İçeriğe Yönlendir

Şeytan İcadı 1290 SAS


Ahmet Kiriş

Recommended Posts

Servet Aydın

Yüksek. 80cm yüksekliği olan lazım bana

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Servet Aydın yazdı:

Yüksek. 80cm yüksekliği olan lazım bana

2 kişi bin 😈

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Serdal Soysal yazdı:

Benimde gözümü aldı ışık abi :exc1:

Euro mu Stern mi :)

Servet Abi Euro çalışır, düz 350€ :tongue2:

Yorum bağlantısı
Hakan Akdemir
Servet Aydın yazdı:

Yüksek. 80cm yüksekliği olan lazım bana

 

Triumph Tiger 900 GT 2023 Model Touring Motor Sahibinden İkinci El 680.000 TL - 1321100253

 

Güncel modellerde Tiger 900 GT Low işinizi görür bence. Daha önce Tiger 800xr kullanmıştım standart sele alçak pozisyonda çok rahattım daha sonra KTM890 ADV S kullandım seleyi alçak pozisyona alınca tek ayak rahat, iki ayak parmak ucu kullanmıştım. Altenatif olarak V-strom DL650 ve F850GS olabilir. F850'de arka amortisörü en düşük pozisyona alınca benim için rahat oluyordu. Boy 1.72m

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan

Töbe, neler yaşamışım. Allah yüzüme bakmış. Hiç yapmayacağım birşey yaptım zamanında emmim şahit...

Tracer900 ü verdim bindi gitti.

Allahtan tek parça getirdi tekrar.

Ne ler duyuyoruz şurada, ocaklardan ırak.

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Servet Aydın yazdı:

Ktm'yi temizleyip paklayıp satışa koyacam

Ne geliyor yerine abi ?

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Yunus Gökhan Ay yazdı:

Ne geliyor yerine abi ?

Pasa :crazy:

Para ya pasa ne

Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay
Mehmet Göktürk yazdı:

Tabanvay

Pilli mi tabanvay ?

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Yunus Gökhan Ay yazdı:

Ne geliyor yerine abi ?

Konut

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Servet Aydın yazdı:

Kiriş'ten duyacaklarınız gerçeği yansıtmıyor!

Ağzımı dahi açmadım halbuki. :unknw:

Mehmet Ozyurek yazdı:

Bayide sıfır motoru kurcalamış ve düşürmüş dedi Kiriş.. 

Aslı var mı len. 

 

Bıyıklı, seninle hiç konuşmadık ne ayaksın?


Adamı dolduruyorsun, boyu da kısa çabuk doluyor ayrıca :crazy:

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Servet Aydın yazdı:

Alakası yok! Yalancı pis adanalı

Demesinler lütfen çünkü

Ahmet iftira atıyor

Bu kadar günahımın alındığı yerde, ayaklarım yerden kesiliyor hafiflemişlikten. :melek:

Muhittin Kaplan yazdı:

Töbe, neler yaşamışım. Allah yüzüme bakmış. Hiç yapmayacağım birşey yaptım zamanında emmim şahit...

Tracer900 ü verdim bindi gitti.

Allahtan tek parça getirdi tekrar.

Ne ler duyuyoruz şurada, ocaklardan ırak.

Sen kendini çılgın mı sandın? :fiuw:

Ben Hayabusa teslim ettim. :crazy:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Ahmet Kiriş yazdı:

Ağzımı dahi açmadım halbuki. :unknw:

Bıyıklı, seninle hiç konuşmadık ne ayaksın?


Allah Allah. 
Biri dedi bana ama.  Emin dedi  o zaman 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...