İçeriğe Yönlendir

Yeni Arabam - Sturm


Oğuzkan Işık

Recommended Posts

Oğuzkan Işık
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Patron çıldırdı mı :) 

Yok henüz çıldırmadım ama satılırsa hep beraber çıldırabiliriz :biggrin: top secret :biggrin:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Oğuzkan Işık yazdı:

Yok henüz çıldırmadım ama satılırsa hep beraber çıldırabiliriz :biggrin: top secret :biggrin:

Cildirdik

1782117638930.png

  • Mutlu 6
Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş

Çok kısa sürdü sanırım :fiuw: ilan yok abi

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık
Görkem Karakaş yazdı:

Çok kısa sürdü sanırım :fiuw: ilan yok abi

Saçmaladı sarı site. Yayındaki ilanı geri onaya çektiler. Düzenle diyip kaydettim geri açtılar. Sabah 2 kere daha yaptı böyle anlamadım. Şuan aktif görünüyor.

 

Bi arkadaşım arabasını satıyor ondan önce satabilirsem onu alacağım nasip olursa. O benden önce satarsa ilanı kaldıracağım 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Oğuzkan Işık yazdı:

Saçmaladı sarı site. Yayındaki ilanı geri onaya çektiler. Düzenle diyip kaydettim geri açtılar. Sabah 2 kere daha yaptı böyle anlamadım. Şuan aktif görünüyor.

 

Bi arkadaşım arabasını satıyor ondan önce satabilirsem onu alacağım nasip olursa. O benden önce satarsa ilanı kaldıracağım 

O zaman hayirlisiyla cabuk satilsin

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Oğuzkan Işık yazdı:

Saçmaladı sarı site. Yayındaki ilanı geri onaya çektiler. Düzenle diyip kaydettim geri açtılar. Sabah 2 kere daha yaptı böyle anlamadım. Şuan aktif görünüyor.

 

Bi arkadaşım arabasını satıyor ondan önce satabilirsem onu alacağım nasip olursa. O benden önce satarsa ilanı kaldıracağım 

Ben sattım ya ne çabuk unuttun :fiuw:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...