Sinan Akgöl Cuma 20:07 Paylaş Cuma 20:07 Mehmet Göktürk yazdı: tesla için var. https://www.plugear.com/product/tesla-model-y-undercarriage-shield-stainless-steel-with-insulation/ Hocam sizde de olsun Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli Cuma 20:22 Paylaş Cuma 20:22 Murat Sürmeli yazdı: Batarya LFP geçilmemiş olabilir diyenler çıkmaya başladı, bana da ağırlık saçma geliyor açıkçası. NMC ağırlığında LFP üretmedilerse bence NMC bataryanın türü değişti ama LFP değil gibi gelen yeni batarya https://www.instagram.com/reel/DZxH4EiiNX3/?igsh=NzM5Z3MwN2xsaTdr Togg team türkiyeden 360kg dan 650kg ağırlığa çıktığını yazdılar bataryanın. O zaman LFP olmuştur. Demek başka ağırlıklardan kurtuldular LFP ye geçerken yada katalog verileri hatalı verildi daha önce Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli Dün saat 10:15 Paylaş Dün saat 10:15 Murat Sürmeli yazdı: Togg team türkiyeden 360kg dan 650kg ağırlığa çıktığını yazdılar bataryanın. O zaman LFP olmuştur. Demek başka ağırlıklardan kurtuldular LFP ye geçerken yada katalog verileri hatalı verildi daha önce Son bilgiler bu şekilde https://x.com/i/status/2068587408006750307 Özet olarak, LFP yeni paketleme ile çok bir ağırlık farkı olmadan geçilebilmiş 2 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 10 saat önce Yazar Paylaş 10 saat önce Doğan Arşiray yazdı: bilgisayarıma yapay zeka kurdum. imaj üretebiliyorum. tamamen offline. çok basit otomatik edit yaptım. normalde bunu 4 5 kerede iterasyon şeklinde yapmak lazım. pek çok hata var ama aklımdakine bu daha yakın doğrusu. Hiç beğenmedim. Aytac Sakal yazdı: Hayırlı Olsun Kazasız Belasız . Çok çok teşekkür ederim kardeşim benim. Murat Sürmeli yazdı: Son bilgiler bu şekilde https://x.com/i/status/2068587408006750307 Özet olarak, LFP yeni paketleme ile çok bir ağırlık farkı olmadan geçilebilmiş Murat hocam bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz İnşallah. 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 saat önce Paylaş 9 saat önce demek kaşıntı geçmedi bu durumda hayırlı olsun, iyi şarjlar 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 8 saat önce Yazar Paylaş 8 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: demek kaşıntı geçmedi bu durumda hayırlı olsun, iyi şarjlar Çok teşekkür ederim, kıymetli abim. Bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz inşallah. 1,5 ayın ardından Mahmut Yıldız yazdı: Hadi hayırlısı o zaman. Çok çok teşekkür ederim, kıymetli kardeşim. 2 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Hemen foto 😁 gecmez simdi 2 saat abi git onceden cay kahve ic. 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 8 saat önce Paylaş 8 saat önce Bu yenilerde versus 2 var mı? Araç pilinden dışarıya 220v alabilecek misiniz? 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Ayhan Asil yazdı: Murat hocam bu gün saat 14:00 de kavuşuyoruz İnşallah. Hayırlı olsun şimdiden, Allah kaza bela yaşatmasın 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 6 saat önce Yazar Paylaş 6 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bu yenilerde versus 2 var mı? Araç pilinden dışarıya 220v alabilecek misiniz? Bakayım, bilmiyorum, teslim alınca yazarım hocam. Murat Sürmeli yazdı: Hayırlı olsun şimdiden, Allah kaza bela yaşatmasın Amin Murat hocam. Çok yardımınız dokundu, iyi ki varsınız. Rabbim hiçbirimize kaza bela vermesin İnşallah. 2 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 25 dakika önce Paylaş 25 dakika önce Bence yeni konu açsın arabam bölümüne artık Ayhan. Başlık “Elektrikli kervanına TOGG T 10F ile katıldım” olabilir. Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 18 dakika önce Paylaş 18 dakika önce Hayırlı olsun 🧿 Beyaz Kuğu 'yu görelim artık 🦢 Yorum bağlantısı
Recommended Posts