Mustafa Serhat 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Aracı sıklıkla eşim kullandığı için araç kamerası takalım dedi. Biraz araştırmadan sonra 810S modelini aldım. Yoksa bana gerek yok, atara atar bana renk katar zaten Çakmaklıkta kablo ve sürekli bağlı kalması rahatsız edici olduğu için görseldeki gibi bir kablo yaptım. Dişi çakmaklık soketi aldım, cihazın içinden çıkan şarj aletini ona bağlayarak direkt sigorta kutusunda kontak enerjisine bağlayıp işimi çözdüm. Kontak açıldığında kayıt başlıyor, kapatınca duruyor tam olarak istediğim gibi ve kablo gözükmeden işimi çözdüm. Kamera araştırması yaparken CPL filtre epey öneriliyordu ama piyasada uygunu yoktu. Bir kendin yapçı olarak GoPro4 için CPL filtre alıp 3D yazıcı ile bir aparat yapıp 810S e uyardım. 200 lira civarı bir maliyeti vardı ve riske girip denemeye değerdi Öncesi/Sonrası fotoları ekliyorum. Akşam üstü olmasına rağmen yansıma ve filtrenin sonucu fotoğraflarda görünüyor. Bu işin negatif tarafı ise filtre büyük olduğu için cama değiyordu. Yine DIY bir çözümle bağlantı aparatını tekrar tasarlayıp yazıcıdan bastım ve montajını yaptım. Umarım faydası olur, yaptığım tasarım dosyasınıda talep olursa gönderebilirim. Henüz bir yere yüklemediğim için paylaşamıyorum. 5 Yorum bağlantısı
Mustafa Resül Kara 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Dişi çakmaklık fikri çok güzel olmuş 🤌 bu sayede çakmaklık da boşa çıkmış hemde kötü kablo görüntüsü de engellenmiş olmuş. Peki Cpl filtre kayıt da faydası oldu mu? Bende a800se modeli var. Bende bir ara niyetlendim ama filtre bulamadım. Sizin yaptığınız mükemmel olmuş elinize sağlık. Peki bundan bende istesem nasıl temin edebilirim 😊 Yorum bağlantısı
Recommended Posts