Selim Bilgin Dün saat 14:11 Paylaş Dün saat 14:11 İki seçeneğim var; Conti güzel lastik, ama sünger yok içinde, EV etiketi yok. Hankook da kullandım daha önce, o da iyi görünüyor, süngerli, EV etiketli. Fiyata takılmayın, ikisi de 12500 bandında bulunabiliyor. Hangisini seçerdiniz? Süngersiz lastiğe geçince sürüklenme sesinin arttığına dair yorumlar okudum. https://www.lastikcim.com.tr/lastik/4x4-suv/continental-wintercontact-ts-870p-255-45-r19-104v-xl-m-plus-s-3pmsf,3-355765?dot=2025 https://www.lastikcim.com.tr/lastik/4x4-suv/hankook-winter-i-cept-ion-iw01a-255-45-r19-104v-xl-m-plus-s-3pmsf-sound-absorber-1,8-1033383?dot=2025 Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş Dün saat 14:50 Paylaş Dün saat 14:50 Benim focusa taktığım standart 205 / 55 /16 cp7 'lerde bile ev işareti var. o ebattaki ts870'lerde olmasını beklerdim. Her ebat kendinden sorumludur ama benim ebatlardaki hankooktan hiç memnun olmadığım için ben yine de conti derim. Yorum bağlantısı
Kerim Bilge Dün saat 17:27 Paylaş Dün saat 17:27 Ben bu ikilemden çıkamadım sonuç olarak bugün teslayı sattım 😀 Bu arada ben blizzak 6 öneririm 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Dün saat 18:39 Paylaş Dün saat 18:39 Aaa.. Ben kış olunca diğer arabaya binme niyetindeyim. Yani olursa. sıcaklık 5 derecenin altını pek görmüyor. 7 ile 5 arası da idare ederiz artık. Hankook iyi bence de. Yorum bağlantısı
Koray Demir Dün saat 19:30 Paylaş Dün saat 19:30 Selim Bilgin yazdı: Süngersiz lastiğe geçince sürüklenme sesinin arttığına dair yorumlar okudum. Akustik köpük olarak geçiyor konulan malzeme ciddi geliştirme yapılmış ses yalıtımı sağlıyor. TO onaylı lastik kazım. https://www.tesla.com/tr_tr/support/tires 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce Kerim Bilge yazdı: Ben bu ikilemden çıkamadım sonuç olarak bugün teslayı sattım 😀 Bu arada ben blizzak 6 öneririm Haydaa. T10F mi geliyor? Mehmet Göktürk yazdı: Aaa.. Ben kış olunca diğer arabaya binme niyetindeyim. Yani olursa. sıcaklık 5 derecenin altını pek görmüyor. 7 ile 5 arası da idare ederiz artık. Hankook iyi bence de. İki araba da aktif çalışıyor bizde. Malum Ankara’ya gidip geliyorum arada. Onun için buna alıp Golf’e almayacağım sanırım. Bir de Tesla acayip kayıyor zaten normalde de. Kış lastiksiz güvenemedim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Selim Bilgin yazdı: Bir de Tesla acayip kayıyor zaten normalde de. Kış lastiksiz güvenemedim. Tek pedal olayı bozuyor işi. Ben de çok kararsızım. Qashqainin kışlık lastikleri var. Onları takıp, Corsaya kışlık almayayım diyorum. Hava sıcaklığının çok düştüğü günlerde tek araba idare ederiz. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 13 saat önce Yazar Paylaş 13 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Tek pedal olayı bozuyor işi. Ben de çok kararsızım. Qashqainin kışlık lastikleri var. Onları takıp, Corsaya kışlık almayayım diyorum. Hava sıcaklığının çok düştüğü günlerde tek araba idare ederiz. Tek pedal dışında da kayıyor ya. Ya da kayıyormuş gibi yapıyor. Tam çözemedim. Ama güven vermediği kesin. Tüm elektrikliler mi böyle yoksa Tesla’nın süspansiyonu mu sebep bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Selim Bilgin yazdı: Tek pedal dışında da kayıyor ya. Ya da kayıyormuş gibi yapıyor. Tam çözemedim. Ama güven vermediği kesin. Tüm elektrikliler mi böyle yoksa Tesla’nın süspansiyonu mu sebep bilmiyorum. Corsa, biraz hızlıyken B modda ayağa aniden gazdan çekince zaten epey fren uyguluyor. Bir de frene basınca direk kızaklamaya geçiyor. Hızlıyken B modda iken fren dozajı ayarlamakta zorlanıyorum. Bu sebeple Arda'ya ıslak yolda B mod kullanma dedim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 saat önce Paylaş 11 saat önce arkadan çekişte rejenerasyon el freni etkisi yapıyordur 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 11 saat önce Paylaş 11 saat önce @Selim BilginSen güzelim A6 quattroyu sat, sonra gel burda Tesla kayıyor de 3 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Çağlar Bayur yazdı: arkadan çekişte rejenerasyon el freni etkisi yapıyordur Bir ara izmir yolunca bir kaç elektrikli peş peşe yoldan çıkmıştı. Togg falan da vardı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Corsa, biraz hızlıyken B modda ayağa aniden gazdan çekince zaten epey fren uyguluyor. Bir de frene basınca direk kızaklamaya geçiyor. Hızlıyken B modda iken fren dozajı ayarlamakta zorlanıyorum. Bu sebeple Arda'ya ıslak yolda B mod kullanma dedim. Eski Otobüslerde yazardı, ıslak zeminde rötartör kullanmayın diye. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 saat önce Paylaş 9 saat önce Teslada süspansiyon sert olma dışında üst segment araçlar gibi değil makas yaptığında tutamıyor gibi oluyorsun bi a4 öyle değil a3 de değil Yorum bağlantısı
Osman Ünal 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Corsa, biraz hızlıyken B modda ayağa aniden gazdan çekince zaten epey fren uyguluyor. Bir de frene basınca direk kızaklamaya geçiyor. Hızlıyken B modda iken fren dozajı ayarlamakta zorlanıyorum. Bu sebeple Arda'ya ıslak yolda B mod kullanma dedim. Ben B modu kullanmayı bıraktım sadece uzun yolda sert inişlerde kullanıyorum aşırı hızlanmasın diye. Zaten ben fren yaptığımda önce rejenerasyon ile yavaşlıyor, dozajı daha rahat ayarlıyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Osman Ünal yazdı: Ben B modu kullanmayı bıraktım sadece uzun yolda sert inişlerde kullanıyorum aşırı hızlanmasın diye. Zaten ben fren yaptığımda önce rejenerasyon ile yavaşlıyor, dozajı daha rahat ayarlıyorum. B mod, tesladaki tek pedal olayı bence müthiş bişey.. ıslak zemin acil duruş dışında çok seviyorum ben.. Hep kullanıyorum.. Diskler paslanıyor neredeyse o derece Yorum bağlantısı
Koray Demir 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Teslada süspansiyon sert olma dışında üst segment araçlar gibi değil makas yaptığında tutamıyor gibi oluyorsun bi a4 öyle değil a3 de değil Yüksek hızda ani fren testi yapın hocam aşırı eğlenceli https://x.com/avionot/status/1989456787972788280?s=46 Yorum bağlantısı
Hamit inan 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Bir ara izmir yolunca bir kaç elektrikli peş peşe yoldan çıkmıştı. Togg falan da vardı. Şubat ayında 1-2 cm ıslak karlı, iniş yolda daha iyi tutar kompresyon yapsın diye aracı manuele aldım. Çok hafif dahi kompresyon olsa arka gezeledi. Hız 80-90 arasi idi. ( arkadan çekiş) . Bir kaç sefer üst üste bunu denedim. Kaygan yolda kesinlikle tekerler fren dışında etki altına girmeyecek. Yol tutuşu müthiş bozuyor. ABS-ESP çok daha güvenli. Elektrikli araçlarda geri kazanım olayı bu durumlarda ya hep kapatılmalı yada minimum yapılmalı. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 35 dakika önce Paylaş 35 dakika önce Aynı lastik farklı araçlarda çok farklı performans gösteriyor ben kışlıkta kumhoo kullanıyorum çok memnunum Yorum bağlantısı
Recommended Posts