Emin Ozan Pazartesi 18:14 Paylaş Pazartesi 18:14 (düzenlendi) 2017 1.6 TDCI astra sedan aracımız var ve bugün gönüllü çağırma mektubu aldım. Eğer mevzuyu doğru anladıysam, mevcut hava yastıklarında zamanla bozulmalar meydana geldiğini ve kaza anında pekte güvenli olmadığını söylüyorlar. Yeni hava yastığı değişimi ücretsiz yapılacakmış. Sözde araç değeri düşmeyeceğini söylemişler ama yarın öbür gün arabayı sattığımızda, araba eksperde hava yastığında işlem olduğu görüldüğünde, hasarsız aracımız ağır hasarlı araç olarak etiketlenecek. Değişim yapılsa bir dert, yapılmasa da bir dert. Hava yastığından ayrı birde, kampanya kapsamında motor kontrol modülüne bakılacağı yazıyor. Burada galiba motorda yazılım değişikliğine gidiliyormuş. Bazı kullanıcıların yorumlarında, bu işlem yakıt tüketimini artırdığı ve performans düşüklüğü yaşanacağını söylüyorlar ve eski yazılıma da döndürülemediği söyleniliyormuş. Bu yazılım hakkında da bilginiz varmı acaba? Reddetme gibi bir şansımız varmı yeni yazılımı? Siz ne düşünüyorsunuz, bu işlemler yapılmalı mı yoksa yapılmamalı mı? Pazartesi 18:51 tarihinde Emin Ozan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık Pazartesi 19:56 Paylaş Pazartesi 19:56 Değişimde size evrak veriyorlar. Bu değer kaybı da oluşturmaz apır hasar kayıtlı muhabbeti de yaşatmaz. Güvenlik sebebi ile değiştirmeniz faydanıza. Kaldı ki bu değişim konusunu bütün eksperler biliyor 4 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş Pazartesi 20:01 Paylaş Pazartesi 20:01 Bir yanda can güvenliği, bir yanda araç değer kaybı. Gerçekten tartışmalık bir konu mu? Üstüne oturup ağlamalık bir konu mu? 12 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür Pazartesi 20:03 Paylaş Pazartesi 20:03 Nasıl kontrol ediliyor aracımız bu kategoride mi değilmi diye ? Benim aracım 16 Insignia Yorum bağlantısı
Emin Ozan Pazartesi 20:08 Yazar Paylaş Pazartesi 20:08 Murat Öngür yazdı: Nasıl kontrol ediliyor aracımız bu kategoride mi değilmi diye ? Benim aracım 16 Insignia Hocam Insignialar da bu durum söz konusu değil diye biliyorum ama bu siteden şase numarası girerek kontrol edebilirsiniz sizde. https://www.opel.com.tr/opel-sahipleri/check-vin.html Ahmet Kiriş yazdı: Bir yanda can güvenliği, bir yanda araç değer kaybı. Gerçekten tartışmalık bir konu mu? Üstüne oturup ağlamalık bir konu mu? Olaya dışarıdan bakıldığında ne kadar da komik bir şey düşündüğümü görüyorum iki seçenek arasında. Yarın randevu almaya gideceğim. Teşekkür ederim. 3 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan Pazartesi 20:52 Paylaş Pazartesi 20:52 Daha önce superb aracımda geri çağırma kapsamında değiştirtdim, satarken de servis belgesini gösterdim, experler de durumu biliyorlar. Belge de olduktan sonra hala şüpheli bakan araba filan alamaz... 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon Pazartesi 22:19 Paylaş Pazartesi 22:19 Değişim yaptıracaksınız tabi ki. Kaza anında yüzünüze kurşun yemek mi, yoksa eldeki belge ile sonraki alıcıya durumu anlatmak mı? Bunu bilmeyen zaten araba almasın, siz de ona satmayın... 6 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Salı 04:43 Paylaş Salı 04:43 Netflix de takata hava yastığı konulu belgesel var izle istersen. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin Salı 04:59 Paylaş Salı 04:59 bir önceki Mercedes im de değişmişti abimin e 250 de değişti ve evrakları var hatta benim aracı alan ark araştırmış umarım değişmiştir bi de onunla uğraşmayalım demişti. Geçen Renault servisine gittim bazı 5 kapılı clio lar perde hava yastığı olmadan gelmiş ve servis ücretsiz takabileceklerini söylüyordu adamın biri arabayı 2 gün bırakamam yapmayın dedi allah akıl fikir versin 1 2 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez Salı 05:15 Paylaş Salı 05:15 Değiştirme işlemi satarken pozitif bir etki oluşturur. Neden değer kaybı olsun ki. 4 Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz Salı 06:23 Paylaş Salı 06:23 2017 Astra'mda beni de çağırmışlardı değiştirdim. Servis kağıdı vermeyi unuttu, ben de almayı unuttum sohbet ederken, taa satacağım zaman ilana koyarken aklıma geldi, araba 1 gecede satıldı ertesi sabah almaya geldiler, eksperde airbag tarihi yeni çıktı, Ümran oto direk kendi söyledi, TAKATA'da geri çağırma var, değişim yapılmış bi sorun yok diye. Alıcı hiç bir şey demedi aldı gitti. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan Salı 06:34 Paylaş Salı 06:34 Hemen değiştirin, neden değer kaybı oluştursun, tam tersine tercih edilecek bir durum. Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya Salı 06:53 Paylaş Salı 06:53 toyota benim eksantrik zincirini değiştirdi kampanyadan ücretsiz, 53.000 lira fatura çıkmış, çok iyi oldu... Yorum bağlantısı
Emin Ozan Salı 07:38 Yazar Paylaş Salı 07:38 Bu motor kontrol modülü hakkında ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Yazılım değişikliği yapılacakmış herhalde sözde karbon emisyonunu azaltmak için ama yakıt tüketimini artırıp, motorun performansıda düşürüyormuş herhalde. Bilginiz varmı acaba bu işlem hakkında? Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez Salı 08:32 Paylaş Salı 08:32 Benim kullandığım Zord marka araçlarda çağırıyorlar ama bir şey değiştirmiyorlar. Bu da böyle ilginç bir durum. Bobin değişimi diye çağrı vardı gittim kontrol ettik gerenk yok dediler. 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray Salı 09:51 Paylaş Salı 09:51 Emin Ozan yazdı: 2017 1.6 TDCI astra sedan aracımız var ve bugün gönüllü çağırma mektubu aldım. Eğer mevzuyu doğru anladıysam, mevcut hava yastıklarında zamanla bozulmalar meydana geldiğini ve kaza anında pekte güvenli olmadığını söylüyorlar. Yeni hava yastığı değişimi ücretsiz yapılacakmış. Sözde araç değeri düşmeyeceğini söylemişler ama yarın öbür gün arabayı sattığımızda, araba eksperde hava yastığında işlem olduğu görüldüğünde, hasarsız aracımız ağır hasarlı araç olarak etiketlenecek. Değişim yapılsa bir dert, yapılmasa da bir dert. Hava yastığından ayrı birde, kampanya kapsamında motor kontrol modülüne bakılacağı yazıyor. Burada galiba motorda yazılım değişikliğine gidiliyormuş. Bazı kullanıcıların yorumlarında, bu işlem yakıt tüketimini artırdığı ve performans düşüklüğü yaşanacağını söylüyorlar ve eski yazılıma da döndürülemediği söyleniliyormuş. Bu yazılım hakkında da bilginiz varmı acaba? Reddetme gibi bir şansımız varmı yeni yazılımı? Siz ne düşünüyorsunuz, bu işlemler yapılmalı mı yoksa yapılmamalı mı? iş emri/fatura veriyorlar? neden değeri düşsünki. Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Ben de hiç düşünmeden değiştirirdim şahsen. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Her gün radyoda arabanızın hava yastığını değiştirin diye opel'in reklamı dönüyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts