İçeriğe Yönlendir

FB7 2014 hakkında düşünceler?


Murat Sahın

Recommended Posts

Murat Sahın

Dostlar, beyaz renk 2014 eco elegance ve otomatik bir civic denk geldi. 1050 gibi bir rakama oluyor. 

 

190 bin km'de, bakımlı, son 2 yıllık evveliyatını biliyorum.

 

Kafamı kurcalayan konu ise; aracın bagaj kapağı ve arka panel değişmiş, bagaj havuzunda 30 cm kadar boya var. Bunlarda arka tampon demiri olmadığından çok önemsememek gerektiğini söylüyor çevremdekiler. Arka çamurluklar dahil başka bir sorun yok araçta. Şaseler orjinal ve düzgün. Bu araç alınır mı?

Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren

Hocam fiyat bana biraz yüksek geldi.

Özellikle bu piyasada.

Şahsi fikrim bagaj kapağı ve arka paneli değişmiş aracı bu fiyata almazdım.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Murat Sahın yazdı:

Dostlar, beyaz renk 2014 eco elegance ve otomatik bir civic denk geldi. 1050 gibi bir rakama oluyor. 

 

190 bin km'de, bakımlı, son 2 yıllık evveliyatını biliyorum.

 

Kafamı kurcalayan konu ise; aracın bagaj kapağı ve arka panel değişmiş, bagaj havuzunda 30 cm kadar boya var. Bunlarda arka tampon demiri olmadığından çok önemsememek gerektiğini söylüyor çevremdekiler. Arka çamurluklar dahil başka bir sorun yok araçta. Şaseler orjinal ve düzgün. Bu araç alınır mı?


motor şanzıman sağlam ise bagajın neresinde boya varmış pek umursamazdım. 
cvt şanzıman yağı değişmişmi eskiden sadece yetkili servisde olan bir yağ idi. Yetkili servis geçmişine bakıp alınmalı. 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ali Darbaz yazdı:


motor şanzıman sağlam ise bagajın neresinde boya varmış pek umursamazdım. 
cvt şanzıman yağı değişmişmi eskiden sadece yetkili servisde olan bir yağ idi. Yetkili servis geçmişine bakıp alınmalı. 

FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım :) 

Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. 

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık
Murat Sahın yazdı:

FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım :) 

Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. 

Bagajın içine yalıtım yap boyayı görmezsin :biggrin:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   2 kullanıcı

    • Mücahit Erdem
    • Sinan Akgöl
×
×
  • Yeni Oluştur...