Kadir Aksu 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Merhaba , Lastik ve jant konusunda yardımınızı rica ederim , Ford courier1.6 blackline aracımda atkif olarak yazlık dunloop 195/55R16 ve kışlık kormoran 195/55/r16 aynı ölçüde lastik kullanıyordum. Bu sene aynı ölçüde Waterfall 195/55/r16 unıque hp aldım takıldı.Tabanı dar lastiği dunlup ile yanyana resimlerini ekliyorum Lastik ölçüleri aynı olmasına rağmen orjinal olan jantım uyum sağlamadı . Jant belirgin şekilde dışarıda , Sorum sürüş açısında risk oluşturur mu bu durum , Yüksek hızlardaki darbelerde güvenliğimizi riske etmiş olurmuyum. Üretici firma ile konuştuğumda lastiklerde referans üretimde belli bir oranda ölçülerde genişletebiliyorlarmı markalar , waterwallda standart ölçüde yapılıyormuş.açıklama anlamsız ama yazmak istedim. Ve nasıl bi yol izlemeliyim. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 22 saat önce Paylaş 22 saat önce bu malesef lastik yapısından oluyor bence böyle dar duran ölüçlere sinir oluyorum. o nedenle bakıp almak lazım. herhalde malzemeden tasarruf etmek için yapıyorlar bunu. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Ucuz bir lastik, yapısı böyle demek ki, fazla performans beklememek lazım. Bazı lastiklerin ayak izi daha küçük oluyor. Yorum bağlantısı
Kadir Aksu 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce (düzenlendi) Bende kötü tecrübe etmiş oldum , jant bu şekilde sorun oluştururmu yüksek hızlarda acaba hava kaçırma gibi ? Park ederken kaldrıma sürtüyor ne yazıkkı jant dışarda kaldığı için . 21 saat önce tarihinde Kadir Aksu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 21 saat önce Paylaş 21 saat önce İlk lastikte jant koruma özelliği vardı muhtemelen, kullanım açısından sorun olacağını sanmıyorum Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Bazı lastiklerde jant koruma denen çıkıntı oluyor, bu olunca görüntü lastik dışarıda gibi olurken, eğer yoksa sizin şuan olan gibi duruyor. Güvenlik açısından sıkıntı olmaz sadece estetik duruş farklı. Yeterki lastiğin yük ve hız sınıfı değişmesin. Yorum bağlantısı
Kadir Aksu 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce Doğan Arşiray yazdı: bu malesef lastik yapısından oluyor bence böyle dar duran ölüçlere sinir oluyorum. o nedenle bakıp almak lazım. herhalde malzemeden tasarruf etmek için yapıyorlar bunu. üretici firma dolaylı yoldan anlatıyor ama özet bu şekilde bence Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ü.Emre Kartal yazdı: Bazı lastiklerde jant koruma denen çıkıntı oluyor, bu olunca görüntü lastik dışarıda gibi olurken, eğer yoksa sizin şuan olan gibi duruyor. Güvenlik açısından sıkıntı olmaz sadece estetik duruş farklı. Yeterki lastiğin yük ve hız sınıfı değişmesin. ama işte mesela 245 lassa competus ile 245 pirelli scorpion AT nin yere bastığı alan aynı değil tekerleğin toplam çapı doğru sadece ( pirelli 230 mm gibi bir alana basıyor computus 210 mm gibi bir alana basıyordu). pazarlama yalanları tamamen. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 42 dakika önce Paylaş 42 dakika önce Doğan Arşiray yazdı: ama işte mesela 245 lassa competus ile 245 pirelli scorpion AT nin yere bastığı alan aynı değil tekerleğin toplam çapı doğru sadece ( pirelli 230 mm gibi bir alana basıyor computus 210 mm gibi bir alana basıyordu). pazarlama yalanları tamamen. AT lastikte diş farklılığından görsel yanıltıyor olabilir mi? Ölçü ile üretilen ürünlerde mutlaka standart kontrolü vardır diye düşünüyorum çünkü. Yorum bağlantısı
Recommended Posts