Ali Cihangiroğlu 20 saat önce Paylaş 20 saat önce İlkay Başaran yazdı: Bunlar iyi günlerimiz çok doğru ve gerçek Yorum bağlantısı
Ali Gök 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Harun Kocaçalışkan yazdı: Eski togglarınız 350 ye alınır Nakit değerlendirilir 🤣 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Yeni T10F alacak olanlar ne zaman LFP batarya ile alabilecek bilgisi olan var mı? grok şunu dedi: Ana Değişiklikler (Uzun Menzil Versiyonları): Batarya kapasitesi: 88,5 kWh'dan 89,6 kWh'ya çıktı. Hızlı şarj süresi (%20-80): Kısaldı (yaklaşık 26,5 dakika seviyesine). Ağırlık: Yaklaşık +20 kg. Hızlanma (0-100 km/s): Çok az etkilendi (7,8 sn'den 8,0 sn'ye). Menzil: Genel olarak korundu (T10F'te 623 km WLTP civarı). Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ali Cihangiroğlu yazdı: Hayırlı olsun gelecek şekilleniyor, abd de hareket var, tam otonom araçlarda manuel fren pedalı kaldırılsın hareketi başlamış daha öncede demiştim amaç belli zaten, senin elinde olmayan tam kontrole hazırlanın... neyse hep dediğim gibi, zaman varken tadını çıkarın, hem masraf olarak hemde henüz kişisel kullanıma uygunken, sonrası hepimiz koşarak kaçacağız otonomlardan ama kaçacak yer kalmayacak, düz arabaları ahh ahh diyerek arayacağız, sonrası yayan devam hadi biz yırttık ömrümüz yetmeyecek büyük ihtimal ama gelecek nesilleri berbat bir dünya bekliyor ne yazıkki... Herkes bi gün kapıya en kötü bir broadway toros favorit tarzı bi araba koyacak. Yaz bitsin motoru satıp bi broadway de ben alacağım. Fren pedalı olmayan araba nedir yahu, sıfır çıkan telefon bile 1 yıl geçmeden kasmaya başlıyorken canını emanet ettiğin arabanın elektroniğine nasıl bu kadar güvenebiliyorlar, saçmalık Yorum bağlantısı
Recommended Posts