Murat Sürmeli 2 saat önce Paylaş 2 saat önce (düzenlendi) Geçen kış başıma gelmişti, öncesinde hiç sorun yoktu, yazın da sorun yaşamadım, geç marş alıyor araç. Geçen kış başında elektrik bağlantılarına bakıldı, kızdırma bujilerine bakıldı, aküye bakıldı, mazot pompasına bakıldı ama hepsi düzgün denildi. Sorun çözülemedi. Uzun süre soğukta park edince 3-4 defa aç kapa yaptıktan sonra bile marşı geç alıyor. Aç kapa dediğim de ısıtma bujisi yanıp sönmesi bittikten sonra off yapıp biraz bekleyip tekrar on yapıyorum. Tek seferde daha geç alıyor marşı veya bazen almıyor hava soğuksa. Nasıl çözebilirim, Antalyaya özel servise götürmeyi düşünüyorum ama araç soğukken sorun tespit edilebiliyor. İlçede yaşamanın dezavantajlarından birisi ustasını bulmak zor oluyor. Araç 2012 Kia Sportage 2.0 1 saat önce tarihinde Murat Sürmeli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Fiesta,da marş motorundan çıkmıştı sorun, çevirme gücü iyiydi ama tamiratı yapılınca işin şekli değişti, Kızdırma bujileri sıkıntı yok densede %90 problemli olabiliyor, kırılmadan sökülecekse ilk değişmesi gereken parça bunlar. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 1 saat önce Paylaş 1 saat önce (düzenlendi) Kızdırma bujisi arıza yakmasa da performansı düşüyor soğukta ortaya çıkıyor, ben arıza ışığı görmeden geç çalışmaya başlayınca değiştirdim. Km kaç? 1 saat önce tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce km 150bine yaklaştı sanırım. Buji söküp ısınıyor mu baktılar, geri taktılar Değişime karşı buranın ustaları. Ben bujileri değiştireyim bence de, bakalım ne olacak. Sonra da akü diyorum. Ne dersiniz? Köksal Yılmaz yazdı: Bu bujiler olur mu benimkine İnternetten alayım diyorum Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Araç güzel gır gır yapıyor ama çalışmıyorsa, aküden olmaz. Bujiler kızardıysa, muhtemelen onlar da sağlam (hatlarına elektrik gittiğini var sayıyorum) Enjektör ve yakıt basıncından yana şansımı kullanıyorum ben. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 59 dakika önce Paylaş 59 dakika önce Eğer kızdırma bujilerinden eminseniz, rail hattının girişinde bir müşür/sensör var. O sökülüp temizlenir ise, çok büyük ihtimal çözülecektir. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 53 dakika önce Paylaş 53 dakika önce Öncesinde yakıt deposu içerisinde bulunan pompa değişti ve orjinal takılmadı ya da, uzun süreler düşük seviye yakıt ile gezildi ise, bu durumda pompa basıncı düşüyor ve bu sorun olabiliyor. Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 43 dakika önce Yazar Paylaş 43 dakika önce Elektrikle ilgili ölçümleri yaptılar, ustalara göre aküde, kızdırma bujisinde, yakıt pompasında sorun yok. Pompa çıkışına da baktılar. Hepsi sorunsuz dediler Sani Gerşon yazdı: Araç güzel gır gır yapıyor ama çalışmıyorsa, aküden olmaz. Bujiler kızardıysa, muhtemelen onlar da sağlam (hatlarına elektrik gittiğini var sayıyorum) Enjektör ve yakıt basıncından yana şansımı kullanıyorum ben. Marş motoru dönüyor güzel bir şekilde. Enjektör sağlam dediler ama değiştireyim en fazla ne kaybederim ki Tamer Topaç yazdı: Öncesinde yakıt deposu içerisinde bulunan pompa değişti ve orjinal takılmadı ya da, uzun süreler düşük seviye yakıt ile gezildi ise, bu durumda pompa basıncı düşüyor ve bu sorun olabiliyor. Pompa değişmedi, Ankaradan aldım aracı, soğukta sorunsuz çalışıyordu zaten. Düşük seviye yakıt olmaz hiç. Pompa basıncı da iyi dediler Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 28 dakika önce Paylaş 28 dakika önce Murat Sürmeli yazdı: km 150bine yaklaştı sanırım. Buji söküp ısınıyor mu baktılar, geri taktılar Değişime karşı buranın ustaları. Ben bujileri değiştireyim bence de, bakalım ne olacak. Sonra da akü diyorum. Ne dersiniz? Bu bujiler olur mu benimkine İnternetten alayım diyorum Abi benim km de o civarda idi 145-155 bin arası. Bosch taktım ben, 1.6 crdi benimki. Elin yatkınsa 12 lokma(derin olursa daha kolay olmasa da şart değil) ile yaparsın sileceğin alt tarafında kalıyor. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts