İçeriğe Yönlendir

TOGG İçin Kaşıntı Tuttu.


Ayhan Asil

Renkler  

49 oy

Bu ankete oy verme veya sonucunu görme izniniz yok Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Murat Sürmeli
Murat Sürmeli yazdı:

Batarya LFP geçilmemiş olabilir diyenler çıkmaya başladı, bana da ağırlık saçma geliyor açıkçası. NMC ağırlığında LFP üretmedilerse bence NMC bataryanın türü değişti ama LFP değil gibi gelen yeni batarya

 

https://www.instagram.com/reel/DZxH4EiiNX3/?igsh=NzM5Z3MwN2xsaTdr

 

Togg team türkiyeden 360kg dan 650kg ağırlığa çıktığını yazdılar bataryanın. O zaman LFP olmuştur. Demek başka ağırlıklardan kurtuldular LFP ye geçerken yada katalog verileri hatalı verildi daha önce

Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli
Murat Sürmeli yazdı:

Togg team türkiyeden 360kg dan 650kg ağırlığa çıktığını yazdılar bataryanın. O zaman LFP olmuştur. Demek başka ağırlıklardan kurtuldular LFP ye geçerken yada katalog verileri hatalı verildi daha önce

Son bilgiler bu şekilde

https://x.com/i/status/2068587408006750307

 

Özet olarak,  LFP yeni paketleme ile çok bir ağırlık farkı olmadan geçilebilmiş

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Doğan Arşiray yazdı:

bilgisayarıma yapay zeka kurdum. imaj üretebiliyorum. tamamen offline. çok basit otomatik edit yaptım. normalde bunu 4 5 kerede iterasyon şeklinde yapmak lazım. pek çok hata var ama aklımdakine bu daha yakın doğrusu.

image(3).png

Hiç beğenmedim.

 

Aytac Sakal yazdı:

Hayırlı Olsun Kazasız Belasız :nazar:.

Çok çok teşekkür ederim kardeşim benim.

 

Murat Sürmeli yazdı:

Son bilgiler bu şekilde

https://x.com/i/status/2068587408006750307

 

Özet olarak,  LFP yeni paketleme ile çok bir ağırlık farkı olmadan geçilebilmiş

Murat hocam bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz İnşallah.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

demek kaşıntı geçmedi :D bu durumda hayırlı olsun, iyi şarjlar :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Ali Cihangiroğlu yazdı:

demek kaşıntı geçmedi :D bu durumda hayırlı olsun, iyi şarjlar :)

Çok teşekkür ederim, kıymetli abim. Bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz inşallah. 1,5 ayın ardından

Mahmut Yıldız yazdı:

Hadi hayırlısı o zaman. 

Çok çok teşekkür ederim, kıymetli kardeşim. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Hemen foto 😁 gecmez simdi 2 saat abi git onceden cay kahve ic.

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Bu yenilerde versus 2 var mı? Araç pilinden dışarıya 220v alabilecek misiniz?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli
Ayhan Asil yazdı:

Murat hocam bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz İnşallah.

Hayırlı olsun şimdiden, Allah kaza bela yaşatmasın 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Bu yenilerde versus 2 var mı? Araç pilinden dışarıya 220v alabilecek misiniz?

Bakayım, bilmiyorum, teslim alınca yazarım hocam. 

Murat Sürmeli yazdı:

Hayırlı olsun şimdiden, Allah kaza bela yaşatmasın 

Amin Murat hocam. Çok yardımınız dokundu, iyi ki varsınız. Rabbim hiçbirimize kaza bela vermesin İnşallah.

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Köksal Yılmaz
×
×
  • Yeni Oluştur...