Hasan Toprak 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Herkese selamlar. Araçla yolda sabit hızda ilerlerken gaza fazla yüklenince(tapa gaz) araç hafif durur gibi olup sonra hızlanmaya devam ediyor. Ufak bir dinlenir sonra devam eder gibi. Yeni buji bobinle kontrol edildi yine aynı durum var, eski buji bobini geri taktık.. Arıza ışığı da yakmıyor. Neden olabilir sizce? Map sensörü temizliği önerisi okudum bir yerde bundan olabilir mi? Araç 1.4 tsi 140 beygir bmy motor Golf. Teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts