Aytac Sakal Pazar 03:01 Paylaş Pazar 03:01 Emir Kemal Korkmaz yazdı: Marco Bezzecchi Çekya GP’den men edildi. Sprint yarışında düşen Bezzecchi yere düşen motorunu kaldırmaya çalışırken gaz veren pist görevlisini önce itip sonra tokat attığından dolayı yarıştan men edildi. https://x.com/bikesontnt/status/2068388867401465978/video/1?s=46 Rossi temelli Güç Zehirlenmesi.Bu seviyede sinirlerine hakim olamıyorsan orada olmamalısın. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu Pazar 05:01 Paylaş Pazar 05:01 Aytac Sakal yazdı: Rossi temelli Güç Zehirlenmesi.Bu seviyede sinirlerine hakim olamıyorsan orada olmamalısın. Bizim açımızdan öyle ama bunları yarış atları ile kıyaslamalıyız ruh halleri normal değil. 1 Yorum bağlantısı
Aytac Sakal Pazar 05:36 Paylaş Pazar 05:36 Metin Uzunoğlu yazdı: Bizim açımızdan öyle ama bunları yarış atları ile kıyaslamalıyız ruh halleri normal Hocam Mentor desteği alıyorlar.Neden olarak ben geri kalanı umursamıyor diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Pazar 06:00 Paylaş Pazar 06:00 İki durum daha var aslında. Tabiki yaptığı şey kabul edilemez ama üzerlerindeki baskı çok fazla. İlki transfer dönemi olduğu için çok zorluyorlar. İkincisi lider şu anda bezzechi ve önceki yarışta talihsiz bir biçimde yarış dışı kaldı ve puan kaybetti. Bu yarışta da kaza yapınca puan kaybetme telaşı ile baskı daha da arttı ve sonucu da bu şekilde yansımış olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Emir Kemal Korkmaz Pazar 22:04 Yazar Paylaş Pazar 22:04 Mehmet Yeter yazdı: İki durum daha var aslında. Tabiki yaptığı şey kabul edilemez ama üzerlerindeki baskı çok fazla. İlki transfer dönemi olduğu için çok zorluyorlar. İkincisi lider şu anda bezzechi ve önceki yarışta talihsiz bir biçimde yarış dışı kaldı ve puan kaybetti. Bu yarışta da kaza yapınca puan kaybetme telaşı ile baskı daha da arttı ve sonucu da bu şekilde yansımış olabilir. Abi 2. dediğine katılıyorum Bezzecchi şampiyona lideri ve şuan yarıştan biraz kopuk öte yandan arkasından gelen Marquez baskısı ona daha çok hataya zorluyor ama Bezzecchi şu kaotik transfer döneminde sözleşme kapmayı başaran sayılı isim yanlış hatırlamıyorsam 2 yıllık kontrat imzaladı. Bende biraz VR46 akademisinden gelen bir şey olduğunu düşünüyorum. Rossi şuan ne kadar sakin olsa eskiden Marquez ile yaşadıkları olayları falan unutmamak lazım. VR46 akademi Rossi ile sporda sözü olan bir grup. Rossi zaten sporu zirveye taşıyan isim onun verdiği ego geçmişe göre azalmış olsa da öğrencilerinde devam ediyor gibi görünüyor. Sene sonu sonuç ne olursa olsun bu kare kariyerindeki bir kara leke olarak duracak şampiyon olursa hatta daha çok bile hatırlanacak. Öte yandan bu olayla bence şampiyonadan daha çok kopacak 85 gibi puan farkı 40'a indi Marquez ameliyat oldu ve sakatlığını atlattı Bezzecchi için durumlar iyi değil gibi duruyor. 1 Yorum bağlantısı
Emir Kemal Korkmaz Pazartesi 19:32 Yazar Paylaş Pazartesi 19:32 (düzenlendi) MotoGP'de beklenen değişikler geldi. Holeshot sistemi Hollanda GP'sinden itibaren yasaklanıyor. Bu sistem motorların düzlüklerde gidon üzerindeki bir tuşa basılıp yere daha çok yaklaştırmayı sağlıyordu. Öte yandan Sachsenring yani Almanya GP'sindeki start çizgilerinde değişikliğe gidildi yan yana duran motorlar arasındaki 2 metrelik fark artık 4 metre olacak arka arkaya duran motorlar arasındaki fark ise 9 metre yerine 12 metre olacak. Ve artık 2028 den itibaren her üretici markanın en fazla 6 motorsikleti olacak. Pazartesi 19:32 tarihinde Emir Kemal Korkmaz tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Emir Kemal Korkmaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Concorde’nin imzalanmasıyla transferler açıklanmaya başladı. Önce dün gece Ducati Fabrika Takımı Marc Marquez ile 2 yıllık sözleşme uzattığını açıkladı. Sabah erken saatlerinde ise Pecco’nun takımdan ayrılacağını söylediler. Şimdi ise beklenen haberi açıkları Pedro Acosta seneye Ducati Fabrika Takımına geçiyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts