Çağlar Bayur 24 Nisan Paylaş 24 Nisan https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik-2026/?utm_source=cleverpush&utm_medium=website&utm_campaign=rem_redaktion sınıfları içinde model yılı eskidikçe arıza çıkaranların yüzde dağılımları yapılmış. bazı genel geçer kabuller ile sonuçlar çelişiyor, bazı markalar da şaşırtıyor. ionik 5 ve 6 da diğer markalarda görülmeyen oranda arıza yaaşanmış, garanti süresi uzatma ve yazılımda güncelleme yayınlanmış, toyota rav4 yaris ve corolla kendi sınıfında arıza yüzdesi çok yüksek çıkmış, mercedes ve nissan da ortak platform kullanan modellerin arıza yüzdesi aynı olmamış vs. sınıflara göre marka model seçip listelere ulaşabiliyorsunuz. bmw audi ve volvo en üst sıralarda. model yılı eskidikçe pilli ile içten yanmalı motorlu araçların arıza yüzdesi birbirine yaklaşmakta. 6 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 24 Nisan Paylaş 24 Nisan Opel Insignia'nın adı çıkmış, Ford S-Max ne öyle, hele Mondeo'nun gidişatı hiç iyi değilmiş 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Korelilerin elektriklilerinde ICCU modülü arızası meşhur. Ülkemizde de yaşayanlar oldu ama şu an çözüldü. Yenilerde duymadım. Bir de şu aralar motorda bi bilya dağılması olayı var. Ses yapıyor ve motor değişimi yapılıyor. Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Çağlar Bayur yazdı: model yılı eskidikçe pilli ile içten yanmalı motorlu araçların arıza yüzdesi birbirine yaklaşmakta. Abi orada şöyle diyor nacizane (Almancam yok İngilizceye çevirtip baktım); 5 yaşındaki 1000 araçta elektriklilerde arıza oranı 10.3 iken içten yanmalılarda 17.4 oluyormuş. Elektriklilerde kabaca %25 artma varken yaş ilerledikçe, içten yanmalılarda %50 civarı bir artış var. Elektrikliler hala daha az arıza gösterme tandansında gibi hissettim ben. Ancak Ioniq 5 kapısından dönmüş birisi olarak şaşkınlık içindeyim arıza oranları konusunda. Sanki TOGG net daha iyi gibi hissettim Alıntı Within three years, the breakdown rate for five-year-old electric cars increases by 8.2 points to 10.3, while for combustion engine vehicles it increases by 11.6 points to 17.4, resulting in a difference of 7.1 breakdowns per 1,000 vehicles on the road. This means that the breakdown rate for five-year-old electric cars is 40 percent lower than for five-year-old combustion engine vehicles. 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Undebahh. Adamların Alman arabalarının durumunu gösteren bu çalışmayı açık açık paylaşması hoşuma gitti. Siteyi çok anlayamasam da puanlar ve renklerden bazı şeyler anlaşılıyor. Ionic benim de hoşuma giden bir araçken soğudum. Togg’la ilgili veri bulamadım sitede Yorum bağlantısı
Hamit inan 25 Nisan Paylaş 25 Nisan (düzenlendi) Arıza dediği şeylerin %45 akü %10 aydınlatma % bilmem kaç lastik % bilmem kaç kilit anahtar Falan filan Bizim ciddiye alacağımız Kısım %30 küsur motor ve elektronik arızası Sanırsam yol yardımı demiş bu yüzden böyle. Servis dese daha sağlam bir istatistik çıkardı. 25 Nisan tarihinde Hamit inan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Azalma 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Toyota tarafı 45 oran ile akü. bu bizim pazarda da olan bir sorun. 45 Ah aküler çok çabuk bitiyor. genelde yol yardım akü takviyesine gidiyor. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Corsa elektrikliye 32000 euro demiş. Türkiye ile aynı para. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Corsa elektrikliye 32000 euro demiş. Türkiye ile aynı para. Nerede yazıyor yaw bunlar. Bi gecede cahil kaldım haa Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Toyotaya noolmuş böyle.. Wag grubu bariz şekilde başarılı görünüyor. Rüşvet mi aldılar ne.. Emre Şimşek yazdı: Nerede yazıyor yaw bunlar. Bi gecede cahil kaldım haa Markanın üstünü tıkladıkça bir şeyler çıkıyor 2 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Şaibe var. Toyotaları Nissan’ları hatta uzak doğuları gömmüşler. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Listede hiç pejo citroen yok. Üstün fransız teknolojisi . 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Saçma sapan test. Detay aradım ama bulamadım. Motor mekanik elektronik ile akü bitmesini ayırsaymış da bi görseymişiz. Yani şu istatistiği sunmaktan utanmayan bi adac var. İnsanlar taksi, uber, taşıma işleri için toyota alırken en arıza çıkaranlar diye oraya yazarken, la biz napıyoruz, bir saçmalık yok mu bu işte dememişler. Yayınlamışlar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Nisan Yazar Paylaş 25 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Saçma sapan test test değil bu arıza istatistiği Emre Şimşek yazdı: Togg’la ilgili veri bulamadım sitede daha yeni satılmaya başladı Gökhan Tuna yazdı: Abi orada şöyle diyor nacizane (Almancam yok İngilizceye çevirtip baktım); 5 yaşındaki 1000 araçta elektriklilerde arıza oranı 10.3 iken içten yanmalılarda 17.4 oluyormuş. Elektriklilerde kabaca %25 artma varken yaş ilerledikçe, içten yanmalılarda %50 civarı bir artış var. Elektrikliler hala daha az arıza gösterme tandansında gibi hissettim ben. Ancak Ioniq 5 kapısından dönmüş birisi olarak şaşkınlık içindeyim arıza oranları konusunda. Sanki TOGG net daha iyi gibi hissettim geçmişteki evvel 5 yılki arıza oranı şimd azalma eğilimnde üstteki yazı o, ben en alttaki istatistiğe baktım. orada araç yaşı çoğaldıkça ev lerde arıza oranı fosillere yaklaşıyor ama hala az tabii 2 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 25 Nisan Paylaş 25 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Saçma sapan test. Detay aradım ama bulamadım. Motor mekanik elektronik ile akü bitmesini ayırsaymış da bi görseymişiz. Yani şu istatistiği sunmaktan utanmayan bi adac var. İnsanlar taksi, uber, taşıma işleri için toyota alırken en arıza çıkaranlar diye oraya yazarken, la biz napıyoruz, bir saçmalık yok mu bu işte dememişler. Yayınlamışlar Starterbatterie 45,4 % Motor, Motormanagement, HV-System¹ 21,8 % Generator, Anlasser, Bordnetz, Beleuchtung 10,4 % Reifen 8,9 % Schlüssel, Schlösser, Wegfahrsperre 6,8 % Sonstige² 6,7 % ADAC çoğunlukla akü demiş Toyota içinde geçmişte haklı bir üne sahipti son 3 yıldır kötü demiş Toyota'da evet akülerimiz kötüydü 2024'den itibaren Yaris, 2026 Şubat sonrası Corolla ve C-HR'de büyük akülere geçtik demiş Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 26 Nisan Paylaş 26 Nisan Nihat Palolu yazdı: Starterbatterie 45,4 % Motor, Motormanagement, HV-System¹ 21,8 % Generator, Anlasser, Bordnetz, Beleuchtung 10,4 % Reifen 8,9 % Schlüssel, Schlösser, Wegfahrsperre 6,8 % Sonstige² 6,7 % ADAC çoğunlukla akü demiş Toyota içinde geçmişte haklı bir üne sahipti son 3 yıldır kötü demiş Toyota'da evet akülerimiz kötüydü 2024'den itibaren Yaris, 2026 Şubat sonrası Corolla ve C-HR'de büyük akülere geçtik demiş bu var ama modellerin içine girince %kaçı akü, onu yazmamışlar. O zaman modellerin detayına bakıp ayrıştıramıyoruz Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Emre Şimşek yazdı: Şaibe var. Toyotaları Nissan’ları hatta uzak doğuları gömmüşler. Nerede o eski adah yeğenim 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: Saçma sapan test. Detay aradım ama bulamadım. Motor mekanik elektronik ile akü bitmesini ayırsaymış da bi görseymişiz. Adam yolda kalmış mı.. kalmış. Sebebi önemsiz. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Adam yolda kalmış mı.. kalmış. Sebebi önemsiz. ücretsiz veya çok cüzi ücretle, anahtar bile değmeden çözümü olan arıza. diğerinde motor inecek. Dün durup dururken c3 elektrikli yanmış yolda. Sebebi önemsiz 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: ücretsiz veya çok cüzi ücretle, anahtar bile değmeden çözümü olan arıza. Kalmış mı.. Evet. Bitti :P Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Kalmış mı.. Evet. Bitti :P şarj süresi, akü takviyesinden daha uzun. Onu da yolda kaldı sayabiliriz 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Adac çekici hizmeti falan da veriyor onun verisi heralde. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Evren Erakçora yazdı: Adac çekici hizmeti falan da veriyor onun verisi heralde. hayırlı işler diyelim onlara Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Tansu Kalafatoğlu yazdı: şarj süresi, akü takviyesinden daha uzun. Onu da yolda kaldı sayabiliriz Toyotacılar hiç mola vermeden mi gidiyor.. Karadenize giderken küçüklü büyüklü kaç defa durdun? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Mehmet Ozyurek yazdı: Toyotacılar hiç mola vermeden mi gidiyor.. Karadenize giderken küçüklü büyüklü kaç defa durdun? Yeniçağa Kahvaltı. Kendim getir kendim ye. Göl manzaralı. Şarj yok. samsun’da lokanta. Benzinlik yanında ekstra iki kere de tuvalet için dururum. 3dk’er dk şarj noktasının nerede olduğu, benim lezzet algımı bozar mesela. Şarja göre yer seçersem, damak zevkim ziyan olur toplam 1100km 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts