Sinan Akgöl Cuma 20:07 Paylaş Cuma 20:07 Mehmet Göktürk yazdı: tesla için var. https://www.plugear.com/product/tesla-model-y-undercarriage-shield-stainless-steel-with-insulation/ Hocam sizde de olsun Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli Cuma 20:22 Paylaş Cuma 20:22 Murat Sürmeli yazdı: Batarya LFP geçilmemiş olabilir diyenler çıkmaya başladı, bana da ağırlık saçma geliyor açıkçası. NMC ağırlığında LFP üretmedilerse bence NMC bataryanın türü değişti ama LFP değil gibi gelen yeni batarya https://www.instagram.com/reel/DZxH4EiiNX3/?igsh=NzM5Z3MwN2xsaTdr Togg team türkiyeden 360kg dan 650kg ağırlığa çıktığını yazdılar bataryanın. O zaman LFP olmuştur. Demek başka ağırlıklardan kurtuldular LFP ye geçerken yada katalog verileri hatalı verildi daha önce Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Murat Sürmeli yazdı: Togg team türkiyeden 360kg dan 650kg ağırlığa çıktığını yazdılar bataryanın. O zaman LFP olmuştur. Demek başka ağırlıklardan kurtuldular LFP ye geçerken yada katalog verileri hatalı verildi daha önce Son bilgiler bu şekilde https://x.com/i/status/2068587408006750307 Özet olarak, LFP yeni paketleme ile çok bir ağırlık farkı olmadan geçilebilmiş 2 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce Doğan Arşiray yazdı: bilgisayarıma yapay zeka kurdum. imaj üretebiliyorum. tamamen offline. çok basit otomatik edit yaptım. normalde bunu 4 5 kerede iterasyon şeklinde yapmak lazım. pek çok hata var ama aklımdakine bu daha yakın doğrusu. Hiç beğenmedim. Aytac Sakal yazdı: Hayırlı Olsun Kazasız Belasız . Çok çok teşekkür ederim kardeşim benim. Murat Sürmeli yazdı: Son bilgiler bu şekilde https://x.com/i/status/2068587408006750307 Özet olarak, LFP yeni paketleme ile çok bir ağırlık farkı olmadan geçilebilmiş Murat hocam bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz İnşallah. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 saat önce Paylaş 2 saat önce demek kaşıntı geçmedi bu durumda hayırlı olsun, iyi şarjlar 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: demek kaşıntı geçmedi bu durumda hayırlı olsun, iyi şarjlar Çok teşekkür ederim, kıymetli abim. Bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz inşallah. 1,5 ayın ardından Mahmut Yıldız yazdı: Hadi hayırlısı o zaman. Çok çok teşekkür ederim, kıymetli kardeşim. 2 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Hemen foto 😁 gecmez simdi 2 saat abi git onceden cay kahve ic. 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Bu yenilerde versus 2 var mı? Araç pilinden dışarıya 220v alabilecek misiniz? 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 2 dakika önce Paylaş 2 dakika önce Ayhan Asil yazdı: Murat hocam bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz İnşallah. Hayırlı olsun şimdiden, Allah kaza bela yaşatmasın Yorum bağlantısı
Recommended Posts