Ayhan Asil 8 saat önce Yazar Paylaş 8 saat önce Erdem Doğan yazdı: Gule gule kullanin, kazasiz belasiz. Erdem kardeşim, çok çok teşekkür ederim. Yurdaer Elay yazdı: Hayırlı olsun, güle güle kullanın Yurdaer hocam çok çok destek oldunuz size çok teşekkür ederim. Selçuk Bakış yazdı: Hayırlı olsun gülerek kullanın Selçuk kardeşim, kalbi de gönlü gibi güzel kardeşim, ellerine dillerine sağlık, ömrün uzun olsun. Rabbim hiçbirimize kaza bela göstermesin İnşallah. Sinan Akgöl yazdı: Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz saglikli sihatli iyi gunlerde kullan abi insallah 🧿 Hele hele sen Sinan kardeşim. Desteğini esirgemedin. Çok çok teşekkür ederim. Bitanesin "CAN" sın. Evren Barış Özbek yazdı: Hayırlı olsun. Çok teşekkür ederim Evren abi. Hüseyin Sönmez yazdı: Güle güle kullan Ayhan. Vaaay Hüseyin Abim, ellerine dillerine sağlık, ömrün uzun olsun. çok teşekkür ederim. 3 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce Oğuzkan Işık yazdı: Hayırlı olsun güle güle kullanın Oğuzhan, çok çok teşekkür ederim. Kardeşim. İnan Çınar yazdı: Hayırlı olsun. Kazasız belasız, cezasız güle güle kullanın. Çok çok teşekkür ederim, sevgili meslektaşım. Kıymetli insan. Murat Sürmeli yazdı: Hayırlı olsun, Allah kaza bela arıza vermesin. Yazılım versiyonu nedir, batarya nedir belli mi Murat hocam sürecin en başından beri ve halen de Whats Up dan başının belası oldum, Çok kıymetli hocam. Emek verdiniz, ne kadar teşekkür etsem azdır. (şarj etmesini bile size soruyorum, bağışlayın nolur.) Yunus Gökhan Ay yazdı: Hayırlı olsun. Çok çok teşekkür ederim. Tamer Olcay Çiçek yazdı: Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güzel akıllı bi cihaz Hem de nasıl Tamer kardeşim, ben çok beğendim. Daha daha iyileri sizlerin olsun İnşallah. Ali Darbaz yazdı: Hayırlı olsun Ali hocam çok çok teşekkür ederim. Buna bindikten sonra Toyota aklımın ucundan geçmiyor. 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce Hasan Karabekiroglu yazdı: Hayırlı olsun. Hasan bey kardeşim, Ellerine dillerine sağlık. Gönlü güzel kardeşim benim. Osman Ünal yazdı: Hayırlı Olsun Kazasız Belasız. Osman abi çok çok teşekkür ederim. Bu forumda sizler iyi ki varsınız. Önümüzde fener oluyor, aydınlatıyorsunuz. Sizlerden kapacağımız çok tecrübeler var daha. Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Ayhan Asil yazdı: Murat hocam sürecin en başından beri ve halen de Whats Up dan başının belası oldum, Çok kıymetli hocam. Emek verdiniz, ne kadar teşekkür etsem azdır. (şarj etmesini bile size soruyorum, bağışlayın nolur.) Estağfurullah hocam 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce Alptuğ Özcan yazdı: Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın Alptuğ ben sana cevap yazmamışmıyım. Ellerine dillerine sağlık Can kardeşim, benim. çok teşekkür ederim. 1 Yorum bağlantısı
Murat Azalma 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel renk kombinasyonu. Kazasız belasız Yorum bağlantısı
Aydın Sert 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Abicim hayırlı uğurlu olsun İnşallah. Çok sevindim senin adına, gönlün gibi güzel olsun istediğin her şey Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Sağlık ve mutlulukla, güzel günlerde kullanın Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Çok yahşıdır. İyi günlerde kazasız belasız... Yorum bağlantısı
Talha Bilgi 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Maşallah hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela ceza göstermesin üstad Yorum bağlantısı
Erkam Elma 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Sonunda kavuştunuz hayırlı olsun kazasız cezasız sağlıkla kullanın Yorum bağlantısı
İsa Acar 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Beyaz renk güzel gerçekten de Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanılsın Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Hayırlı olsun. Sağlıklı günlerde güle güle kulanın. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Hayırlı olsun güzel günlerde kullanmak dileklerimle. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Maşallah beyaz kuğu gibi hayırlı uğurlu olsun çok doğru bir tercih oldu. Her profil için tek tek: arka çapraz çarpışma frenini ve alarmı iptal edin:) Yorum bağlantısı
Ahmet Hasan Şendağ 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Abi güle güle kullan. Çok güzel maşallah. 🧿 Yorum bağlantısı
Recommended Posts