İçeriğe Yönlendir

T10X Sizin Seçiminiz.


Ayhan Asil

Recommended Posts

Abdullah Aladı

Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin. Güzel günlerde kullanmak nasip olsun inşallah. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

Hayırlı olsun. Sorunsuz kullanın, şarjınız bol olsun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Gedik

Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın inşallah. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Fatih Uzun yazdı:

Hayırlı olsun Ayhan,kazasız belasız:nazar:

Kıymetli ağabeyim, kocaman ağabeyim çok çok teşekkür ederim. :flowers:

Murat Gedik yazdı:

Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın inşallah. 

 

Çok çok teşekkür ederim. Eksik olmayın. :flowers:

Cihat Küçükay yazdı:

Hayırlı olsun. Sorunsuz kullanın, şarjınız bol olsun.

:D Şarjı hemen bitiriyorum oyuncağın. Sürekli oynuyorum çocuklar gibi, Çok teşekkür ederim kardeşim benim. :flowers:

Abdullah Aladı yazdı:

Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin. Güzel günlerde kullanmak nasip olsun inşallah. 

Abdullah hocam çok çok teşekkür ederim. Ellerinize dillerinize sağlık. 

Aydın Sert yazdı:

Abicim hayırlı uğurlu olsun İnşallah.

Çok sevindim senin adına, gönlün gibi güzel olsun istediğin her şey :)

Yüzü de aydın, adı da AYDIN, gönlü de Aydın kardeşim. çok çok teşekkür ederim. Daha daha iyileri sizlerin olsun. 

Gökhan Tuna yazdı:

Sağlık ve mutlulukla, güzel günlerde kullanın :nazar:

Çok çok teşekkür ederim Gökhan bey, Varolasınız. 

Çağrı Alaf yazdı:

Çok yahşıdır. İyi günlerde kazasız belasız... 

Gerçekten çok yahşı makine olmuş, oynamaya doyamıyorum şu anda. :flowers:

Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Murat Azalma yazdı:

Hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel renk kombinasyonu. Kazasız belasız :nazar:

Gerçekten öyle Murat kardeşim, iyi ki de Kula renk almamışım dedim. 

Önder Özcan yazdı:

Maşallah, hayırlı olsun Ayhan.

Önder abim kıymetli abim benim, burada da büyük sözü dinlemenin faydasını gördüm. İyi ki de bu renk, bu knfigürasyon olmuş diyorum. 

 

Talha Bilgi yazdı:

Maşallah hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela ceza göstermesin üstad :)

Talha kardeşim, çok çok teşekkür ederim. Ben makineyi çok beğendim, Etli ekmek gibi yemeye doyamıyorum. :D:flowers:

Erkam Elma yazdı:

Sonunda kavuştunuz hayırlı olsun kazasız cezasız sağlıkla kullanın:nazar:

Erkam hocam, çok meşekkatli oldu ama sonunda kavuştum, Çok çok teşekkür ederim. 

İsa Acar yazdı:

Beyaz renk güzel gerçekten de :nazar:

Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanılsın :nazar:

İsa abi hakkaten çok yakışmış bu kasaya bu renk, iyi ki de TOGG Pamukkale beyazını Seyhan beyazı ile değiştirmiş, böyle çok güzel olmuş renk. Önceki bildiğiniz TOROS beyazıydı. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Hayırlı olsun. Sağlıklı günlerde güle güle kulanın. :nazar:

Sevgili Cenk hocam, çok çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki sizi tanımışız. :flowers:

Metin Akbal yazdı:

Hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak dileklerimle.

Çok çok teşekkür ederim Metin hocam. 

Muharrem Karagülle yazdı:

Hayırlı olsun.

Çok teşekkür ederim. :flowers:

Emre Şimşek yazdı:

Maşallah beyaz kuğu gibi

hayırlı uğurlu olsun çok doğru bir tercih oldu. Her profil için tek tek: arka çapraz çarpışma frenini ve alarmı iptal edin:)

Emre hocam ben de rengi çok beğendim, yoksa sizin renkten istiyordum. Hatta o renge oy verdim ama iyi ki de kaybetmişim diyorum. Bu renk çok yakışıyor. (Kullanmayı henüz öğrenemedim. Rica etsem bir kullanıcı olarak yardımlaşmak adına numaranızı yazarmısınız. arka çapraz çarpışma frenini ve alarmı nasıl iptal edeceğimi bilemiyorum.)

Ahmet Hasan Şendağ yazdı:

Abi güle güle kullan. Çok güzel maşallah. 🧿 

Gözler güzel olunca tabi, herşeyi güzel görür, Çok teşekkür ederim kardeşim. :flowers:

Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Oğuzhan Çakır yazdı:

Hey maşallah 🧿🧿🧿🧿

Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. Ağız tadıyla binmeyi nasip etsin inşallah. Güzel günlerde kullanın 

Çok çok teşekkür ederim Oğuzhan kardeşim, senin de motor mevsimi açıldı artık, püfür püfür biner gazlarsın. :flowers:

Emrah Musalli yazdı:

Hayırlı olsun Ayhan bey. Allah kaza bela vermesin. Çok güzel duruyor.

Emrah hocam çok çok teşekkür ederim. Güzel duran sizsiniz. :flowers:

Serdar Göktaş yazdı:

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin beyaz renk olmasına çok sevindim bu araca beyaz rengi çok yakıştırıyorum. 

Serdar bey hele hele bu yeni beyaz renk bu kasaya gerçekten çok yakışıyor.  Çok teşekkür ederim. Rabbim hiçbirimize kaza bela vermesin İnşallah. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Beyazda şugar görünüyor he :nazar:

Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Sani Gerşon yazdı:

Hayırlı olsun.

Sani çok çok teşekkür ederim. Seninle muhabbeti çok özledim gerçekten, beni Kocaeeliden İstanbul Ayvansaraya kadar götürüp ellerinle bırakmıştın. Sohbetin tadı halen damağımda, belki bir yerde bir zaman gene buluşuruz. :flowers:

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Ayhan hayırlı olsun güle güle kullan.  :nazar:

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Ooo Maşallah. beyazı da çok güzel duruyor. Çok görmüyoruz. 

Güle güle kullan Ayhan 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Tansu Kalafatoğlu
×
×
  • Yeni Oluştur...