Mehmet Göktürk 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Mertol kayıp. Atarlandı gitti o şimdi anlatırdı. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 saat önce Paylaş 17 saat önce H.Cenk Bayrakçı yazdı: 223 TL bende. Ama DC+AC+ Evden şarjların oratalaması, toplam maliyet / toplam km =2,23 TL bende şu anda. sadece evden olursa 45 tl civarı. Neden çok.. elektriği kaçtan alıyorsun ki hocam. Ben istasyondan 10 liraya alıyorum. ortalama 12 kw yakıyoruz. 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Ben alalı 5 ay olmuş, 4000 km ye yakın yol yapmışım. İstanbul da evin yakınında bir sürü şarj istasyonu var gider şarj ederim diyordum, bir süre sonra insan üşeniyor. Evde şarj çok rahatlık ve maliyet çok farklı. Evden şarj yapamaz isem muhtemelen satarım uğraşamam heralde. Bende km maliyeti şehir içi için yaklaşık 0,8 TL ye denk geliyor. Şehir dışı da yaklaşık 200 km de bir şarj yapıyorum, benim şehir dışı güzergahım karadeniz, o güzergahta 90 kw bile zor aldım, araç 250 kw şarj alma kapasitesinde bile olsa çok bir şey farketmiyor, Anadoluda alt yapı bir yere kadar galiba. Yılda max. 2 kez şehir dışı yapacağımdan takılmıyorum. Çok uzun yol yapana bataryası ne kadar büyük olursa olsun pek keyif vereceğini düşünmüyorum. Kullanım keyfi içten yanmalıların çok üstünde, benim için bir artısı da bu. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Neden çok.. elektriği kaçtan alıyorsun ki hocam. Ben istasyondan 10 liraya alıyorum. ortalama 12 kw yakıyoruz. Abi benim 4300 km yurt dışı var. Orada aldığım elektrik çok pahalıydı onun için ortalama yükseltiyor.Bazı yerlerde kilowattı 35 TL’den şarj yaptım. Ortalaması öyle değil tabi ama. Yurtdışı maliyetini düşersem 100 km’de 171 TL oluyor maliyet yani kilometre başına 1.71 TL’ye iniyor. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Kapıda tek araç olacak ve tüm birikim dört tekere yatacak, evden şarj yok. Hibrit tercih edilmeli derim. Menzil derdi yok ekonomik. Ucuz 2 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Bu arada ben DC’yi 11-12 TL civarında, AC’yi de 7 TL’ye alıyorum. Evden 2,66 TL. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 14 saat önce Paylaş 14 saat önce (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Kapıda tek araç olacak ve tüm birikim dört tekere yatacak, evden şarj yok. Hibrit tercih edilmeli derim. Menzil derdi yok ekonomik. Ucuz Yılda 12 bin km yol yapacak adam gibi hesap yaptırdım. Arabamı satıp üzerine finanasman yapılmasını hesaplattım. tatilsiz seyehatsiz 5 sene evde oturursam bir elektrikli araba alabiliyormuşum. Yani kredi borcu öyle bir yük oluyorki beni tatile çıkarak kadar bütce kalmıyor Ama sorsan EV arabalar az yakıyor. Epi topu 700 bin tl kredi çekecem bu arada. 14 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 47 dakika önce Paylaş 47 dakika önce H.Cenk Bayrakçı yazdı: Abi benim 4300 km yurt dışı var. Orada aldığım elektrik çok pahalıydı onun için ortalama yükseltiyor.Bazı yerlerde kilowattı 35 TL’den şarj yaptım. O sayılmaz ya Osman Ünal yazdı: Kullanım keyfi içten yanmalıların çok üstünde, benim için bir artısı da bu. Kesinlikle katılıyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 40 dakika önce Paylaş 40 dakika önce Ali Darbaz yazdı: Yılda 12 bin km yol yapacak adam gibi hesap yaptırdım. Arabamı satıp üzerine finanasman yapılmasını hesaplattım. tatilsiz seyehatsiz 5 sene evde oturursam bir elektrikli araba alabiliyormuşum. Yani kredi borcu öyle bir yük oluyorki beni tatile çıkarak kadar bütce kalmıyor Ama sorsan EV arabalar az yakıyor. Epi topu 700 bin tl kredi çekecem bu arada. Kullanmayana gelmez bu araba. Günlük minimum 40, bazen 60 bazen 80 km yolu var. Ben alalı 6000 km olmuş. 1.2 den hesaplasam 7200 lira yakmışım. Başkaca bir masrafı olmadı. Benzinli olsaydı 22-23 bin lira yakardı. Qashqai ile yapılsaydı bu yol 24000 lira yapardı. Kabaca 16000 lira tasarruf, araç piyasası da artıyor. Yani şu an değer kaybetme durumu da yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts