Ayhan Asil 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Değerli büyüklerim, Kıymetli kardeşlerim. Sürecin her yerinde vardınız, ben Kula istiyordum Beyaz seçtiniz, Konfigürasyonu da seçtiniz. Bilmediğim bir araçtı bu, ama iyi ki sizi dinlemişim. İyi ki size sormuşum ve hepiniz iyi ki varsınız. 80 AIT 748 TOGG T10X Meridyan harici full olanı. Dünden beri keşfetmeye çalışıyoruz. Gerçekten harkulade olmuş. Ben çok beğendim. Kaslı, kalıplı yapısı, kapılarının o togg sesi , ses yalıtımı, gaz tepkisi, hızı, konforu çok güzel. Ailecek çok beğendik. Almak için de biraz geç kalıp, zaman sıkışınca Çok fazla foto çekme fırsatım olmadı. Ayhan Asil yazdı: Değerli büyüklerim, Kıymetli kardeşlerim. Sürecin her yerinde vardınız, ben Kula istiyordum Beyaz seçtiniz, Konfigürasyonu da seçtiniz. Bilmediğim bir araçtı bu, ama iyi ki sizi dinlemişim. İyi ki size sormuşum ve hepiniz iyi ki varsınız. 80 AIT 748 TOGG T10X Meridyan harici full olanı. Dünden beri keşfetmeye çalışıyoruz. Gerçekten harkulade olmuş. Ben çok beğendim. Kaslı, kalıplı yapısı, kapılarının o togg sesi , ses yalıtımı, gaz tepkisi, hızı, konforu çok güzel. Ailecek çok beğendik. Almak için de biraz geç kalıp, zaman sıkışınca Çok fazla foto çekme fırsatım olmadı. Teknoloji özürlüyüm, bağışlayın nolur, konu açmayı bile tam beceremedim. 11 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 57 dakika önce Paylaş 57 dakika önce Hayırlı olsun mutlu günlerde kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 40 dakika önce Paylaş 40 dakika önce Hayırlıolsun. Kazasız belasız kullanın inşallah 1 Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 39 dakika önce Paylaş 39 dakika önce Kazasız belasız,sağlıkla kullanın 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 37 dakika önce Paylaş 37 dakika önce Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanılsın. Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 34 dakika önce Yazar Paylaş 34 dakika önce Mehmet Göktürk yazdı: Hayırlı olsun mutlu günlerde kullanın. Çok çok teşekkür ederim Mehmet hocam. İyi varsınız ve İyi ki buradasınız. Murat Sahın yazdı: Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanılsın. Daha daha iyileri sizlerin olsun kardeşim benim Çok çok teşekkür eederim. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 34 dakika önce Paylaş 34 dakika önce Maşallah pek güzel sağlıkla kullanın 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 33 dakika önce Yazar Paylaş 33 dakika önce Fikri Keleş yazdı: Kazasız belasız,sağlıkla kullanın Fikri kardeşim, sizi seviyoruz. Çok çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 33 dakika önce Paylaş 33 dakika önce Hayırlı olsun. Tam da teknoloji özürlü olduğunu söyleyen birinin kullanacağı tarzda bir araba olmuş 1 1 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 33 dakika önce Yazar Paylaş 33 dakika önce Köksal Yılmaz yazdı: Maşallah pek güzel sağlıkla kullanın Köksal kardeşim, asıl siz güzelsiniz. Bakan gözler güzel. İlkay Başaran yazdı: Hayırlı olsun. Tam da teknoloji özürlü olduğunu söyleyen birinin kullanacağı tarzda bir araba olmuş İlla bi laf sokacaksın değil mi; seni seviyorum kardeşim benim, sen bitanesin, güzel insan. Aytac Sakal yazdı: Hayırlı Olsun Kazasız Belasız . En kralları sizlerin olsun. Çok teşekkür ederim. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hayırlıolsun. Kazasız belasız kullanın inşallah Tansu hocam, söylediğiniz enerji aktarma olayı daha yokmuş. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 18 dakika önce Paylaş 18 dakika önce Gule gule kullanin, kazasiz belasiz. Yorum bağlantısı
İnan Çınar 7 dakika önce Paylaş 7 dakika önce Hayırlı olsun. Kazasız belasız, cezasız güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 3 dakika önce Paylaş 3 dakika önce Hayırlı olsun, Allah kaza bela arıza vermesin. Yazılım versiyonu nedir, batarya nedir belli mi Yorum bağlantısı
Recommended Posts