Ayhan Asil 58 dakika önce Yazar Paylaş 58 dakika önce Erdem Doğan yazdı: Gule gule kullanin, kazasiz belasiz. Erdem kardeşim, çok çok teşekkür ederim. Yurdaer Elay yazdı: Hayırlı olsun, güle güle kullanın Yurdaer hocam çok çok destek oldunuz size çok teşekkür ederim. Selçuk Bakış yazdı: Hayırlı olsun gülerek kullanın Selçuk kardeşim, kalbi de gönlü gibi güzel kardeşim, ellerine dillerine sağlık, ömrün uzun olsun. Rabbim hiçbirimize kaza bela göstermesin İnşallah. Sinan Akgöl yazdı: Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz saglikli sihatli iyi gunlerde kullan abi insallah 🧿 Hele hele sen Sinan kardeşim. Desteğini esirgemedin. Çok çok teşekkür ederim. Bitanesin "CAN" sın. Evren Barış Özbek yazdı: Hayırlı olsun. Çok teşekkür ederim Evren abi. Hüseyin Sönmez yazdı: Güle güle kullan Ayhan. Vaaay Hüseyin Abim, ellerine dillerine sağlık, ömrün uzun olsun. çok teşekkür ederim. 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 53 dakika önce Yazar Paylaş 53 dakika önce Oğuzkan Işık yazdı: Hayırlı olsun güle güle kullanın Oğuzhan, çok çok teşekkür ederim. Kardeşim. İnan Çınar yazdı: Hayırlı olsun. Kazasız belasız, cezasız güle güle kullanın. Çok çok teşekkür ederim, sevgili meslektaşım. Kıymetli insan. Murat Sürmeli yazdı: Hayırlı olsun, Allah kaza bela arıza vermesin. Yazılım versiyonu nedir, batarya nedir belli mi Murat hocam sürecin en başından beri ve halen de Whats Up dan başının belası oldum, Çok kıymetli hocam. Emek verdiniz, ne kadar teşekkür etsem azdır. (şarj etmesini bile size soruyorum, bağışlayın nolur.) Yunus Gökhan Ay yazdı: Hayırlı olsun. Çok çok teşekkür ederim. Tamer Olcay Çiçek yazdı: Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güzel akıllı bi cihaz Hem de nasıl Tamer kardeşim, ben çok beğendim. Daha daha iyileri sizlerin olsun İnşallah. Ali Darbaz yazdı: Hayırlı olsun Ali hocam çok çok teşekkür ederim. Buna bindikten sonra Toyota aklımın ucundan geçmiyor. Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 47 dakika önce Yazar Paylaş 47 dakika önce Hasan Karabekiroglu yazdı: Hayırlı olsun. Hasan bey kardeşim, Ellerine dillerine sağlık. Gönlü güzel kardeşim benim. Osman Ünal yazdı: Hayırlı Olsun Kazasız Belasız. Osman abi çok çok teşekkür ederim. Bu forumda sizler iyi ki varsınız. Önümüzde fener oluyor, aydınlatıyorsunuz. Sizlerden kapacağımız çok tecrübeler var daha. Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 45 dakika önce Paylaş 45 dakika önce Ayhan Asil yazdı: Murat hocam sürecin en başından beri ve halen de Whats Up dan başının belası oldum, Çok kıymetli hocam. Emek verdiniz, ne kadar teşekkür etsem azdır. (şarj etmesini bile size soruyorum, bağışlayın nolur.) Estağfurullah hocam 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 45 dakika önce Yazar Paylaş 45 dakika önce Alptuğ Özcan yazdı: Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın Alptuğ ben sana cevap yazmamışmıyım. Ellerine dillerine sağlık Can kardeşim, benim. çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Murat Azalma 32 dakika önce Paylaş 32 dakika önce Hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel renk kombinasyonu. Kazasız belasız Yorum bağlantısı
Recommended Posts