Murat Sahın 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Dostlar, beyaz renk 2014 eco elegance ve otomatik bir civic denk geldi. 1050 gibi bir rakama oluyor. 190 bin km'de, bakımlı, son 2 yıllık evveliyatını biliyorum. Kafamı kurcalayan konu ise; aracın bagaj kapağı ve arka panel değişmiş, bagaj havuzunda 30 cm kadar boya var. Bunlarda arka tampon demiri olmadığından çok önemsememek gerektiğini söylüyor çevremdekiler. Arka çamurluklar dahil başka bir sorun yok araçta. Şaseler orjinal ve düzgün. Bu araç alınır mı? Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Hocam fiyat bana biraz yüksek geldi. Özellikle bu piyasada. Şahsi fikrim bagaj kapağı ve arka paneli değişmiş aracı bu fiyata almazdım. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Murat Sahın yazdı: Dostlar, beyaz renk 2014 eco elegance ve otomatik bir civic denk geldi. 1050 gibi bir rakama oluyor. 190 bin km'de, bakımlı, son 2 yıllık evveliyatını biliyorum. Kafamı kurcalayan konu ise; aracın bagaj kapağı ve arka panel değişmiş, bagaj havuzunda 30 cm kadar boya var. Bunlarda arka tampon demiri olmadığından çok önemsememek gerektiğini söylüyor çevremdekiler. Arka çamurluklar dahil başka bir sorun yok araçta. Şaseler orjinal ve düzgün. Bu araç alınır mı? motor şanzıman sağlam ise bagajın neresinde boya varmış pek umursamazdım. cvt şanzıman yağı değişmişmi eskiden sadece yetkili servisde olan bir yağ idi. Yetkili servis geçmişine bakıp alınmalı. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Ali Darbaz yazdı: motor şanzıman sağlam ise bagajın neresinde boya varmış pek umursamazdım. cvt şanzıman yağı değişmişmi eskiden sadece yetkili servisde olan bir yağ idi. Yetkili servis geçmişine bakıp alınmalı. FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 52 dakika önce Paylaş 52 dakika önce Murat Sahın yazdı: FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. Bagajın içine yalıtım yap boyayı görmezsin Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 45 dakika önce Paylaş 45 dakika önce Murat Sahın yazdı: FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. Cvt olsaydı tadından yenmezdi. Üstelik bir de LPG’li saatteki hızını 105 km’ye sabitleyip 105 şanzımanlı arabada motor devrini izlemeni tavsiye ederdim uzun yolda tadından yenmez Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem 44 dakika önce Paylaş 44 dakika önce Ocak ayında hatasız boyasız 2014 eco elegance 190 bindeki civici 1125 bine sattım. Aracı alır almaz ilk işim arka tampon demirini takmak olmuştu. Demir olmadığı zaman en ufak darbede havuza giriyor. Sorunsuz, sıkıntısız, az yakan, sürüşü zevkli, yol tutuşu güzel, bir araçtır. Civic in en sorunsuz en optimum kasasıdır fb7. Atmosferik araç kullandığınızı bilerek kullanırsanız performansı da gayet yeterlidir. Devir çevirmeyi sever Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 36 dakika önce Paylaş 36 dakika önce Tercih meselesi tabi ama ben olsam öyle bir rakama bu araca bakmam. Üzerine ekleme yapmadan alınabilecek focus vs mutlaka denk gelir. Çok modelli de değil zaten. Yorum bağlantısı
Ali Gök 28 dakika önce Paylaş 28 dakika önce arka tampon demiri yokmu yani bunlar da orjinalinde ? geçrekten orjinalinden bu parça olmayan arabamı üretmişler Yorum bağlantısı
Recommended Posts