Mustafa Serhat 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Aracı sıklıkla eşim kullandığı için araç kamerası takalım dedi. Biraz araştırmadan sonra 810S modelini aldım. Yoksa bana gerek yok, atara atar bana renk katar zaten Çakmaklıkta kablo ve sürekli bağlı kalması rahatsız edici olduğu için görseldeki gibi bir kablo yaptım. Dişi çakmaklık soketi aldım, cihazın içinden çıkan şarj aletini ona bağlayarak direkt sigorta kutusunda kontak enerjisine bağlayıp işimi çözdüm. Kontak açıldığında kayıt başlıyor, kapatınca duruyor tam olarak istediğim gibi ve kablo gözükmeden işimi çözdüm. Kamera araştırması yaparken CPL filtre epey öneriliyordu ama piyasada uygunu yoktu. Bir kendin yapçı olarak GoPro4 için CPL filtre alıp 3D yazıcı ile bir aparat yapıp 810S e uyardım. 200 lira civarı bir maliyeti vardı ve riske girip denemeye değerdi Öncesi/Sonrası fotoları ekliyorum. Akşam üstü olmasına rağmen yansıma ve filtrenin sonucu fotoğraflarda görünüyor. Bu işin negatif tarafı ise filtre büyük olduğu için cama değiyordu. Yine DIY bir çözümle bağlantı aparatını tekrar tasarlayıp yazıcıdan bastım ve montajını yaptım. Umarım faydası olur, yaptığım tasarım dosyasınıda talep olursa gönderebilirim. Henüz bir yere yüklemediğim için paylaşamıyorum. 6 Yorum bağlantısı
Mustafa Resül Kara 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Dişi çakmaklık fikri çok güzel olmuş 🤌 bu sayede çakmaklık da boşa çıkmış hemde kötü kablo görüntüsü de engellenmiş olmuş. Peki Cpl filtre kayıt da faydası oldu mu? Bende a800se modeli var. Bende bir ara niyetlendim ama filtre bulamadım. Sizin yaptığınız mükemmel olmuş elinize sağlık. Peki bundan bende istesem nasıl temin edebilirim 😊 Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 15 saat önce Yazar Paylaş 15 saat önce (düzenlendi) Mustafa Resül Kara yazdı: Dişi çakmaklık fikri çok güzel olmuş 🤌 bu sayede çakmaklık da boşa çıkmış hemde kötü kablo görüntüsü de engellenmiş olmuş. Peki Cpl filtre kayıt da faydası oldu mu? Bende a800se modeli var. Bende bir ara niyetlendim ama filtre bulamadım. Sizin yaptığınız mükemmel olmuş elinize sağlık. Peki bundan bende istesem nasıl temin edebilirim 😊 Bu linkteki ürünü aldım, https://www.amazon.com.tr/dp/B07Z7NXJ3Q?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title Yapmak isterseniz 3D datalarını atarım yazıcıdan çıkartır kullanırsınız. 14 saat önce tarihinde Mustafa Serhat tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Resül Kara 1 saat önce Paylaş 1 saat önce 3d yazıcı ile baskı alan bir yer bulduğum zaman isteyeyim sizden olur mu 😊 Linkte satılan üründe filtre yok değil mi sadece filtrenin takılması için gerekli aparat var? Siz filtreyi nereden temin ettiniz? Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Mustafa Resül Kara yazdı: 3d yazıcı ile baskı alan bir yer bulduğum zaman isteyeyim sizden olur mu 😊 Linkte satılan üründe filtre yok değil mi sadece filtrenin takılması için gerekli aparat var? Siz filtreyi nereden temin ettiniz? Linkteki ürün CPL filtre hocam. Go pro 4 için herhalde eski model olduğu için ucuzlamış. Biz o ürünün sadece camını kullanıyoruz. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Bu filtre ne işe yarıyor? Kamera elektriğini tavan lambasından alıverseydin ya. Ora da kontağa göre çalışıyordu. Ha ben yaptım mı, hayır. Audiye Servet yapmıştı. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Bu filtre ne işe yarıyor? Kamera elektriğini tavan lambasından alıverseydin ya. Ora da kontağa göre çalışıyordu. Ha ben yaptım mı, hayır. Audiye Servet yapmıştı. Yansıma engelleyici filtre abi. Ön cama yansıyan havalandırma yada benzeri şeyleri kaybediyor. Son 2 fotoya bak birinde yansıma var diğerinde yok. Tavan lambaları kontağı kapatınca bir süre daha yanıyor falan o yüzden ordan bakmak aklıma gelmedi. Zaten direkten aşağıya çekip bağlamak çok basit oldu. Yorum bağlantısı
Recommended Posts