Sinan Akgöl 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Talha Bilgi yazdı: Birinci önceliğim koltuk rahat olsun minderi uzun ve geniş olsun (Siyatik ve menisküs rahatsızlıklarım var) , yakıt tüketimi afaki boyuta geçmesin isterim zira yeri gelince aktif şehir içinde de kullanıcağım, Şehirler arası yılda 3-4 kere gideriz ama aşırı uzaka değil Konya dan sıcak sulara yada afyon vs yakın gezi noktalarına , otomatik olması şart. Kafamda karışıyor sürekli... Teşekkürler vakit ayırdığınız için. Siyatik ve Meniskus gecmis olsun, yerden yuksek yani bacaginizi yukari dogru atacaginiz degilde kendinizi iceri rahatca aticaginiz kapisi genis D segmenti diyorum gene. Ya da Mvp. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Sinan Akgöl yazdı: https://shbd.io/s/nJp9f6Qb https://shbd.io/s/tJzv3Mq7 https://shbd.io/s/HW9UPyJa Tiguan ilana dun girmis bu kmde cok durmaz gibi hasar kaydida yok gibi. Tsi konusunda bilgili uyelerimiz soyler kroniklerini cok hakim degilim motor kismina Gdi araçlar tiguana göre çoook yakar ve gitmez 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Mehmet Göktürk yazdı: Gdi araçlar tiguana göre çoook yakar ve gitmez hangi arge akıl etti hangi ceo onayladı bunları Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Mehmet Göktürk yazdı: Gdi araçlar tiguana göre çoook yakar ve gitmez 1.4 tsi 150hpler 1.5 150hplere göre ne farki var hocam? Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Farklı markalara yönelin mondeo 2,0 tdci veya edge 2,0 tdci daha sorunsuz araçlar. 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Sinan Akgöl yazdı: 1.4 tsi 150hpler 1.5 150hplere göre ne farki var hocam? yeniler daha az yakıyor. turbosu şöföt tarafında olan 1.4 ler km başına nerdeyse 1-2 litre fazla yakar. turbosu arabanın önüne gelen motorların 1.4 ve 1.5 leri var. 1.5 ler 1.4 e göre 0.5 daha az yakar. (atkinson cycle olayı geç kapama uzun strok zaten o nedenle aynı motor 1.5 geçiyor) 1 1 Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Ben hala elektrikli bir c3 veya türevi bir araç diyorum. Biraz daha bütçe ayırırsanız aircross olanı size çok daha uygun olur. Denemesi bedava, bir bayiye gidin ve içine oturun. 2.el 10 yaşında araç yerine ihtiyacınızı karşılayan 0 km veya ona çok yakın formda bir araç alırsınız. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Mehmet Göktürk yazdı: uzun strok zaten o nedenle aynı motor 1.5 geçiyor) ondan mı 1.5 oldu bunlar Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Fiyatlar almış başını gitmiş. Aklıma bu video gelmedi değil. https://x.com/earth_tracker/status/2062774245445476527 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Haziran Paylaş 5 Haziran Çağlar Bayur yazdı: ondan mı 1.5 oldu bunlar evet yoksa aynı silindir aynı piston aynı blok 2 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 6 Haziran Yazar Paylaş 6 Haziran Doğan Arşiray yazdı: o paraya ml164 yok tur düzgün. kronik ne problemi varmış ML lerin ben hiç duymadım. ama bakımı pahalı parçalarından dolayı. Balans mil mi ne çok oluyormuş üstadım aslında motor seçeneği ile kasasını ben çok seviyorum https://shbd.io/s/UQKfXhV9 https://shbd.io/s/tEsKkDHY Bahadır TÜFEKCİ yazdı: Sizin ihtiyaç duyduğunuz araç SUV değil o zaman. Baktığınız araçlar diğer tiplere göre daha pahalı, daha çok yakar. SUV avantajlarının da size bir getirisi yok. Merak yada zevk durumunu kenara bırakırsak SUV sizin aracınız değil bence. Yüksek oturuş, kullanım kolaylığı, yakıt tüketimi vs açısından MPV'ler daha uygun. Peugeot Rifter yada aynı platformdan üretilen Opel, Toyota tarzı araçlar bakabilirsiniz. Aynı fiyatlara ilgilendiğiniz SUV'lara göre daha yeni daha donanımlı, daha az yakan bir araç alabilirsiniz. Daha geniş olsun, premium bir araç olsun derseniz Mercedes Viano bakabilirsiniz. Skoda Yeti her ne kadar SUV olarak satılsa da, bence güzel bir MPV. https://shbd.io/s/2T0bH3LZ bu araçlara eskiden çok bakardım ama param yetmezdi şimdide çok yetmiyor ama yaklaşıyor Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 6 Haziran Yazar Paylaş 6 Haziran Bahadır TÜFEKCİ yazdı: Jeep'ten daha düşük kilometreli çalıştığım firmada mevcut. Uzun süre kullanma şansım oldu, şehir içi şehir dışı vs... Halende kullanıyorum. Kısaca düşüncelerimi yazayım, 2.0 Multijet dizel güzel taşıyor aracı. Motor olarak bir sıkıntı görmedim. Şehir içi 8-10 litrelerde falan yakıyor. Kabin içine motor sesi biraz fazlaca geliyor ama sorun çıkaracak düzeyde değil. Şehir dışı 6-7'ye düşüyor yakıt. Sürüş konforu güzel, çok performanslı sürüşe uygun değil. Otomatik şanzımanı ile ilgili bir sorun yaşamadık, normal kullanımda geçişler hızlı, trafikte ısınma vs yapmadı. Arazi şartlarında 4çekeri çok deneyemedim ama çok yetenekli olduğunu düşünmüyorum. Yinede sürüş modları vs mevcut. 1 kez karda saplandım, traktörle çektik Araç en çok sorunu jantlardan ve basınç sensörlerinden çıkardı. Jantlar sürekli hava kaçırıyordu. Sensörler de arızalandı birkaç kez. Jantlar işlem gördü, yeniden boyandı falan. Şimdilik sorun çözüldü. Xenon far beyninin biri bozuldu, yenisi çok para, halen de bozuk şekilde bekliyor araç. Su yalıtımı ile ilgili sıkıntı çıkardı bir ara, ön cam içerden buzlanma yapıyordu. Sunroof, bagaj kapağının oralar felan elden geçirildi, yalıtımlar yenilendi. Sonuç olarak motor ve şanzıman iyi gözüküyor ama elektroniklerden olmadık yerlerden sıkıntı çıkaran bir araç benim gözümde. Ben olsam 2.0 Dizel Tiguan tercih ederim peki sormayı unuttum koltuk konforu nasıldı üstat? Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 6 Haziran Paylaş 6 Haziran 2006 ile 2017 model. MLler fotograftan belli yanina gidince heleki sport paket olan sizi hayal kirikligina ugratir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Haziran Paylaş 7 Haziran Yaklaşık 1 saatir bu aracı inceliyorum. 2.8 milyon tl bu araba için bedava 2 litre Amerikan Cummins motoru. Zf Hp8 şanxımanı ve iyi kaynaklanmış gövdesi var. Adam iki dakikada kanıma girdi parayı basıp alacaktım . Ama bende para yok tabiki. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Haziran Paylaş 7 Haziran Çağlar Bayur yazdı: sivasa mı taşındın Adamla Sivas muhabbeti yaptım . Hasan'nımı aradın. Yorum bağlantısı
Bahadır TÜFEKCİ 8 Haziran Paylaş 8 Haziran Talha Bilgi yazdı: peki sormayı unuttum koltuk konforu nasıldı üstat? Jeep'in koltuk konforu iyi bence. Yan destekleri biraz daha yüksek olabilirdi kavrama açısından ama spor sürüş yapılacak bir araç değil zaten. Bunun dışında benim kullandığımda deri koltuklar var. Sürücü koltuğu elektrikli, ısıtması da mevcut. Soğutma yok. 10 üzerinden puan versem 7 derim. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Haziran Paylaş 8 Haziran Ali Darbaz yazdı: Adamla Sivas muhabbeti yaptım . Hasan'nımı aradın. yoo kamyonet almayı hayal edebilen İstanbullu daha hiç görmemiştim 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 8 Haziran Paylaş 8 Haziran Çağlar Bayur yazdı: yoo kamyonet almayı hayal edebilen İstanbullu daha hiç görmemiştim Istanbulun %60 si sivasli ama abi 😂 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Haziran Paylaş 8 Haziran Çağlar Bayur yazdı: yoo kamyonet almayı hayal edebilen İstanbullu daha hiç görmemiştim Ben İstanbul'da yaşamıyorum çekmeköy'de yaşıyorum. Bizim burada meydan AVM var. Otoparklarına kocaman kocaman jipler Park edebiliyor. Sokaklarda 3 araba yanyana gidebiliyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran Paylaş 9 Haziran Ali Darbaz yazdı: Ben İstanbul'da yaşamıyorum çekmeköy'de yaşıyorum. Bizim burada meydan AVM var. Otoparklarına kocaman kocaman jipler Park edebiliyor. Sokaklarda 3 araba yanyana gidebiliyor. söyle orada kalsınlar şehre inmesinler, Londra gibi olsa keşke, merkeze gelen ilave ücret ödüyor 1 Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce ya bu km'de bu fiyat şaka gibi değil mi ? CİP WK DİZEL Yorum bağlantısı
Recommended Posts