Murat Sahın 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Dostlar, beyaz renk 2014 eco elegance ve otomatik bir civic denk geldi. 1050 gibi bir rakama oluyor. 190 bin km'de, bakımlı, son 2 yıllık evveliyatını biliyorum. Kafamı kurcalayan konu ise; aracın bagaj kapağı ve arka panel değişmiş, bagaj havuzunda 30 cm kadar boya var. Bunlarda arka tampon demiri olmadığından çok önemsememek gerektiğini söylüyor çevremdekiler. Arka çamurluklar dahil başka bir sorun yok araçta. Şaseler orjinal ve düzgün. Bu araç alınır mı? Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren 50 dakika önce Paylaş 50 dakika önce Hocam fiyat bana biraz yüksek geldi. Özellikle bu piyasada. Şahsi fikrim bagaj kapağı ve arka paneli değişmiş aracı bu fiyata almazdım. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 dakika önce Paylaş 29 dakika önce Murat Sahın yazdı: Dostlar, beyaz renk 2014 eco elegance ve otomatik bir civic denk geldi. 1050 gibi bir rakama oluyor. 190 bin km'de, bakımlı, son 2 yıllık evveliyatını biliyorum. Kafamı kurcalayan konu ise; aracın bagaj kapağı ve arka panel değişmiş, bagaj havuzunda 30 cm kadar boya var. Bunlarda arka tampon demiri olmadığından çok önemsememek gerektiğini söylüyor çevremdekiler. Arka çamurluklar dahil başka bir sorun yok araçta. Şaseler orjinal ve düzgün. Bu araç alınır mı? motor şanzıman sağlam ise bagajın neresinde boya varmış pek umursamazdım. cvt şanzıman yağı değişmişmi eskiden sadece yetkili servisde olan bir yağ idi. Yetkili servis geçmişine bakıp alınmalı. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 14 dakika önce Yazar Paylaş 14 dakika önce Ali Darbaz yazdı: motor şanzıman sağlam ise bagajın neresinde boya varmış pek umursamazdım. cvt şanzıman yağı değişmişmi eskiden sadece yetkili servisde olan bir yağ idi. Yetkili servis geçmişine bakıp alınmalı. FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 6 dakika önce Paylaş 6 dakika önce Murat Sahın yazdı: FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. Bagajın içine yalıtım yap boyayı görmezsin Yorum bağlantısı
Recommended Posts