Furkan Avcı Dün saat 11:14 Yazar Paylaş Dün saat 11:14 Ne yalan söyleyeyim bana bunla da düzelecek gibi gelmiyor 🤔 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı Dün saat 19:38 Yazar Paylaş Dün saat 19:38 Sanırım bu sefer yanlış alarm, röleleri değişmeden önce bir bakayım arıza kodu atmışmı dedim. Ne göreyim ben yine manyetkiselenodilerin hepsine arızayı çakmıştır diye beklerken meğerse ilgisi yokmuş P2626 (ilişkili olan 0559 mercedesin iç kodu aynı arıza için) Sağ kat öncesi Oksijen (lambda) sensörünün devresi ile ilgili, bu hatayı daha önce 4Matic ön şaftı değişrkende soketi gevşek kalmış diye vermişti. Ama alttaki 2177 ( aslında P yok OBD ciahzı önüne P koyuyor) yine sistemde bir güç kesilmesi olduğunu belirtiyor. Neyse bugün 7 tane röleyi değiştim. Ön SAM üstündeki işaretli rölelerin hepsini orjinal Mercedes röle ile değişti. Ayrıca Kare içindeki 5 sigortayıda değiştirdim. w221 için tam diagram ve açıklamaları şu linkte https://fuse-box.info/mercedes-benz/mercedes-benz-cl-class-s-class-c216-w221-2006-2014-fuses-and-relay#Fuse_Box_Diagram-4:~:text=side on RHD).-,Fuse Box Diagram,-Assignment of the Sonrasında Star diagnosis ile tezgahı kurup, röleler söklüp takılırken çıkan arıza kodlarının hepsini temizledim ve araç çalışırken lambda değerlerini kontrol ettim. Lambda problem yok gibi ama, bakalım yarın bu şekilde Antalya'ya doğru yola çıkacağım inşallah yolda bir şey çıkmaz başımıza LAmbda değerleri rölantide arada gaz verdim. Bu arada konuyu ki ayrı konuya çevireceğim çünkü manifold olayı tamamen gitti 4 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Bütün çabalarımız boşa çıktı, bu sabah arabayı çalıştırdım.10 dk rölantide çalıştırdım motor sıcaklığı 90 dereceye ulaştı, sonrasında hareket ettim 50 metre gitmemiştim ki bütün arıza kodları aynen geri geldi, üstüne bir kaç tane daha 2177 eşliğinde tabiki, hatayı sildim, 450 km lik yola çıkacağım diye inat ettim, 60 km kadar yol gittim, düz yolda 120 ile ilerlerken çat aynı problem, bu böyle olmaz komple yürümez hale gelir diye, 60 km yi geri dönüp Mondeo'yu aldım. ECU da problem olmadığına göre, bana göre tesisatın gerçekten komple elden geçmesi gerekiyor birdiğer ihtimalde bütün röleleri ve sigortaları üstünde barındıran ve ECU y da güç sağlayan ön SAM kaldı bakılmadık. Haftaya geri döndüğümde komple tesisatı ve ön SAM ı sökeceğim veya Ankara'ya bırakacağım arabayı. Uleyn nerden çıkacak acaba, problemin basitliğine hep bilikte söveceğimize adım gibi eminim Not: S ile buradan Elazığ'a gidiyorum gram yorulmuyordum hatta biri dese devam et Van'a gidelim giderim yani, Mondeo ile Antalya'ya kadar geldim belim ağrıdı, kolum tutuldu, arabanın gidişi rahat ama koltuklar olmamış be ya (Mondeo u hiç bu kadar uzun km kullanmamıştım) Dizel ile benzin gürültüsü (S in yalıtım da var tabi) de ayrı bir yorucu. Ama sonuç S bizi getiremedi, Mondeo getirdi Vesile ile Allah hiçbirimizi gördüğümüzden geri bırakmasın. Dönüşte devam ederim konuya. 4 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Furkan Avcı yazdı: sonuç S bizi getiremedi, Mondeo getirdi Ford cefakar, mondeo vefakardır. Arızan titreşime bağlı olarak bazı soketlerden çıkacak. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 42 dakika önce Yazar Paylaş 42 dakika önce Mehmet Ozyurek yazdı: Akü ne durumda ? abi 60 kilometre gittikten sonra akünün önemi olur mu? ki düşük olursa onu söylüyor . Metin Uzunoğlu yazdı: Ford cefakar, mondeo vefakardır. Arızan titreşime bağlı olarak bazı soketlerden çıkacak. ben tesisatın detaylı incelenemediği ve arkada bir yerlerde temas, şase kopukluğu gibi bir şey olduğunu düşünüyorum artık. Yorum bağlantısı
Özkan Avcı 11 dakika önce Paylaş 11 dakika önce (düzenlendi) Furkan Avcı yazdı: Bütün çabalarımız boşa çıktı, bu sabah arabayı çalıştırdım.10 dk rölantide çalıştırdım motor sıcaklığı 90 dereceye ulaştı, sonrasında hareket ettim 50 metre gitmemiştim ki bütün arıza kodları aynen geri geldi, üstüne bir kaç tane daha 2177 eşliğinde tabiki, hatayı sildim, 450 km lik yola çıkacağım diye inat ettim, 60 km kadar yol gittim, düz yolda 120 ile ilerlerken çat aynı problem, bu böyle olmaz komple yürümez hale gelir diye, 60 km yi geri dönüp Mondeo'yu aldım. ECU da problem olmadığına göre, bana göre tesisatın gerçekten komple elden geçmesi gerekiyor birdiğer ihtimalde bütün röleleri ve sigortaları üstünde barındıran ve ECU y da güç sağlayan ön SAM kaldı bakılmadık. Haftaya geri döndüğümde komple tesisatı ve ön SAM ı sökeceğim veya Ankara'ya bırakacağım arabayı. Uleyn nerden çıkacak acaba, problemin basitliğine hep bilikte söveceğimize adım gibi eminim Not: S ile buradan Elazığ'a gidiyorum gram yorulmuyordum hatta biri dese devam et Van'a gidelim giderim yani, Mondeo ile Antalya'ya kadar geldim belim ağrıdı, kolum tutuldu, arabanın gidişi rahat ama koltuklar olmamış be ya (Mondeo u hiç bu kadar uzun km kullanmamıştım) Dizel ile benzin gürültüsü (S in yalıtım da var tabi) de ayrı bir yorucu. Ama sonuç S bizi getiremedi, Mondeo getirdi Vesile ile Allah hiçbirimizi gördüğümüzden geri bırakmasın. Dönüşte devam ederim konuya. Mondeo ya laf yok. Ben hiç yorulmadım o araçla. Lütfen. Mondeo candır. Öyle S gibi ay arıza kodu vereyim filan demez. Yol dostudur. 😂😂🤭🤭🙏🏻🙏🏻 11 dakika önce tarihinde Özkan Avcı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts