İçeriğe Yönlendir

Araç Danışma Kararsızım


Talha Bilgi

Recommended Posts

Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

her honda her zaman böyledir


O zaman ne diyor diyoruz 870.000 hayırlı olsun Hondacı abimize. Otokoç ikinci el‘deki arkadaşlarla bu araba kaynaklı görüştüm

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Mercedes e pahalı dedin gör gör neler var

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Ali Darbaz yazdı:


O zaman ne diyor diyoruz 870.000 hayırlı olsun Hondacı abimize. Otokoç ikinci el‘deki arkadaşlarla bu araba kaynaklı görüştüm

Ne dediler peki? 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Mercedes e pahalı dedin gör gör neler var


garantili turbo lpg 7 kişilik ve ncap 5 star almış bir dacia joggerinn parasının yarısından fazla 

Sinan Akgöl yazdı:

Ne dediler peki? 


sen arabadan anlamıyorsun dediler. İkinci el araba işi ile kara para aklanmıyor ise meblağ çok abartı. Hakkı 450 bin

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

. İkinci el araba işi ile kara para aklanmıyor ise

aklanmaz

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Sinan Akgöl yazdı:

Ne dediler peki? 


eşimi ikna etmeye çalışıyorum bir mini cooper 1.4 minoru olsun. Bencil olsun istiyorum. Anasını bacısını düşünerek hep büyük araba istiyor. İki kapı 2+2 mini cooper alsa tadından yenmez.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Ali Darbaz yazdı:

sen arabadan anlamıyorsun dediler. İkinci el araba işi ile kara para aklanmıyor ise meblağ çok abartı. Hakkı 450 bin

Sacma ikinci el piyasasindan deseler anlarizda. Arabadan anlamiyosun kismi gereksiz. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:


eşimi ikna etmeye çalışıyorum bir mini cooper 1.4 minoru olsun. Bencil olsun istiyorum. Anasını bacısını düşünerek hep büyük araba istiyor. İki kapı 2+2 mini cooper alsa tadından yenmez.

polo gti o zaman hem çok kapılı hem de bencil ikisi bir arada ve otomatik 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Sinan Akgöl yazdı:

Sacma ikinci el piyasasindan deseler anlarizda. Arabadan anlamiyosun kismi gereksiz. 

  
600 bine bundan var… miss gibi N12B14

 

 

IMG_9725.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Ali Darbaz yazdı:

  
600 bine bundan var… miss gibi N12B14

 

 

IMG_9725.jpeg

Zf6 bide miste yenge ikna olmadiysa bosuna kasma al bi Altea xl mis

  • Teşekkür 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Sinan Akgöl yazdı:

Zf6 bide miste yenge ikna olmadiysa bosuna kasma al bi Altea xl mis

 

Büyük araba sevmiyorum ki. Ben küçük daha güccük hatta 2 kapı felan çok severim. Ama eşimi ikna edemiyorum. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi

Bütçede kısıntıya gitme düşüncesi, belirlediğim benzinlilerin kronik problemleri beni yine sanki dizel suv'a itiyor gibi ..

 Fav listemi şekillendiriyorum...

 

Liste başımda jeep cheroke 2.0 td var, şehrimde yok dizel gürültüsü ve titreşimi nasıl bakmak isterim tek soru işareti zf 9 ileri şanzıman nasıl ki ?

JEEP CHEROKE 2.0 TD  2014 MODEL DİZEL OTOMATİK 4X4

 

Deneyimlemek istediğim Audi markasından Q5 yada Q3 ekledim 2.0 TDİ aslında çılgınlık edip 3.0 tdi Q7 aklımı çelmiyor değil ama büyük ve ağır kaçar gibi..

Q5 2.0 TDİ QUATTRO OTOMATİK

Q3 2.0 TDİ QUATTRO OTOMATİK

Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ
Talha Bilgi yazdı:

Bütçede kısıntıya gitme düşüncesi, belirlediğim benzinlilerin kronik problemleri beni yine sanki dizel suv'a itiyor gibi ..

 Fav listemi şekillendiriyorum...

 

Liste başımda jeep cheroke 2.0 td var, şehrimde yok dizel gürültüsü ve titreşimi nasıl bakmak isterim tek soru işareti zf 9 ileri şanzıman nasıl ki ?

JEEP CHEROKE 2.0 TD  2014 MODEL DİZEL OTOMATİK 4X4

 

Deneyimlemek istediğim Audi markasından Q5 yada Q3 ekledim 2.0 TDİ aslında çılgınlık edip 3.0 tdi Q7 aklımı çelmiyor değil ama büyük ve ağır kaçar gibi..

Q5 2.0 TDİ QUATTRO OTOMATİK

Q3 2.0 TDİ QUATTRO OTOMATİK

 

 

Jeep'ten daha düşük kilometreli çalıştığım firmada mevcut. Uzun süre kullanma şansım oldu, şehir içi şehir dışı vs... Halende kullanıyorum.

Kısaca düşüncelerimi yazayım,

 

2.0 Multijet dizel güzel taşıyor aracı. Motor olarak bir sıkıntı görmedim. Şehir içi 8-10 litrelerde falan yakıyor. Kabin içine motor sesi biraz fazlaca geliyor ama sorun çıkaracak düzeyde değil. Şehir dışı 6-7'ye düşüyor yakıt. 

Sürüş konforu güzel, çok performanslı sürüşe uygun değil. 

Otomatik şanzımanı ile ilgili bir sorun yaşamadık, normal kullanımda geçişler hızlı, trafikte ısınma vs yapmadı.

Arazi şartlarında 4çekeri çok deneyemedim ama çok yetenekli olduğunu düşünmüyorum. Yinede sürüş modları vs mevcut. 1 kez karda saplandım, traktörle çektik :)

Araç en çok sorunu jantlardan ve basınç sensörlerinden çıkardı. Jantlar sürekli hava kaçırıyordu. Sensörler de arızalandı birkaç kez. Jantlar işlem gördü, yeniden boyandı falan. Şimdilik sorun çözüldü. 

Xenon far beyninin biri bozuldu, yenisi çok para, halen de bozuk şekilde bekliyor araç.

Su yalıtımı ile ilgili sıkıntı çıkardı bir ara, ön cam içerden buzlanma yapıyordu. Sunroof, bagaj kapağının oralar felan elden geçirildi, yalıtımlar yenilendi. 

 

Sonuç olarak motor ve şanzıman iyi gözüküyor ama elektroniklerden olmadık yerlerden sıkıntı çıkaran bir araç benim gözümde. Ben olsam 2.0 Dizel Tiguan tercih ederim 

 

 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
(düzenlendi)
Bahadır TÜFEKCİ yazdı:

 

 

Jeep'ten daha düşük kilometreli çalıştığım firmada mevcut. Uzun süre kullanma şansım oldu, şehir içi şehir dışı vs... Halende kullanıyorum.

Kısaca düşüncelerimi yazayım,

 

2.0 Multijet dizel güzel taşıyor aracı. Motor olarak bir sıkıntı görmedim. Şehir içi 8-10 litrelerde falan yakıyor. Kabin içine motor sesi biraz fazlaca geliyor ama sorun çıkaracak düzeyde değil. Şehir dışı 6-7'ye düşüyor yakıt. 

Sürüş konforu güzel, çok performanslı sürüşe uygun değil. 

Otomatik şanzımanı ile ilgili bir sorun yaşamadık, normal kullanımda geçişler hızlı, trafikte ısınma vs yapmadı.

Arazi şartlarında 4çekeri çok deneyemedim ama çok yetenekli olduğunu düşünmüyorum. Yinede sürüş modları vs mevcut. 1 kez karda saplandım, traktörle çektik :)

Araç en çok sorunu jantlardan ve basınç sensörlerinden çıkardı. Jantlar sürekli hava kaçırıyordu. Sensörler de arızalandı birkaç kez. Jantlar işlem gördü, yeniden boyandı falan. Şimdilik sorun çözüldü. 

Xenon far beyninin biri bozuldu, yenisi çok para, halen de bozuk şekilde bekliyor araç.

Su yalıtımı ile ilgili sıkıntı çıkardı bir ara, ön cam içerden buzlanma yapıyordu. Sunroof, bagaj kapağının oralar felan elden geçirildi, yalıtımlar yenilendi. 

 

Sonuç olarak motor ve şanzıman iyi gözüküyor ama elektroniklerden olmadık yerlerden sıkıntı çıkaran bir araç benim gözümde. Ben olsam 2.0 Dizel Tiguan tercih ederim 

 

 

 

Çok teşekkür ederim tecrübe paylaşımı için. Elektronik sorunlarda insanı başını fena ağrıtır. Her bulduğum aracın kronikleri fena fena çıkıyor :blush:

tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Bu jeep Fiat Freemont ile ayni motor vs. Audiler icinde dusundugun kmlerde an en az 200bin boşta bir paraniz olmali.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
(düzenlendi)

tucson 1.6 t-gdi'lerde çıkıyor ama 250 bin km üstü çıkıyor biraz daha mantıklı bir araç bakayım diyorum ama işte imkanlar el vermiyor.. Dönüp dolaştırıp w164 ya nasip diyip alacak gibiyimde Nasip bakalım araştırmaya devam Teşekkür ederim.

tarihinde Talha Bilgi tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)
Talha Bilgi yazdı:

tucson 1.6 t-gdi'lerde çıkıyor ama 250 bin km üstü çıkıyor biraz daha mantıklı bir araç bakayım diyorum ama işte imkanlar el vermiyor.. Dönüp dolaştırıp w164 ya nasip diyip alacak gibiyimde Nasip bakalım araştırmaya devam Teşekkür ederim.

https://shbd.io/s/nJp9f6Qb

https://shbd.io/s/tJzv3Mq7

https://shbd.io/s/HW9UPyJa

 

Tiguan ilana dun girmis bu kmde cok durmaz gibi hasar kaydida yok gibi.

Tsi konusunda bilgili uyelerimiz soyler kroniklerini cok hakim degilim motor kismina

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Sinan Akgöl yazdı:

https://shbd.io/s/nJp9f6Qb

https://shbd.io/s/tJzv3Mq7

https://shbd.io/s/HW9UPyJa

 

Tiguan ilana dun girmis bu kmde cok durmaz gibi hasar kaydida yok gibi.

Tsi konusunda bilgili uyelerimiz soyler kroniklerini cok hakim degilim motor kismina


tiguan güzelmiş evet o kasayı babamda vardı memnun kalmıştık … teşekkürler hyundai-kia da ya t-gdi ya crdi alınır gibime geliyor üstad mantık çerçevesinde :thank_you2:

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Talha Bilgi yazdı:


tiguan güzelmiş evet o kasayı babamda vardı memnun kalmıştık … teşekkürler hyundai-kia da ya t-gdi ya crdi alınır gibime geliyor üstad mantık çerçevesinde :thank_you2:

Yuksek kmde ne kadar turbo int yoksa o kadar rahat kafa. Bir tiguani arayin yoklayin nasi 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ
Talha Bilgi yazdı:


tiguan güzelmiş evet o kasayı babamda vardı memnun kalmıştık … teşekkürler hyundai-kia da ya t-gdi ya crdi alınır gibime geliyor üstad mantık çerçevesinde :thank_you2:

 

Almak istediğiniz SUV araçtan bekletiniz nedir ?

 

4 çeker olması şart mı (Bence 4 çeker olmayan SUV saçma)

Arazi şartlarında kullanacak mısınız ?

Yakıt tüketimi ne kadar önemli ?

Şehir içi ve uzun yol kullanımı ne düzeyde olacak ?

Otomatik mi manuel mi ?

 

Bunları belirlerseniz ilginizi çeken çeşit azalır hızlı karar verirsiniz. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Bahadır TÜFEKCİ yazdı:

 

Almak istediğiniz SUV araçtan bekletiniz nedir ?

 

4 çeker olması şart mı (Bence 4 çeker olmayan SUV saçma)

Arazi şartlarında kullanacak mısınız ?

Yakıt tüketimi ne kadar önemli ?

Şehir içi ve uzun yol kullanımı ne düzeyde olacak ?

Otomatik mi manuel mi ?

 

Bunları belirlerseniz ilginizi çeken çeşit azalır hızlı karar verirsiniz. 

 

Birinci önceliğim koltuk rahat olsun minderi uzun ve geniş olsun (Siyatik ve menisküs rahatsızlıklarım var) , yakıt tüketimi afaki boyuta geçmesin isterim zira yeri gelince aktif şehir içinde de kullanıcağım, Şehirler arası yılda 3-4 kere gideriz ama aşırı uzaka değil Konya dan sıcak sulara yada afyon vs yakın gezi noktalarına :) , otomatik olması şart. Kafamda karışıyor sürekli... Teşekkürler vakit ayırdığınız için.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Talha Bilgi yazdı:

aslında çılgınlık edip 3.0 tdi Q7

adı üstünde çılgınlık, motoru kenara koysak elektroniği kafi 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ
Talha Bilgi yazdı:

 

Birinci önceliğim koltuk rahat olsun minderi uzun ve geniş olsun (Siyatik ve menisküs rahatsızlıklarım var) , yakıt tüketimi afaki boyuta geçmesin isterim zira yeri gelince aktif şehir içinde de kullanıcağım, Şehirler arası yılda 3-4 kere gideriz ama aşırı uzaka değil Konya dan sıcak sulara yada afyon vs yakın gezi noktalarına :) , otomatik olması şart. Kafamda karışıyor sürekli... Teşekkürler vakit ayırdığınız için.

 

Sizin ihtiyaç duyduğunuz araç SUV değil o zaman. 

Baktığınız araçlar diğer tiplere göre daha pahalı, daha çok yakar. SUV avantajlarının da size bir getirisi yok. Merak yada zevk durumunu kenara bırakırsak SUV sizin aracınız değil bence.

Yüksek oturuş, kullanım kolaylığı, yakıt tüketimi vs açısından MPV'ler daha uygun.

Peugeot Rifter yada aynı platformdan üretilen Opel, Toyota tarzı araçlar bakabilirsiniz. Aynı fiyatlara ilgilendiğiniz SUV'lara göre daha yeni daha donanımlı, daha az yakan bir araç alabilirsiniz.

Daha geniş olsun, premium bir araç olsun derseniz Mercedes Viano bakabilirsiniz. 

 

Skoda Yeti her ne kadar SUV olarak satılsa da, bence güzel bir MPV. 

 

 

 

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...