Murat Sürmeli 4 saat önce Paylaş 4 saat önce (düzenlendi) Geçen kış başıma gelmişti, öncesinde hiç sorun yoktu, yazın da sorun yaşamadım, geç marş alıyor araç. Geçen kış başında elektrik bağlantılarına bakıldı, kızdırma bujilerine bakıldı, aküye bakıldı, mazot pompasına bakıldı ama hepsi düzgün denildi. Sorun çözülemedi. Uzun süre soğukta park edince 3-4 defa aç kapa yaptıktan sonra bile marşı geç alıyor. Aç kapa dediğim de ısıtma bujisi yanıp sönmesi bittikten sonra off yapıp biraz bekleyip tekrar on yapıyorum. Tek seferde daha geç alıyor marşı veya bazen almıyor hava soğuksa. Nasıl çözebilirim, Antalyaya özel servise götürmeyi düşünüyorum ama araç soğukken sorun tespit edilebiliyor. İlçede yaşamanın dezavantajlarından birisi ustasını bulmak zor oluyor. Araç 2012 Kia Sportage 2.0 3 saat önce tarihinde Murat Sürmeli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Fiesta,da marş motorundan çıkmıştı sorun, çevirme gücü iyiydi ama tamiratı yapılınca işin şekli değişti, Kızdırma bujileri sıkıntı yok densede %90 problemli olabiliyor, kırılmadan sökülecekse ilk değişmesi gereken parça bunlar. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 3 saat önce Paylaş 3 saat önce (düzenlendi) Kızdırma bujisi arıza yakmasa da performansı düşüyor soğukta ortaya çıkıyor, ben arıza ışığı görmeden geç çalışmaya başlayınca değiştirdim. Km kaç? 3 saat önce tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce km 150bine yaklaştı sanırım. Buji söküp ısınıyor mu baktılar, geri taktılar Değişime karşı buranın ustaları. Ben bujileri değiştireyim bence de, bakalım ne olacak. Sonra da akü diyorum. Ne dersiniz? Köksal Yılmaz yazdı: Bu bujiler olur mu benimkine İnternetten alayım diyorum Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Araç güzel gır gır yapıyor ama çalışmıyorsa, aküden olmaz. Bujiler kızardıysa, muhtemelen onlar da sağlam (hatlarına elektrik gittiğini var sayıyorum) Enjektör ve yakıt basıncından yana şansımı kullanıyorum ben. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Eğer kızdırma bujilerinden eminseniz, rail hattının girişinde bir müşür/sensör var. O sökülüp temizlenir ise, çok büyük ihtimal çözülecektir. 1 Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Öncesinde yakıt deposu içerisinde bulunan pompa değişti ve orjinal takılmadı ya da, uzun süreler düşük seviye yakıt ile gezildi ise, bu durumda pompa basıncı düşüyor ve bu sorun olabiliyor. Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Elektrikle ilgili ölçümleri yaptılar, ustalara göre aküde, kızdırma bujisinde, yakıt pompasında sorun yok. Pompa çıkışına da baktılar. Hepsi sorunsuz dediler Sani Gerşon yazdı: Araç güzel gır gır yapıyor ama çalışmıyorsa, aküden olmaz. Bujiler kızardıysa, muhtemelen onlar da sağlam (hatlarına elektrik gittiğini var sayıyorum) Enjektör ve yakıt basıncından yana şansımı kullanıyorum ben. Marş motoru dönüyor güzel bir şekilde. Enjektör sağlam dediler ama değiştireyim en fazla ne kaybederim ki Tamer Topaç yazdı: Öncesinde yakıt deposu içerisinde bulunan pompa değişti ve orjinal takılmadı ya da, uzun süreler düşük seviye yakıt ile gezildi ise, bu durumda pompa basıncı düşüyor ve bu sorun olabiliyor. Pompa değişmedi, Ankaradan aldım aracı, soğukta sorunsuz çalışıyordu zaten. Düşük seviye yakıt olmaz hiç. Pompa basıncı da iyi dediler Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Murat Sürmeli yazdı: km 150bine yaklaştı sanırım. Buji söküp ısınıyor mu baktılar, geri taktılar Değişime karşı buranın ustaları. Ben bujileri değiştireyim bence de, bakalım ne olacak. Sonra da akü diyorum. Ne dersiniz? Bu bujiler olur mu benimkine İnternetten alayım diyorum Abi benim km de o civarda idi 145-155 bin arası. Bosch taktım ben, 1.6 crdi benimki. Elin yatkınsa 12 lokma(derin olursa daha kolay olmasa da şart değil) ile yaparsın sileceğin alt tarafında kalıyor. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Benimkine uymuyor bunlar Bosch uygun bujiyi bulmam lazım önce Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Murat Sürmeli yazdı: km 150bine yaklaştı sanırım. Buji söküp ısınıyor mu baktılar, geri taktılar Değişime karşı buranın ustaları. Ben bujileri değiştireyim bence de, bakalım ne olacak. Sonra da akü diyorum. Ne dersiniz? Bu bujiler olur mu benimkine İnternetten alayım diyorum bence orijinali yada dengi olanı almak lazım. Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Doğan Arşiray yazdı: bence orijinali yada dengi olanı almak lazım. Varsa alalım ama bulamadım orjinalini de. Orjinal kodu: 367102F101 BOSCH muadili: BOSCH 0 250 404 003 sanırım. Biraz daha kurcalamam lazım Yorum bağlantısı
Fırat Önal 45 dakika önce Paylaş 45 dakika önce Hocam Ispartaya neden gelmiyorsunuz? Antalyadan daha yakın. Ispartada hyundai yetkili servis var. Bence bakabilir. Ford ya da vw grubu olsaydı bilindik ustalar vardı. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 35 dakika önce Yazar Paylaş 35 dakika önce Fırat Önal yazdı: Hocam Ispartaya neden gelmiyorsunuz? Antalyadan daha yakın. Ispartada hyundai yetkili servis var. Bence bakabilir. Ford ya da vw grubu olsaydı bilindik ustalar vardı. Hocam Antalya 1 saat, Isparta 1 saat Bucaktayım ben. Antalyada akrabalar var, ondan yani. Yoksa Isparta da olabilir ama sorun aracı soğuk bakmaları için araç 1-2 gün orada kalmalı. Yoksa bakımlar için gelinebilir tabi Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 24 dakika önce Yazar Paylaş 24 dakika önce Denso dg624 de oluyormuş, japon malı sanırım, nasıldır? Yorum bağlantısı
Recommended Posts