Abdullah Aladı Çarşamba 02:26 Paylaş Çarşamba 02:26 Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin. Güzel günlerde kullanmak nasip olsun inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay Çarşamba 05:16 Paylaş Çarşamba 05:16 Hayırlı olsun. Sorunsuz kullanın, şarjınız bol olsun. 1 Yorum bağlantısı
Murat Gedik Çarşamba 05:54 Paylaş Çarşamba 05:54 Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil Çarşamba 06:44 Yazar Paylaş Çarşamba 06:44 Fatih Uzun yazdı: Hayırlı olsun Ayhan,kazasız belasız Kıymetli ağabeyim, kocaman ağabeyim çok çok teşekkür ederim. Murat Gedik yazdı: Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın inşallah. Çok çok teşekkür ederim. Eksik olmayın. Cihat Küçükay yazdı: Hayırlı olsun. Sorunsuz kullanın, şarjınız bol olsun. Şarjı hemen bitiriyorum oyuncağın. Sürekli oynuyorum çocuklar gibi, Çok teşekkür ederim kardeşim benim. Abdullah Aladı yazdı: Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin. Güzel günlerde kullanmak nasip olsun inşallah. Abdullah hocam çok çok teşekkür ederim. Ellerinize dillerinize sağlık. Aydın Sert yazdı: Abicim hayırlı uğurlu olsun İnşallah. Çok sevindim senin adına, gönlün gibi güzel olsun istediğin her şey Yüzü de aydın, adı da AYDIN, gönlü de Aydın kardeşim. çok çok teşekkür ederim. Daha daha iyileri sizlerin olsun. Gökhan Tuna yazdı: Sağlık ve mutlulukla, güzel günlerde kullanın Çok çok teşekkür ederim Gökhan bey, Varolasınız. Çağrı Alaf yazdı: Çok yahşıdır. İyi günlerde kazasız belasız... Gerçekten çok yahşı makine olmuş, oynamaya doyamıyorum şu anda. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil Çarşamba 06:49 Yazar Paylaş Çarşamba 06:49 Murat Azalma yazdı: Hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel renk kombinasyonu. Kazasız belasız Gerçekten öyle Murat kardeşim, iyi ki de Kula renk almamışım dedim. Önder Özcan yazdı: Maşallah, hayırlı olsun Ayhan. Önder abim kıymetli abim benim, burada da büyük sözü dinlemenin faydasını gördüm. İyi ki de bu renk, bu knfigürasyon olmuş diyorum. Talha Bilgi yazdı: Maşallah hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela ceza göstermesin üstad Talha kardeşim, çok çok teşekkür ederim. Ben makineyi çok beğendim, Etli ekmek gibi yemeye doyamıyorum. Erkam Elma yazdı: Sonunda kavuştunuz hayırlı olsun kazasız cezasız sağlıkla kullanın Erkam hocam, çok meşekkatli oldu ama sonunda kavuştum, Çok çok teşekkür ederim. İsa Acar yazdı: Beyaz renk güzel gerçekten de Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanılsın İsa abi hakkaten çok yakışmış bu kasaya bu renk, iyi ki de TOGG Pamukkale beyazını Seyhan beyazı ile değiştirmiş, böyle çok güzel olmuş renk. Önceki bildiğiniz TOROS beyazıydı. 2 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil Çarşamba 06:55 Yazar Paylaş Çarşamba 06:55 H.Cenk Bayrakçı yazdı: Hayırlı olsun. Sağlıklı günlerde güle güle kulanın. Sevgili Cenk hocam, çok çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, iyi ki sizi tanımışız. Metin Akbal yazdı: Hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak dileklerimle. Çok çok teşekkür ederim Metin hocam. Muharrem Karagülle yazdı: Hayırlı olsun. Çok teşekkür ederim. Emre Şimşek yazdı: Maşallah beyaz kuğu gibi hayırlı uğurlu olsun çok doğru bir tercih oldu. Her profil için tek tek: arka çapraz çarpışma frenini ve alarmı iptal edin:) Emre hocam ben de rengi çok beğendim, yoksa sizin renkten istiyordum. Hatta o renge oy verdim ama iyi ki de kaybetmişim diyorum. Bu renk çok yakışıyor. (Kullanmayı henüz öğrenemedim. Rica etsem bir kullanıcı olarak yardımlaşmak adına numaranızı yazarmısınız. arka çapraz çarpışma frenini ve alarmı nasıl iptal edeceğimi bilemiyorum.) Ahmet Hasan Şendağ yazdı: Abi güle güle kullan. Çok güzel maşallah. 🧿 Gözler güzel olunca tabi, herşeyi güzel görür, Çok teşekkür ederim kardeşim. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil Çarşamba 07:00 Yazar Paylaş Çarşamba 07:00 Oğuzhan Çakır yazdı: Hey maşallah 🧿🧿🧿🧿 Hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin. Ağız tadıyla binmeyi nasip etsin inşallah. Güzel günlerde kullanın Çok çok teşekkür ederim Oğuzhan kardeşim, senin de motor mevsimi açıldı artık, püfür püfür biner gazlarsın. Emrah Musalli yazdı: Hayırlı olsun Ayhan bey. Allah kaza bela vermesin. Çok güzel duruyor. Emrah hocam çok çok teşekkür ederim. Güzel duran sizsiniz. Serdar Göktaş yazdı: Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin beyaz renk olmasına çok sevindim bu araca beyaz rengi çok yakıştırıyorum. Serdar bey hele hele bu yeni beyaz renk bu kasaya gerçekten çok yakışıyor. Çok teşekkür ederim. Rabbim hiçbirimize kaza bela vermesin İnşallah. 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil Çarşamba 07:04 Yazar Paylaş Çarşamba 07:04 Sani Gerşon yazdı: Hayırlı olsun. Sani çok çok teşekkür ederim. Seninle muhabbeti çok özledim gerçekten, beni Kocaeeliden İstanbul Ayvansaraya kadar götürüp ellerinle bırakmıştın. Sohbetin tadı halen damağımda, belki bir yerde bir zaman gene buluşuruz. 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan Çarşamba 07:08 Paylaş Çarşamba 07:08 Ayhan hayırlı olsun güle güle kullan. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Çarşamba 07:22 Paylaş Çarşamba 07:22 Ooo Maşallah. beyazı da çok güzel duruyor. Çok görmüyoruz. Güle güle kullan Ayhan 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız Çarşamba 07:43 Paylaş Çarşamba 07:43 Hayırlı olsun, güle güle kullan. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Çarşamba 08:29 Paylaş Çarşamba 08:29 Bazı araçlarda beyaz renk arabayı farklı gösteriyor. T10x de öyle. Mesela byd seal u da aynı. Beyazı sanki başka klas görünüyor. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli Çarşamba 08:48 Paylaş Çarşamba 08:48 Oğuzkan Işık yazdı: Neden ki ? Park ettiğin yerden çıkarken aklını alıyor. Geri geri giderken bir şeye çarptım galiba diyorsun, o derece panik freni yapıyor. Sebebi de 100 metre öteden geçen bir araç olabiliyor 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Çarşamba 16:49 Paylaş Çarşamba 16:49 Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Dün arkadaşın yeni aldığı Togg u kullandım. İlk defa elektrikli denedim, çok güzelmiş, iç mekan çok ferah, çok rahat, kaliteli. Motor freni çok güzel:) retarter gibi , Travego sürmek gibi. 1 1 Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz Çarşamba 17:59 Paylaş Çarşamba 17:59 Hayırlı olsun abi, benim de aklımı çelmiyor değil T10X. 1 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Ayhan, hayırlı uğurlu olsun 🧿 Bu Pamukkale mi Seyhan mı ? Kazasız,cezasız,arızasız iyi günlerde kullanın. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Allah hayırlı etsin, kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Biraz daha detaylı fotoğraf alsak mesela... Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Hayırlı olsun. Sağlıklı günlerde kullanın... Yorum bağlantısı
Recommended Posts