Ali Darbaz 15 Haziran Paylaş 15 Haziran Doğan Arşiray yazdı: çanlar kimin için çalıyor. a) ali b) ali c) ali d) hepsi Hala otel rezervasyonu yapamadım tatile gideceğim tarihi değiştireceğim artık Yorum bağlantısı
Ali Uymaz Salı 06:13 Paylaş Salı 06:13 Fatih Uzun yazdı: Tek gözümde büyüyen yol Mersin Gazipaşa arası,en son 2018 de gitmiştim,umarım biraz daha yol yapmışlardır. Gazipaşa Anamur arası çok düzelmese de yaklaşık 36 km viraj kaldı Anamur Aydıncık arası neredeyse bitti 7 km viraj kaldı 2 Yorum bağlantısı
Fatih Uzun Salı 07:54 Paylaş Salı 07:54 Ali Uymaz yazdı: Gazipaşa Anamur arası çok düzelmese de yaklaşık 36 km viraj kaldı Anamur Aydıncık arası neredeyse bitti 7 km viraj kaldı Teşekkürler verdiğiniz bilgi için,haftaya salı deneyemliyeceğiz kısmet olursa.Tatil bölgeleri Anamura kadar sabah erken çıkmayı planlıyorum. Yorum bağlantısı
Ali Uymaz Dün saat 08:24 Paylaş Dün saat 08:24 Fatih Uzun yazdı: Teşekkürler verdiğiniz bilgi için,haftaya salı deneyemliyeceğiz kısmet olursa.Tatil bölgeleri Anamura kadar sabah erken çıkmayı planlıyorum. Hayırlı Yolculuklar Kazasız Belasız Şimdiden Salı günü şehir dışında Mersin'de olacağız yine de Anamur Cevresinde herhangi bir şey lazım olursa elimizden geleni yaparız inşallah. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 10:17 Paylaş Dün saat 10:17 (düzenlendi) İstanbul Sivas arası uçak ne kadardır bilmiyorum ama ben az önce Ankara’da yakıt aldım 450 km yolu 4.4 litre tüketim ile varmışım. Üstelik benzinle. Full klima açık ve 100 sabit hız ile. Birazdan Sivas yönünde devam edeceğim ve oldukça da eğlenceli geçiyor. Dün saat 10:18 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 10:22 Yazar Paylaş Dün saat 10:22 3 kişi ve üstünde otomobil çok kârlı Bak fiyata Ali Darbaz yazdı: İstanbul Sivas arası uçak ne kadardır bilmiyorum ama ben az önce Ankara’da yakıt aldım 450 km yolu 4.4 litre tüketim ile varmışım. Üstelik benzinle. Full klima açık ve 100 sabit hız ile. Birazdan Sivas yönünde devam edeceğim ve oldukça da eğlenceli geçiyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 10:28 Paylaş Dün saat 10:28 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: 3 kişi ve üstünde otomobil çok kârlı Bak fiyata Eşimde gelecekti uçak biletlerinin fiyatına baktık 6.000 TL. 6000 TL'ye ona verir miyiz. Yer mi Anadolu çocuğu bunu. Dün saat 10:28 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Dün saat 10:30 Paylaş Dün saat 10:30 Yukarılarda bir yerde de yazmıştım.. toplu taşıma çok pahalı. Mecbur kalınca kullanılacak bir hale geldi. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 15:32 Yazar Paylaş Dün saat 15:32 Durma orada. Arkadan dengesizin biri gelir vurur allah korusun 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 16:10 Paylaş Dün saat 16:10 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Durma orada. Arkadan dengesizin biri gelir vurur allah korusun Yeter alan var merak etme, yalnız çok Dağlar tırmandım pedal shift ile virajda apex kastım. Yok böyle eğlence Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 16:45 Yazar Paylaş Dün saat 16:45 Ali Darbaz yazdı: Yeter alan var merak etme, yalnız çok Dağlar tırmandım pedal shift ile virajda apex kastım. Yok böyle eğlence yol kenarında duran araca çarptı diye yazıp aratsana binlerce kaza çıkıyor geçen yolculukta gece durmuştun galiba. O daha tehlikeli Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 16:53 Paylaş Dün saat 16:53 (düzenlendi) Topu topu bir dakika durduk onda da araba gelmedi zaten 17 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Durma orada. Arkadan dengesizin biri gelir vurur allah korusun Bu kısım görüş alanı içinde kalıyor ama ben de cep veya bağlantı yolu olmadığı sürece durmam. Telefona bakarken çarpan çok tır var. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Selçuk Bakış yazdı: Bu kısım görüş alanı içinde kalıyor ama ben de cep veya bağlantı yolu olmadığı sürece durmam. Telefona bakarken çarpan çok tır var. bugün bile emniyet şeridinde duran araca tanker vurdu. Aracın içindekiler öldü. Neredeyse her hafta kenarda duran araca vuran birileri var https://www.sozcu.com.tr/emniyet-seridindeki-araca-tanker-carpti-1-olu-2-yarali-p331953 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Yolda bi dakka foruma foto yüklemem lazım diye mi duruyorsun sürekli? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 40 dakika önce Paylaş 40 dakika önce (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: Yolda bi dakka foruma foto yüklemem lazım diye mi duruyorsun sürekli? sivaslıların standart hareketi. 58 tabelasının orya gelince çekerler. hatta şikayet videosu yaptılar. Kirletmeyin tabelanın etrafını sivaslıya yakışmıyor diyorlardı. https://www.instagram.com/reel/DYzamK2Nsqi/ köy evinde internette güzel bişiymiş. 31 dakika önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts