İçeriğe Yönlendir

FB7 2014 hakkında düşünceler?


Murat Sahın

Recommended Posts

Murat Sahın

Dostlar, beyaz renk 2014 eco elegance ve otomatik bir civic denk geldi. 1050 gibi bir rakama oluyor. 

 

190 bin km'de, bakımlı, son 2 yıllık evveliyatını biliyorum.

 

Kafamı kurcalayan konu ise; aracın bagaj kapağı ve arka panel değişmiş, bagaj havuzunda 30 cm kadar boya var. Bunlarda arka tampon demiri olmadığından çok önemsememek gerektiğini söylüyor çevremdekiler. Arka çamurluklar dahil başka bir sorun yok araçta. Şaseler orjinal ve düzgün. Bu araç alınır mı?

Yorum bağlantısı
Mehmet Dagdeviren

Hocam fiyat bana biraz yüksek geldi.

Özellikle bu piyasada.

Şahsi fikrim bagaj kapağı ve arka paneli değişmiş aracı bu fiyata almazdım.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Murat Sahın yazdı:

Dostlar, beyaz renk 2014 eco elegance ve otomatik bir civic denk geldi. 1050 gibi bir rakama oluyor. 

 

190 bin km'de, bakımlı, son 2 yıllık evveliyatını biliyorum.

 

Kafamı kurcalayan konu ise; aracın bagaj kapağı ve arka panel değişmiş, bagaj havuzunda 30 cm kadar boya var. Bunlarda arka tampon demiri olmadığından çok önemsememek gerektiğini söylüyor çevremdekiler. Arka çamurluklar dahil başka bir sorun yok araçta. Şaseler orjinal ve düzgün. Bu araç alınır mı?


motor şanzıman sağlam ise bagajın neresinde boya varmış pek umursamazdım. 
cvt şanzıman yağı değişmişmi eskiden sadece yetkili servisde olan bir yağ idi. Yetkili servis geçmişine bakıp alınmalı. 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ali Darbaz yazdı:


motor şanzıman sağlam ise bagajın neresinde boya varmış pek umursamazdım. 
cvt şanzıman yağı değişmişmi eskiden sadece yetkili servisde olan bir yağ idi. Yetkili servis geçmişine bakıp alınmalı. 

FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım :) 

Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. 

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık
Murat Sahın yazdı:

FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım :) 

Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. 

Bagajın içine yalıtım yap boyayı görmezsin :biggrin:

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Murat Sahın yazdı:

FB7'lerde cvt değil tork konvertörlü taö otomarik var 5 ileri. CVT olsa bakmazdım :) 

Bagajın içinde olmasa boya umursamam da işte kafa karıştırıcı. 

Cvt olsaydı tadından yenmezdi. Üstelik bir de LPG’li

saatteki hızını 105 km’ye sabitleyip 105 şanzımanlı arabada motor devrini izlemeni tavsiye ederdim uzun yolda tadından yenmez

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem

Ocak ayında hatasız boyasız 2014 eco elegance 190 bindeki civici 1125 bine sattım. Aracı alır almaz ilk işim arka tampon demirini takmak olmuştu. Demir olmadığı zaman en ufak darbede havuza giriyor. Sorunsuz, sıkıntısız, az yakan, sürüşü zevkli, yol tutuşu güzel, bir araçtır. Civic in en sorunsuz en optimum kasasıdır fb7. Atmosferik araç kullandığınızı bilerek kullanırsanız performansı da gayet yeterlidir. Devir çevirmeyi sever

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Tercih meselesi tabi ama ben olsam öyle bir rakama bu araca bakmam. 

 

Üzerine ekleme yapmadan alınabilecek focus vs mutlaka denk gelir. Çok modelli de değil zaten. 

Yorum bağlantısı
Ali Gök

arka tampon demiri yokmu yani bunlar da orjinalinde ? 

 

geçrekten orjinalinden bu parça olmayan arabamı üretmişler

 

 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ali Darbaz yazdı:

Cvt olsaydı tadından yenmezdi. Üstelik bir de LPG’li

saatteki hızını 105 km’ye sabitleyip 105 şanzımanlı arabada motor devrini izlemeni tavsiye ederdim uzun yolda tadından yenmez

Ben performanslı sürerim, cvt bana gelmez sürekli bağırır.

Mücahit Erdem yazdı:

Ocak ayında hatasız boyasız 2014 eco elegance 190 bindeki civici 1125 bine sattım. Aracı alır almaz ilk işim arka tampon demirini takmak olmuştu. Demir olmadığı zaman en ufak darbede havuza giriyor. Sorunsuz, sıkıntısız, az yakan, sürüşü zevkli, yol tutuşu güzel, bir araçtır. Civic in en sorunsuz en optimum kasasıdır fb7. Atmosferik araç kullandığınızı bilerek kullanırsanız performansı da gayet yeterlidir. Devir çevirmeyi sever

Peki dediğim araç söylediğim rakama mantıklı mı sizce? Saselerde arka çamurluklar da hiç bir şey yok. 

Ü.Emre Kartal yazdı:

Tercih meselesi tabi ama ben olsam öyle bir rakama bu araca bakmam. 

 

Üzerine ekleme yapmadan alınabilecek focus vs mutlaka denk gelir. Çok modelli de değil zaten. 

Otomatik istiyorum ama 1.5 3 silindir dandik tivct ya da önceki kasa powershiftli dizel istemiyorum. Tam otomatik ve sorumsuzluk öncelikli önerilecek başka araç var.mi bu fiyatlara?

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Ali Gök yazdı:

arka tampon demiri yokmu yani bunlar da orjinalinde ? 

 

geçrekten orjinalinden bu parça olmayan arabamı üretmişler

 

 

Evet gerçekten öyle yapmışlar hemde yaklaşık 15 yıl

Fd6 da da yok fb7 de de

Yorum bağlantısı
Mehmet Zincirkıran
Murat Sahın yazdı:

Tam otomatik ve sorumsuzluk öncelikli önerilecek başka araç var.mi bu fiyatlara?

Piyasası için megane ya da corolla olabilir. İkisi de tam otomatik değil sanıyorum, Elantralar olabilir 2017 modelleri 

Bir de f/p kralı dizel tam otomatik insignia olabilir. Bu 4 otomobilde sorunsuzdur uygun motor şanzıman kombinasyonları ile. Civic'i sadece bir kez kullandım ve yalıtım-süspansiyon olarak fiyatının çok çok altında bir otomobildi, bagaj havuzu işlemli aracı ben tercih etmezdim.

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Murat Sahın yazdı:

Otomatik istiyorum ama 1.5 3 silindir dandik tivct ya da önceki kasa powershiftli dizel istemiyorum. Tam otomatik ve sorumsuzluk öncelikli önerilecek başka araç var.mi bu fiyatlara?

 

Corolla olabilir bu durumda, E180 kasa (2013-2016 arası) Cvt şanzımanlı olur. E150 kasalarda tam otomatikleri var (2010-2013 arası olanlar) Bakarsanız eğer elegant vsc diye opsiyonlu( esp nin o dönemli isimlendirmesi öyleydi markada)  olanlardan bakın mümkünse. 

 

Mazda 3 olabilir, yaşadığınız yerde servis sorunu olmaz. 

 

Tam emin değilim eat8 ise 508 ve türevleri olabilir. 

 

Tamamen başka bir yönden bakınca da şöyle bir düşünce çıkıyor. 

 

Kafa karıştırmak gibi olmasın ama üzerine az biraz ekleyip elektrikli c3 falan alsanız? 300000/12 ay kredi desteğiyle bütçeniz yeter gibi duruyor. Kredi öderken belki biraz zorlar ama çok kullanacaksanız yakıt avantajı destek sağlar biraz. Tabi bagaj ve diğer detaylar ayrıca değerlendirilmeli. 

 

Neden bunu yazdın derseniz, 1 milyon ve üzerindeki araçları şuan satmak istediğinizde gerçekten zorlaşıyor işler. Faizsiz kredi destekleri, artan sanayi maliyetleri, vergi, yakıt vs derken elektrikli giriş modeller öne çıkıyor.

 

2014 model bir araç bugün 12 yaşında. Kondüsyonu iyiyse bile alınca mutlaka bir şeyler yapılıyor. 

 

Ortalama bir expertiz 15000 lira. 

Standart bir yağ bakımı vs yapılsa 10000 lira. (25000 lira 300000/12 nin ilk taksidi :) )

 

Ekstra fren, triger, lastik gibi şeyler çıkarsa sanırım 1 taksitte oradan çıkar. 

 

Kullanım şeklinizi ve ihtiyaçları karşılıyorsa özellikle, bütçe de taksit ödemeyi kaldırıyorsa elektrikli bir c3 türevi giriş bir modelle başlanabilir.  En azından 0 km senelerce garantisi olacak olan bir aracınız olur. 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

D segmenti dizel otomatik olur mu? Yani dizel dusunuyormusunuz model ayni

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Adam haklı 1.5 ford motoru okadar basitki, yaylı vanos kullanmışlar. Herşey çok mekanik.eskiler yağ basınçlı idi. Bu santrifüj etkisi ile çalışıyor. Eski 75lik fire motor gibi. 

 

 

 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   5 kullanıcı

    • Sinan Akgöl
    • Mücahit Erdem
    • Oğuzkan Işık
    • Evren Erakçora
    • Ali Darbaz
×
×
  • Yeni Oluştur...