İçeriğe Yönlendir

Araç Danışma Kararsızım


Talha Bilgi

Recommended Posts

Sinan Akgöl
Talha Bilgi yazdı:

 

Birinci önceliğim koltuk rahat olsun minderi uzun ve geniş olsun (Siyatik ve menisküs rahatsızlıklarım var) , yakıt tüketimi afaki boyuta geçmesin isterim zira yeri gelince aktif şehir içinde de kullanıcağım, Şehirler arası yılda 3-4 kere gideriz ama aşırı uzaka değil Konya dan sıcak sulara yada afyon vs yakın gezi noktalarına :) , otomatik olması şart. Kafamda karışıyor sürekli... Teşekkürler vakit ayırdığınız için.

Siyatik ve Meniskus gecmis olsun, yerden yuksek yani bacaginizi yukari dogru atacaginiz degilde kendinizi iceri rahatca aticaginiz kapisi genis D segmenti diyorum gene. Ya da Mvp.

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

Gdi araçlar tiguana göre çoook yakar ve gitmez

hangi arge akıl etti hangi ceo onayladı bunları 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Mehmet Göktürk yazdı:

Gdi araçlar tiguana göre çoook yakar ve gitmez

1.4 tsi 150hpler 1.5 150hplere göre ne farki var hocam? 

Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Farklı markalara yönelin mondeo 2,0 tdci veya edge 2,0 tdci daha sorunsuz araçlar. 

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Sinan Akgöl yazdı:

1.4 tsi 150hpler 1.5 150hplere göre ne farki var hocam? 

 

yeniler daha az yakıyor.  turbosu şöföt tarafında olan 1.4 ler km başına nerdeyse 1-2 litre fazla yakar.  turbosu arabanın önüne gelen motorların 1.4 ve 1.5 leri var. 1.5 ler 1.4 e göre 0.5 daha az yakar. (atkinson cycle olayı geç kapama uzun strok zaten o nedenle aynı motor 1.5 geçiyor)

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Ben hala elektrikli bir c3 veya türevi bir araç diyorum. 

 

Biraz daha bütçe ayırırsanız aircross olanı size çok daha uygun olur. Denemesi bedava, bir bayiye gidin ve içine oturun.

 

2.el 10 yaşında araç yerine ihtiyacınızı karşılayan 0 km veya ona çok yakın formda bir araç alırsınız. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Göktürk yazdı:

uzun strok zaten o nedenle aynı motor 1.5 geçiyor)

ondan mı 1.5 oldu bunlar :mangal: 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Çağlar Bayur yazdı:

ondan mı 1.5 oldu bunlar :mangal: 

 

evet yoksa aynı silindir aynı piston aynı blok

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Doğan Arşiray yazdı:

o paraya ml164 yok tur düzgün. kronik ne problemi varmış ML lerin ben hiç duymadım. ama bakımı pahalı parçalarından dolayı.

Balans mil mi ne çok oluyormuş üstadım aslında motor seçeneği ile kasasını ben çok seviyorum 

 

https://shbd.io/s/UQKfXhV9
 

https://shbd.io/s/tEsKkDHY

Bahadır TÜFEKCİ yazdı:

 

Sizin ihtiyaç duyduğunuz araç SUV değil o zaman. 

Baktığınız araçlar diğer tiplere göre daha pahalı, daha çok yakar. SUV avantajlarının da size bir getirisi yok. Merak yada zevk durumunu kenara bırakırsak SUV sizin aracınız değil bence.

Yüksek oturuş, kullanım kolaylığı, yakıt tüketimi vs açısından MPV'ler daha uygun.

Peugeot Rifter yada aynı platformdan üretilen Opel, Toyota tarzı araçlar bakabilirsiniz. Aynı fiyatlara ilgilendiğiniz SUV'lara göre daha yeni daha donanımlı, daha az yakan bir araç alabilirsiniz.

Daha geniş olsun, premium bir araç olsun derseniz Mercedes Viano bakabilirsiniz. 

 

Skoda Yeti her ne kadar SUV olarak satılsa da, bence güzel bir MPV. 

 

 

 


https://shbd.io/s/2T0bH3LZ

 

bu araçlara eskiden çok bakardım ama param yetmezdi şimdide çok yetmiyor ama yaklaşıyor :)

Yorum bağlantısı
Talha Bilgi
Bahadır TÜFEKCİ yazdı:

 

 

Jeep'ten daha düşük kilometreli çalıştığım firmada mevcut. Uzun süre kullanma şansım oldu, şehir içi şehir dışı vs... Halende kullanıyorum.

Kısaca düşüncelerimi yazayım,

 

2.0 Multijet dizel güzel taşıyor aracı. Motor olarak bir sıkıntı görmedim. Şehir içi 8-10 litrelerde falan yakıyor. Kabin içine motor sesi biraz fazlaca geliyor ama sorun çıkaracak düzeyde değil. Şehir dışı 6-7'ye düşüyor yakıt. 

Sürüş konforu güzel, çok performanslı sürüşe uygun değil. 

Otomatik şanzımanı ile ilgili bir sorun yaşamadık, normal kullanımda geçişler hızlı, trafikte ısınma vs yapmadı.

Arazi şartlarında 4çekeri çok deneyemedim ama çok yetenekli olduğunu düşünmüyorum. Yinede sürüş modları vs mevcut. 1 kez karda saplandım, traktörle çektik :)

Araç en çok sorunu jantlardan ve basınç sensörlerinden çıkardı. Jantlar sürekli hava kaçırıyordu. Sensörler de arızalandı birkaç kez. Jantlar işlem gördü, yeniden boyandı falan. Şimdilik sorun çözüldü. 

Xenon far beyninin biri bozuldu, yenisi çok para, halen de bozuk şekilde bekliyor araç.

Su yalıtımı ile ilgili sıkıntı çıkardı bir ara, ön cam içerden buzlanma yapıyordu. Sunroof, bagaj kapağının oralar felan elden geçirildi, yalıtımlar yenilendi. 

 

Sonuç olarak motor ve şanzıman iyi gözüküyor ama elektroniklerden olmadık yerlerden sıkıntı çıkaran bir araç benim gözümde. Ben olsam 2.0 Dizel Tiguan tercih ederim 

 

 


peki sormayı unuttum koltuk konforu nasıldı üstat? :) 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

2006 ile 2017 model. MLler fotograftan belli yanina gidince heleki sport paket olan sizi hayal kirikligina ugratir. 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Yaklaşık 1 saatir bu aracı inceliyorum. 2.8 milyon tl bu araba için bedava 

2 litre Amerikan Cummins motoru. Zf Hp8 şanxımanı ve iyi kaynaklanmış gövdesi var. 

 

Adam iki dakikada kanıma girdi parayı basıp alacaktım . Ama bende para yok tabiki. 

IMG_20260607_120036.jpg

IMG_20260607_120046.jpg

IMG_20260607_120053.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

sivasa mı taşındın 

 

Adamla Sivas muhabbeti yaptım . Hasan'nımı aradın. 

Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ
Talha Bilgi yazdı:


peki sormayı unuttum koltuk konforu nasıldı üstat? :) 

Jeep'in koltuk konforu iyi bence. Yan destekleri biraz daha yüksek olabilirdi kavrama açısından ama spor sürüş yapılacak bir araç değil zaten. Bunun dışında benim kullandığımda deri koltuklar var. Sürücü koltuğu elektrikli, ısıtması da mevcut. Soğutma yok.  

 

10 üzerinden puan versem 7 derim. 

 

 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Adamla Sivas muhabbeti yaptım . Hasan'nımı aradın. 

yoo kamyonet almayı hayal edebilen İstanbullu daha hiç görmemiştim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Çağlar Bayur yazdı:

yoo kamyonet almayı hayal edebilen İstanbullu daha hiç görmemiştim

Istanbulun %60 si sivasli ama abi 😂

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

yoo kamyonet almayı hayal edebilen İstanbullu daha hiç görmemiştim

 

Ben İstanbul'da yaşamıyorum çekmeköy'de yaşıyorum. Bizim burada meydan AVM var. Otoparklarına kocaman kocaman jipler Park edebiliyor. Sokaklarda 3 araba yanyana gidebiliyor.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Ben İstanbul'da yaşamıyorum çekmeköy'de yaşıyorum. Bizim burada meydan AVM var. Otoparklarına kocaman kocaman jipler Park edebiliyor. Sokaklarda 3 araba yanyana gidebiliyor.

söyle orada kalsınlar şehre inmesinler, Londra gibi olsa keşke, merkeze gelen ilave ücret ödüyor

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...