Mustafa Erkan Çarşamba 06:40 Paylaş Çarşamba 06:40 Ali Gök yazdı: Bu motorda yağ pompası kronik bişeymi ? Çevremde bu motora sahip 2 araç sahibi ( biri focus digeri citroen ) 180 000 km civarinda yağ pompası nedeniyle motor yedi. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin Çarşamba 07:03 Paylaş Çarşamba 07:03 Ali Gök yazdı: Bu motorda yağ pompası kronik bişeymi ? bence değil araç aslın da önceden haber veriyor takırdayarak çalışmaya başlıyor aracını dinleyen biri sesi ayırt edebilir 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç Çarşamba 07:35 Paylaş Çarşamba 07:35 40 yıl da geçse yakışıklı araba. Şimdi ki ördek gagalı araçlardan iyice sıkıldım. 3 Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ Çarşamba 08:39 Paylaş Çarşamba 08:39 Hayırlı olsun, güzel anılarınız olsun inşallah. D2 motorlu V50 kullanıyorum, sizin aracın SW kasası yani. Aklınıza takılan bir soru / sorun olursa bildim dahilinde yardımcı olurum 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı Çarşamba 10:51 Paylaş Çarşamba 10:51 Bu o zamanki sedan Focus'la aynı şasi değil mi? Ya da motorları mı aynıydı? 2 Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan Çarşamba 12:47 Paylaş Çarşamba 12:47 Motor ve şase altyapısı aynı diye biliyorum 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil Çarşamba 13:12 Paylaş Çarşamba 13:12 Hayırlı uğurlu olsun. Tekeri düz bassın İnşallah. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Berk Çarşamba 19:47 Yazar Paylaş Çarşamba 19:47 (düzenlendi) Herkese çok çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız ve dilekleriniz için. Gerçekten bazı noktalarda değinildiği gibi hem hantallık, hem de önceki araçlarımın kağıt inceliğinde olması alışma sürecine soktu beni. Şimdilik aklımda iki tane nokta var, birincisi maalesef VIDA yazılımına bağladığımızda park sensörünün dördü de hata veriyor, ne yaptıksa olmadı. Usta dördü birden pek hata vermez, muhtemelen park sensör beyni ile ilgili bir sorun var dedi. Demetevler'de bir Volvo elektrik ustası önerildi ona götüreceğim. Diğeri ise şanzıman yağını değiştirip değiştirmemek konusu, onun için de forumda okuma yapıyorum eski konulardan. DPF'i iptal değil, ADM sıvısı ekleyin arızası alıyoruz ama bu arıza kodunu geçici vermiş, Akü'nün yanlış olmasından olabilir diye konuştuk, gözüm orada olacak önümüzdeki 3-5 bin km de. Ek: Bir de jant takımı bakıyorum kışlık lastikler için. Üzerinde 17 var, 15 almayı düşünüyorum hem maliyet etkin olsun diye hem kış olduğu için. Kara jant üzeri kapak mı yoksa çıkma orijinal 15-16 takım hangisi uyguna gelirse ona bakacağım. 10 bine orijinal Volvo marka bir set buldum, belki onu alırım. Kışlık lastik için ise önerilere açığım, özellikle Dikmen yokuşları ve hayatının 27 senesini yıllık ortalaması 23 derece sıcaklıkta geçirmiş biri olarak (aklımda TS870 var). Mustafa Erkan yazdı: Hayırlı olsun. Güzel günlerde güle güle kullanın. Beğendiğim yakışıklı bir araç. 1.6 dizel ve 195.000 km de olması nedeniyle YAĞ POMPASINA dikkat edin. Mümkünse yağını değiştirmeden önce YAĞ POMPASİ nı degiştirin. Mutlaka ama mutlaka YAĞ POMPASİNİ değiştirin. Yorumunuz için çok teşekkür ederim, aslında bu benim kafamdaki bir soru işaretinin çözümü olabilir. Araç 140binde motor yemiş, bunu ekspertizde gördük. Galeri ile konuştuğumda bana kitapçıkların içinden kayıtları çıkardı, motoru yapan servis daha önceden araştırdığım ve kendime kafa yapısı olarak en uygun gördüğüm servis olduğu için aracı aldım. Sonrasında hikayesini dinlemek için ustaya gidip konuştum. Araç yetkili servise gitmiş, o tarihte fiyat çok yüksek gelince önerecekleri bir usta sormuşlar, yetkili servis de yeni oradan ayrılan bu ustayı önermiş, araç sahipleri de getirip burada komple motor yaptırmışlar. Usta sadece OEM ürün kullandığı için güvenim tam, ama kayıtlarda bu olayın gelişimini öngörebileceğim bir arıza silsilesi bulamamıştım, sebep muhtemelen bu. Gözüm bu konunun da üzerinde olacak, daha önceki okumalarımda hiç bunla ilgili bir şey duymamıştım. Tekrar çok teşekkür ederim. Çarşamba 20:21 tarihinde Hakan Berk tarafından düzenlendi Lastik-jant konusu Yorum bağlantısı
Servet Aydın Çarşamba 19:49 Paylaş Çarşamba 19:49 Bir sensör bozuksa tümü kapanır. Beyin filan sakın dalmayın Yorum bağlantısı
Hakan Berk Çarşamba 19:55 Yazar Paylaş Çarşamba 19:55 Servet Aydın yazdı: Bir sensör bozuksa tümü kapanır. Beyin filan sakın dalmayın Ben de böyle düşündüm, anlamadım bir türlü. Açıp tüm tesisata baktık beraber kablolar falan yerinde. Bir bakayım şu elektrik ustası ne diyecek, yine burada sizlere sorarım Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Dün saat 12:29 Paylaş Dün saat 12:29 hayırlı olsun. ben bunun zamanında v50 sini alacaktım ancak tekerlek sesi müthiş fazla idi. adeta ikinci jenerasyon plastik iç mekanlı focus gibi olunca vazgeçmiştim. 1 Yorum bağlantısı
İsa Acar Dün saat 13:21 Paylaş Dün saat 13:21 Hiç binmedim, kullanmadım ama almayı istediğim ve çok hoşuma giden bir araç. Güzel günlerde kullanılsın 1 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol Dün saat 13:21 Paylaş Dün saat 13:21 Önceki araçlarda yaşadığınız sıkıntılara rağmen eski model olmasına rağmen Volvo yüzünüzü güldürecektir diye düşünüyorum, kazasız belasız kullanmanız dileği ile... 1 Yorum bağlantısı
Hakan Berk 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce Hakan Gürsu yazdı: Hayırlı olsun. İlkay Durmuşlu yazdı: Hayırlı olsun güle güle kullanın. İsa Acar yazdı: Hiç binmedim, kullanmadım ama almayı istediğim ve çok hoşuma giden bir araç. Güzel günlerde kullanılsın Serhan Gürbüzol yazdı: Önceki araçlarda yaşadığınız sıkıntılara rağmen eski model olmasına rağmen Volvo yüzünüzü güldürecektir diye düşünüyorum, kazasız belasız kullanmanız dileği ile... Çok teşekkür ederim, şuan için her şey güzel duruyor gerçekten. Doğan Arşiray yazdı: hayırlı olsun. ben bunun zamanında v50 sini alacaktım ancak tekerlek sesi müthiş fazla idi. adeta ikinci jenerasyon plastik iç mekanlı focus gibi olunca vazgeçmiştim. Ses konusunu sanırım ben de yazmıştım yukarıda, bence de biraz fazla, motor dahil. Şuan kilometre, motor ve kasa kondisyonu ile doluluk olarak aynı olan Focus'lardan çok daha ucuza geliyor ilginç bir şekilde 2 Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Hakan Berk yazdı: ucuza geliyor ilginç bir şekilde TR'de markanın kıymeti bilinmiyor maalesef. Son kasalarda kıymeti bilinmeye başladı Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ 7 saat önce Paylaş 7 saat önce H.Cenk Bayrakçı yazdı: Bu o zamanki sedan Focus'la aynı şasi değil mi? Ya da motorları mı aynıydı? 1.6 benzinli ve 1.6 dizel ve 2.0d şeklinde yazan dizel motorları Ford'lar ile aynı. Yürür aksamda da birçok parça aynı. Geri kalan tüm parçalar Volvo'ya özel. 1 Yorum bağlantısı
İsa Acar 1 saat önce Paylaş 1 saat önce S40' larda otomatik şanzıman yoktu sanırım değil mi? S60' larda da powershift var, ama o da sorunluydu sanki Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 28 dakika önce Paylaş 28 dakika önce Bu kasalarda 2.0 benzin ve dizeller otomatik vites. Bunlarda powershift yanlış bilmiyorsam İsa Acar yazdı: S40' larda otomatik şanzıman yoktu sanırım değil mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts