan Ay yazdı: Ne geliyor yerine abi ? 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran Perşembe 13:27 Paylaş Perşembe 13:27 İp kullanmadan bungee jumping yapacakmış 1 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 16:10 Paylaş Perşembe 16:10 Yunus Gökhan Ay yazdı: Bu ne ? Tabanvay 2 Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay Perşembe 16:30 Paylaş Perşembe 16:30 Mehmet Göktürk yazdı: Tabanvay Pilli mi tabanvay ? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Perşembe 16:45 Paylaş Perşembe 16:45 Yunus Gökhan Ay yazdı: Pilli mi tabanvay ? 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır Perşembe 22:34 Paylaş Perşembe 22:34 Servet Aydın yazdı: Ktm'yi temizleyip paklayıp satışa koyacam Sana şöyle en İtalyanından yakışır abi... Çok yakışır. Kendine doğum günü hediyesi gibi mesela Yorum bağlantısı
Servet Aydın Cuma 07:35 Paylaş Cuma 07:35 Yunus Gökhan Ay yazdı: Ne geliyor yerine abi ? Konut 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Servet Aydın yazdı: Kiriş'ten duyacaklarınız gerçeği yansıtmıyor! Ağzımı dahi açmadım halbuki. Mehmet Ozyurek yazdı: Bayide sıfır motoru kurcalamış ve düşürmüş dedi Kiriş.. Aslı var mı len. Bıyıklı, seninle hiç konuşmadık ne ayaksın? Adamı dolduruyorsun, boyu da kısa çabuk doluyor ayrıca Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Servet Aydın yazdı: Alakası yok! Yalancı pis adanalı Demesinler lütfen çünkü Ahmet iftira atıyor Bu kadar günahımın alındığı yerde, ayaklarım yerden kesiliyor hafiflemişlikten. Muhittin Kaplan yazdı: Töbe, neler yaşamışım. Allah yüzüme bakmış. Hiç yapmayacağım birşey yaptım zamanında emmim şahit... Tracer900 ü verdim bindi gitti. Allahtan tek parça getirdi tekrar. Ne ler duyuyoruz şurada, ocaklardan ırak. Sen kendini çılgın mı sandın? Ben Hayabusa teslim ettim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts