İçeriğe Yönlendir

Şahsi Otomobil veya Uçakla Yolculuk Fiyatı Karşılaştırması


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Ali Darbaz
Doğan Arşiray yazdı:

çanlar kimin için çalıyor.

 

a) ali

b) ali

c) ali

d) hepsi


Hala otel rezervasyonu yapamadım tatile gideceğim tarihi değiştireceğim artık

Yorum bağlantısı
Ali Uymaz
Fatih Uzun yazdı:

Tek gözümde büyüyen yol Mersin Gazipaşa arası,en son 2018 de gitmiştim,umarım biraz daha yol yapmışlardır.

Gazipaşa Anamur arası çok düzelmese de yaklaşık 36 km viraj kaldı

Anamur Aydıncık arası neredeyse bitti 7 km viraj  kaldı 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fatih Uzun
Ali Uymaz yazdı:

Gazipaşa Anamur arası çok düzelmese de yaklaşık 36 km viraj kaldı

Anamur Aydıncık arası neredeyse bitti 7 km viraj  kaldı 

Teşekkürler verdiğiniz bilgi için,haftaya salı deneyemliyeceğiz kısmet olursa.Tatil bölgeleri Anamura kadar sabah erken çıkmayı planlıyorum.

Yorum bağlantısı
Ali Uymaz
Fatih Uzun yazdı:

Teşekkürler verdiğiniz bilgi için,haftaya salı deneyemliyeceğiz kısmet olursa.Tatil bölgeleri Anamura kadar sabah erken çıkmayı planlıyorum.

Hayırlı Yolculuklar Kazasız Belasız Şimdiden

Salı günü şehir dışında Mersin'de olacağız yine de  Anamur Cevresinde herhangi bir şey lazım olursa elimizden geleni yaparız inşallah. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

İstanbul Sivas arası uçak ne kadardır bilmiyorum ama ben az önce Ankara’da yakıt aldım 450 km yolu 4.4 litre tüketim ile varmışım. Üstelik benzinle.


Full klima açık ve 100 sabit hız ile. Birazdan Sivas yönünde devam edeceğim ve oldukça da eğlenceli geçiyor. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

3 kişi ve üstünde otomobil çok kârlı

 

Bak fiyata

 

Ali Darbaz yazdı:

İstanbul Sivas arası uçak ne kadardır bilmiyorum ama ben az önce Ankara’da yakıt aldım 450 km yolu 4.4 litre tüketim ile varmışım. Üstelik benzinle.


Full klima açık ve 100 sabit hız ile. Birazdan Sivas yönünde devam edeceğim ve oldukça da eğlenceli geçiyor. 

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

3 kişi ve üstünde otomobil çok kârlı

 

Bak fiyata

 

 

 

Eşimde gelecekti uçak biletlerinin fiyatına baktık 6.000 TL. 6000 TL'ye ona verir miyiz. Yer mi Anadolu çocuğu bunu.

 

IMG_20260627_132553.jpg

IMG_20260627_132606.jpg

Screenshot_2026-06-27-13-26-31-047_de.spritmonitor.smapp_mp-edit.jpg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Yukarılarda bir yerde de yazmıştım.. toplu taşıma çok pahalı. 

Mecbur kalınca kullanılacak bir hale geldi.  

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Durma orada. Arkadan dengesizin biri gelir vurur allah korusun

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Durma orada. Arkadan dengesizin biri gelir vurur allah korusun

 

Yeter alan var merak etme, yalnız çok Dağlar tırmandım pedal shift ile virajda apex kastım. Yok böyle eğlence

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

Yeter alan var merak etme, yalnız çok Dağlar tırmandım pedal shift ile virajda apex kastım. Yok böyle eğlence


yol kenarında duran araca çarptı diye yazıp aratsana binlerce kaza çıkıyor


geçen yolculukta gece durmuştun galiba. O daha tehlikeli

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Topu topu bir dakika durduk onda da araba gelmedi zaten 

 

 

IMG_20260627_193717.jpg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Durma orada. Arkadan dengesizin biri gelir vurur allah korusun

Bu kısım görüş alanı içinde kalıyor ama ben de cep veya bağlantı yolu olmadığı sürece durmam. Telefona bakarken çarpan çok tır var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selçuk Bakış yazdı:

Bu kısım görüş alanı içinde kalıyor ama ben de cep veya bağlantı yolu olmadığı sürece durmam. Telefona bakarken çarpan çok tır var.


bugün bile emniyet şeridinde duran araca tanker vurdu. Aracın içindekiler öldü. Neredeyse her hafta kenarda duran araca vuran birileri var

 

https://www.sozcu.com.tr/emniyet-seridindeki-araca-tanker-carpti-1-olu-2-yarali-p331953

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Yolda bi dakka foruma foto yüklemem lazım diye mi duruyorsun sürekli?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
İlkay Başaran yazdı:

Yolda bi dakka foruma foto yüklemem lazım diye mi duruyorsun sürekli?


sivaslıların standart hareketi. 58 tabelasının orya gelince çekerler. hatta şikayet videosu yaptılar. Kirletmeyin tabelanın etrafını sivaslıya yakışmıyor diyorlardı.  
https://www.instagram.com/reel/DYzamK2Nsqi/


köy evinde internette güzel bişiymiş. 
 

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...