Yağız Can Pazar 01:05 Paylaş Pazar 01:05 1.8 tfsi motorlu aracım var araç aldığımda soğuk açılışında titriyordu kapatıp açınca geçiyordu yakıt tüketimi çok fazlaydı 12 13 civarı ve bazen performans düşüşü yaşıyordum bunlar ayrı bir sorun bunlar haricinde yeni olarak şöyle bir sorunla karşılaştım aracı uzun süre kullandıktan sonra motoru kapatıp on dakika sonrasında açmaya çalışınca devir 1 e kadar çıkıp oynayarak düşüyordu motor çalışmıyordu ama 40 dakika 1 saat kadar bekleyip deneyince normal çalışıyordu. ilk başta cihazımdan okutunca P0011 aldım sonra kam mili ve krank mili sensörünü değiştirince bu sefer P000A hatası aldım bilmiyorum nereden bakmam lazım elektriksel gibi geldi bana ya da vvt solenoidi ile ilgili olabilir gibi geldi bilgisi olan yardımcı olabilirse cok sevinirim Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Pazar 05:01 Paylaş Pazar 05:01 Bu bana yakıt geri dönüş valfinin bozulması ve silindire araç beklerken yakıt sızması gibi geldi. N80 valfi diye birşey var mı sizde de? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Pazar 08:36 Paylaş Pazar 08:36 Çalışmadığı zaman tam gaz vererek çalıştırmayı deneyin. Çalışırsa teşhis kolaylaşır. Yorum bağlantısı
Yağız Can Pazar 12:26 Yazar Paylaş Pazar 12:26 Mehmet Göktürk yazdı: Bu bana yakıt geri dönüş valfinin bozulması ve silindire araç beklerken yakıt sızması gibi geldi. N80 valfi diye birşey var mı sizde de? Evet benim motorumda o parça var bunu değiştirip yeniden hata kodlarına mı bakmam gerekiyor Mehmet Ozyurek yazdı: Çalışmadığı zaman tam gaz vererek çalıştırmayı deneyin. Çalışırsa teşhis kolaylaşır. Bunu denedim ama gaz yemiyor gibi yine de stop ediyor motor Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Pazar 14:30 Paylaş Pazar 14:30 İnternetten n80 valf audi diye videoları izleyin bi net bilgi şu an veremeyiz daha detaylı bakılması gerek Bu hataların açıklaması ne Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Pazar 14:59 Paylaş Pazar 14:59 Yağız Can yazdı: ilk başta cihazımdan okutunca P0011 aldım sonra kam mili ve krank mili sensörünü değiştirince bu değişimi kim neden tavsiye etti? Yorum bağlantısı
Yağız Can 57 dakika önce Yazar Paylaş 57 dakika önce Çağlar Bayur yazdı: bu değişimi kim neden tavsiye etti? verdiği arıza kam mili ile ilgiliydi ilk sensör değişimi yapmayı önderdiler Mehmet Göktürk yazdı: İnternetten n80 valf audi diye videoları izleyin bi net bilgi şu an veremeyiz daha detaylı bakılması gerek Bu hataların açıklaması ne P0011 arıza kodu ne anlama gelir? Bu, motorun değişken valf zamanlaması (VVT) sisteminde bir sorun olduğunu gösteren bir arıza kodudur.; P000A Arıza Kodu Nedir? Ne Anlama Gelir? Motordaki eksantrik millerinin amacı, motorun sorunsuz çalışmasını sağlamak için silindirlerdeki emme ve egzoz supaplarını açıp kapatmaktır. Bu işlemin zamanlaması, motorun verimli ve doğru bir şekilde çalışması için kritik öneme sahiptir. Güç aktarma sistemi kontrol modülü (PCM), eksantrik mili zamanlamasının beklenenden daha yavaş olduğunu tespit ederse P000A arıza kodunu ayarlar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts