İçeriğe Yönlendir

FB7 2014 hakkında düşünceler?


Murat Sahın

Recommended Posts

Fatih Keskin
Sani Gerşon yazdı:

C sütunu eğilen bunlar mıydı?

yok arka tampon demiri olmayan

Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal
Sani Gerşon yazdı:

C sütunu eğilen bunlar mıydı?

Onlar fc5 kasaydı

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Murat Sahın yazdı:

Bilmem, tam otomatik 6 ileri olandan işte. 


hiç fena değil. Yüksek devirli motora tork konverterli şanzıman kombini iyi duruyor

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   2 kullanıcı

    • Mustafa Şahin2
    • Serkan Gülderen
×
×
  • Yeni Oluştur...