İçeriğe Yönlendir

T10X Sizin Seçiminiz.


Ayhan Asil

Recommended Posts

Ayhan Asil
Erdem Doğan yazdı:

Gule gule kullanin, kazasiz belasiz.

Erdem kardeşim, çok çok teşekkür ederim. :flowers:

Yurdaer Elay yazdı:

Hayırlı olsun, güle güle kullanın :nazar: 

Yurdaer hocam çok çok destek oldunuz size çok  teşekkür ederim. 

Selçuk Bakış yazdı:

Hayırlı olsun gülerek kullanın

Selçuk kardeşim, kalbi de gönlü gibi güzel kardeşim, ellerine dillerine sağlık, ömrün uzun olsun. Rabbim hiçbirimize kaza bela göstermesin İnşallah. 

 

Sinan Akgöl yazdı:

Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz saglikli sihatli iyi gunlerde kullan abi insallah 🧿 

Hele hele sen Sinan kardeşim. Desteğini esirgemedin. Çok çok teşekkür ederim. Bitanesin "CAN" sın.

Evren Barış Özbek yazdı:

Hayırlı olsun. :nazar:

Çok teşekkür ederim Evren abi. :flowers:

Hüseyin Sönmez yazdı:

Güle güle kullan Ayhan.

 

Vaaay Hüseyin Abim, ellerine dillerine sağlık, ömrün uzun olsun. çok teşekkür ederim. :flowers:

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Oğuzkan Işık yazdı:

Hayırlı olsun güle güle kullanın

Oğuzhan, çok çok teşekkür ederim. Kardeşim.

İnan Çınar yazdı:

Hayırlı olsun. Kazasız belasız, cezasız güle güle kullanın.

 

Çok çok teşekkür ederim, sevgili meslektaşım. Kıymetli insan. :flowers:

Murat Sürmeli yazdı:

Hayırlı olsun, Allah kaza bela arıza vermesin. Yazılım versiyonu nedir, batarya nedir belli mi

Murat hocam sürecin en başından beri ve halen de Whats Up dan başının belası oldum, Çok kıymetli hocam. Emek verdiniz, ne kadar teşekkür etsem azdır. (şarj etmesini bile size soruyorum, bağışlayın nolur.):flowers::flowers::flowers:

Yunus Gökhan Ay yazdı:

Hayırlı olsun.

Çok çok teşekkür ederim. :flowers:

Tamer Olcay Çiçek yazdı:

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güzel akıllı bi cihaz:)

Hem de nasıl Tamer kardeşim, ben çok beğendim. Daha daha iyileri sizlerin olsun İnşallah. 

Ali Darbaz yazdı:

Hayırlı olsun

Ali hocam çok çok teşekkür ederim. Buna bindikten sonra Toyota aklımın ucundan geçmiyor. :D

  • Beğen 1
  • Teşekkür 2
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Hasan Karabekiroglu yazdı:

Hayırlı olsun.

Hasan bey kardeşim, Ellerine dillerine sağlık. Gönlü güzel kardeşim benim. :flowers:

Osman Ünal yazdı:

Hayırlı Olsun Kazasız Belasız.

Osman abi çok çok teşekkür ederim. Bu forumda sizler iyi ki varsınız. Önümüzde fener oluyor, aydınlatıyorsunuz. :flowers: Sizlerden kapacağımız çok tecrübeler var daha. 

Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli
Ayhan Asil yazdı:

 

Murat hocam sürecin en başından beri ve halen de Whats Up dan başının belası oldum, Çok kıymetli hocam. Emek verdiniz, ne kadar teşekkür etsem azdır. (şarj etmesini bile size soruyorum, bağışlayın nolur.):flowers::flowers::flowers:

 

Estağfurullah hocam :flowers:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Alptuğ Özcan yazdı:

Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın

Alptuğ ben sana cevap yazmamışmıyım. Ellerine dillerine sağlık Can kardeşim, benim. :flowers: çok teşekkür ederim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Azalma

Hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel renk kombinasyonu. Kazasız belasız :nazar:

Yorum bağlantısı
Aydın Sert

Abicim hayırlı uğurlu olsun İnşallah.

Çok sevindim senin adına, gönlün gibi güzel olsun istediğin her şey :)

Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna

Sağlık ve mutlulukla, güzel günlerde kullanın :nazar:

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf

Çok yahşıdır. İyi günlerde kazasız belasız... 

Yorum bağlantısı
Talha Bilgi

Maşallah hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela ceza göstermesin üstad :)

Yorum bağlantısı
Erkam Elma

Sonunda kavuştunuz hayırlı olsun kazasız cezasız sağlıkla kullanın:nazar:

Yorum bağlantısı
İsa Acar

Beyaz renk güzel gerçekten de :nazar:

Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanılsın :nazar:

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Hayırlı olsun. Sağlıklı günlerde güle güle kulanın. :nazar:

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak dileklerimle.

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Maşallah beyaz kuğu gibi

hayırlı uğurlu olsun çok doğru bir tercih oldu. Her profil için tek tek: arka çapraz çarpışma frenini ve alarmı iptal edin:)

Yorum bağlantısı
Ahmet Hasan Şendağ

Abi güle güle kullan. Çok güzel maşallah. 🧿 

Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır

Hey maşallah 🧿🧿🧿🧿

Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. Ağız tadıyla binmeyi nasip etsin inşallah. Güzel günlerde kullanın 

Yorum bağlantısı
Emrah Musalli

Hayırlı olsun Ayhan bey. Allah kaza bela vermesin. Çok güzel duruyor.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...