Ali Esen 5 Mayıs Paylaş 5 Mayıs 2006 model fiesta aracıma sis farı takacağım fabrikasyon tesisat mevcut fakat far anahtarında kablosu mevcut değil orjinal olarak gösterge de sis far iconu yanar vaziyette gem modülü üzerinden nasıl bağlantı yapabiliriz şimdiden teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Mayıs Paylaş 6 Mayıs gösterge ve gem modülüne kimseyi bulaştırmayın derim, sonra fena baş ağrıtabilir. basit bir röle ile arka sis farına bağlatabilirsiniz far anahtarı değişmeden bile. Yorum bağlantısı
Recommended Posts