VAHİT YALÇINKAYA Dün saat 16:38 Paylaş Dün saat 16:38 Arkadaşlar İyi Günler Hepinize Mk1 1.6 aracım var Yüksek Şarj Problemi Yaşıyorum 14.9-15.1-15.2 şeklinde seyreden bir voltaj tablosu var bunun için 2 adet Farklı Konjektör ve 2 adet Farklı Şarj Dinamosu değiştirdim denedim fakat değişen birşey olmadı Ecu'daki 2 adet 162 nolu birbirine seri bağlı 1.6 kohm dirençleride değiştirdim ayrıyetten arıza kodu olarak P1246 Alternatör Yük Girişi Hatalı kodu alıyorum sizce başka neleri kontrol etmem gerekiyor? Yardımlarınızı bekliyorum teşekürler Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 16:46 Paylaş Dün saat 16:46 tamirinde revizyonunda başarısız olunan bir parça, sıfırı ile değişmek gerekir, muadil marka sıfır alınsa da sorun devam ediyor. 1 Yorum bağlantısı
VAHİT YALÇINKAYA Dün saat 17:03 Yazar Paylaş Dün saat 17:03 Çağlar Bayur yazdı: tamirinde revizyonunda başarısız olunan bir parça, sıfırı ile değişmek gerekir, muadil marka sıfır alınsa da sorun devam ediyor. İçi dışı konjektörü dahi Orjinal olan tamirsiz şarj dinamosu ile denedim yine aynı Çağlar hocam 2 adet dinamo var elimde 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir Dün saat 17:57 Paylaş Dün saat 17:57 Çağlar Bayur yazdı: soralım bunu Yaşar usta olsaydı ah ya. Dönemini arıyoruz. 1 Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül Dün saat 19:01 Paylaş Dün saat 19:01 Akü nasil başka akü ile denediniz mi? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi Dün saat 19:12 Paylaş Dün saat 19:12 Beyinde bişi değişip çözüyorlardi sanki Yorum bağlantısı
VAHİT YALÇINKAYA 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Ömer Sarıgül yazdı: Akü nasil başka akü ile denediniz mi? Akü de yeni değişti Mustafa Tüfekçi yazdı: Beyinde bişi değişip çözüyorlardi sanki Beynindeki birbirine seri bağlı iki adet direnç var 1.6 kohm luk onları değiştirdim yine olmadı tekrar onları değiştirmeyi düşünüyorum çünkü başka bir seçenek kalmadı onların arızalı olma ihtimalini düşünüyorum Yorum bağlantısı
Recommended Posts