Koray Kayaaltı 10 Kasım Paylaş 10 Kasım Focus MK3 1.6 tdci 115hp aracımıza Ankara ivedikte ecustop aracılığı ile stage 1 işlemi uyguladık. Stage 1 sonrası +30 beygir +55 tork eklendiği söylendi ama bu farkı ben çok hissedemedim. 80-120 ölçümleri 6-7.30 sn aralığında çıkıyor ama bazende araç hiç fark yok gibi boğuk gidiyor. DPF %30 dolu denmişti genelde devirli ve gazlayarak kullanırım aracı dynoda olmadığı için net bi veri yok elimde nasıl testler yapabilirim araçta başka bir sorun olabilir mi yada benim beklentim mi fazla bu araçtan? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Kasım Paylaş 11 Kasım yazılım ile beygir ilavesi tekink olarak hiçbir şey ifade etmez aslında ama piayasa reklam algısında iş yapıyor. vesile ile birşeyler biraz yanlış, ciddi firmalar, önce aracı inceler, dpf si dolu motorda işe başlanmaz. önce her yeri tertemiz bakımlı hale getirlir sonra yazılıma geçlir. Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 11 Kasım Paylaş 11 Kasım bence beklenti bu motordan çok fazla yazılımla yüreyecek motor değil tek egzantrik 8 valf bişey beklemeyin, 11 yıldır focusun dizellerini kullanırım yüzlerce video izledim, vw tdı leri duman ediyor tdci leri hiç bi yazılım yokken bile, üstten çift egzantrik 16 valf benzinli gibi devirleniyor, süper b nin 120 hp si veya passatın 120 hp si benim focus 1.5 tdci 120 hp powershiften iyi gidiyor daha ağır olmalarına rağmen. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Yoktan var etmek Rabbimin işi. Sümme haşa şanzıman aynı motor hacmi aynı, tüm aktarımlar vs aynı. Yorum bağlantısı
Koray Kayaaltı 11 Kasım Yazar Paylaş 11 Kasım Ali Gök yazdı: dpf iptal edilmedimi yazılımdan önce ? Dpfyi dolu olmadigi icin iptal ettirmedik acikcasi komple sokmektense haftada bir performansli kullanmayi dusunduk. Evren Erakçora yazdı: 0-100 den belli olur bence. 0-100 verileri cok degisken aracin Ankarada oldugum icin egimsiz bi yol bulmakta neredeyse imkansiz ama yaptigim iki olcum duz yolda biri 9.6 sn ikincisi 10.34 sn Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Koray Kayaaltı yazdı: haftada bir performansli kullanmayi dusunduk. öyle bir temizlik yöntemi yoktur, yutub videolarına pek inanmayın Yorum bağlantısı
Koray Kayaaltı 11 Kasım Yazar Paylaş 11 Kasım (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: öyle bir temizlik yöntemi yoktur, yutub videolarına pek inanmayın O zaman suan yapilacak sey nedir dpf iptali mi? cunku yazilimi yapan kiside bizi egzoz konusunda uyarmisti ust devirlerin boğuk olduğunu soylemisti bizde sehir ici cok uzun mesafelere gitmiyoruz arac tam isinamiyor. 11 Kasım tarihinde Koray Kayaaltı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Kasım Paylaş 11 Kasım dpf zaten belli yaştan sonra direkt iptale gider, yazılım işine girince hepten gitmeli mekanik iptal Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 12 Kasım Paylaş 12 Kasım Çağlar Bayur yazdı: dpf zaten belli yaştan sonra direkt iptale gider, 2010 C-max 1.6 TDCİ 215.000^den sonra iptal oldu mecburen 1 Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 14 Kasım Paylaş 14 Kasım Dpf cat egr iptali sonrasi farkina varabilirsiniz Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 14 Kasım Paylaş 14 Kasım Sezgin Yılmaz yazdı: Dpf cat egr iptali sonrasi farkina varabilirsiniz Hepsini iptal ettiğiniz an kömürlü trenden farkı kalmaz Yazılım falan tamam ama bu şekilde çoklu iptallerde hem ciddi ceza yeme ihtimalleri artar hem de sürekli siyah dumanla gezersiniz. Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 14 Kasım Paylaş 14 Kasım Ü.Emre Kartal yazdı: Hepsini iptal ettiğiniz an kömürlü trenden farkı kalmaz Yazılım falan tamam ama bu şekilde çoklu iptallerde hem ciddi ceza yeme ihtimalleri artar hem de sürekli siyah dumanla gezersiniz. Ben yaptim duman vs yok cok dip gaz yapmadikca dti corsa allah ne verdiyse acmislar gibi kara tren modu yok , her dizel bir gun o egr ve dpf yi iptal edecek bunun kacari yok , kaldi ki euro 6 motorlar da bu iptaller cok daha zor ve masrafli , ceza konusunu bilmiyorum bir duman olmadigi icin ceza yiyecegimi dusunmiyorum . Uk de egr ve dpf iptali yapmadan yazilim dahi atmiyor adamlar tr de para gelsin de nasil gelirse modunda yazilimcilar Yorum bağlantısı
Koray Kayaaltı 18 saat önce Yazar Paylaş 18 saat önce Çağlar Bayur yazdı: dpf zaten belli yaştan sonra direkt iptale gider, yazılım işine girince hepten gitmeli mekanik iptal Çağlar abi dpf mekanik olarak boşaltmak yerine downpipe duz boru nasil olur? ve dpf yani sira egr veya kat iptalide yapilmali mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Koray Kayaaltı yazdı: Çağlar abi dpf mekanik olarak boşaltmak yerine downpipe duz boru nasil olur? ve dpf yani sira egr veya kat iptalide yapilmali mi? tüv den kalır. dpf iptaline giren km /kitle zaten katı da çoktan iptal ettirmiş veya ettiriyordur. Yorum bağlantısı
Koray Kayaaltı 5 saat önce Yazar Paylaş 5 saat önce Çağlar Bayur yazdı: tüv den kalır. dpf iptaline giren km /kitle zaten katı da çoktan iptal ettirmiş veya ettiriyordur. O zaman downpipe yaptirmadan icini bosaltmak yeterli olacaktir arac 230bine dayandi zaten Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Koray Kayaaltı yazdı: O zaman downpipe yaptirmadan icini bosaltmak yeterli olacaktir arac 230bine dayandi zaten herkes öyle yapıyor o yüzden Yorum bağlantısı
Recommended Posts