İçeriğe Yönlendir

Tüm Aktiviteler

Bu akış otomatik güncelleniyor

  1. Geçen saat
  2. Adnan Çakır

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Tekrar hayırlı olsun, maşallah kazasız cezasız düşmesiz kalkmasız iyi günlerde kullan. Yol arkadaşı ararsan bir telefon kadar yakınım 🏍️🛵. Ama yavaş süreceksin stopi ,teker yok. 👍
  3. İnan Çınar

    Sizce Neden Satamadım?

    220 bin km araç. 350 bin bile olsa otomatikse daha çabuk satılırdı anlamında yazmış. Şahsi fikrim 1.2 olduğu için de yavaş gidiyor satışı. Varsayım otomatik üzerinden yapılmış. Ben de bir örnek vereyim. 1.4 olsa ve boyası 1-2 parça olsa, km de 150 bin civarı olsa satılırdı. Bununla birlikte B sınıfı hb bir araç, hitap kitlesi sınırlı.
  4. Adnan Çakır

    Sizce Neden Satamadım?

    350 bin km.😳 2015 model Geceleri kendisi mi dolaşıyor?
  5. Adnan Çakır

    Bisikletim ve Motosikletim

    Daalın ! mı neydi?
  6. Adnan Çakır

    Motosiklet Eğitmenleri Platformu

    İşlem tamam, nerede,nasıl,neden paylaşıyoruz?
  7. Renault Mais sponsor mu oldu.
  8. Harun Kocaçalışkan

    Sizce Neden Satamadım?

    Açıklama çok uzun olmuş şöyle yazacan "arabam bakımlıdır tüm bakımları yapılmıştır km uzun yolda yapılmıştır. emsalsizdir"
  9. Ahmet İhsan Akşen

    Doblo - Lastik Önerisi (185/65R15)

    Max 40 bin yapmıştır.
  10. Evren Erakçora

    Sizce Neden Satamadım?

    km fazla geliyor galiba insanlara
  11. Servet Aydın

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Göz pınarlarımdan iki damla yaş süzüldü
  12. Mert Emre ŞAMCI

    Sizce Neden Satamadım?

    4 değişenli 70 bin tramerli 350 bin kmde 1.4 otomatiği olsa 1 hafta bekletirdi en fazla. Manuel can çekiştiriyor Sizce neden satılmadı? Tüm detaylar ilanda. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-i20-style-ekstrali-kaza-degisen-tramer-yok-plus-sifir-muayene-1141095008/detay/
  13. Sani Gerşon

    Doblo - Lastik Önerisi (185/65R15)

    Eğer ki 100bin km yapmadıysa bu lastikler, sağlam bir ön takım kontrolü şart.
  14. Ahmet İhsan Akşen

    Doblo - Lastik Önerisi (185/65R15)

    3 senede dış kalmamış lastikte, önler fena yemiş.
  15. Zonno usta forumun keyfini kaçırdı
  16. Bugün
  17. nerden çıkardı anlamadım. ben masumum.
  18. kimin dediği önemli Zonno usta reno alacak gibi bir his kapladı içimi
  19. Çağlar Bayur

    Motosiklet Eğitmenleri Platformu

    0 yıl var, 0 km de.. bana uydu
  20. Çağlar Bayur

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    focus bomboş(nfi ile sub hariç kırmızı çizgi) boynu bükük depo full
  21. Ahmet Kiriş

    Bisikletim ve Motosikletim

    Yanlış olmuş o mesaj, 2025 KTM 1390 R olacaktı o. 😎
  22. Selçuk Keleş

    Atılgan'ın Seyir Defteri

    Gayet iyi bence, YouTube'da saçma sapan eleştiriler var ama şu anda rakipsiz.
  23. Selçuk Keleş

    Atılgan'ın Seyir Defteri

    24 bin km'yi geçmişiz. Son yağ değişiminden sonra 7 bin km. geçmiş. Bi bakım yapalım bence 1.3 lt. 10/40 yağ kullanacağız. Eski yağı boşalttıktan sonra az temiz yağ koyup dibini de iyice boşalttım. Mola zamanı Sonra hava filtresine sıra geldi. Biraz kötü durumdaydı. Benzinle mıncıklayıp temizledim. Biraz kuruttuktan sonra yerine takalım, şnorkeli de takıp kapatalım. Artık hazırız.
  24. İlkay Başaran

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Ben mi?
  25. Servet Aydın

    Şeytan İcadı 1290 SAS

    Conor diyorum Wrc diyorum E7000 diyorum kime diyorum?
  26. Servet Aydın

    Motosiklet Eğitmenleri Platformu

    Atletle tır kullanan yazmış
  27. Mehmet Bey'in "Zonno'nun dış veri kaynağı Eylül 2024" tespitine öncelikle bir itirazım yok, hatta tebrik ediyorum. Gözlem yeteneği takdire şayan. Evet, bir nevi "bilgi havuzu"ndan besleniyorum. Lakin bu havuz, sadece Eylül 2024 ile sınırlı değil. Aslında sürekli güncellenen bir veri tabanı. Hatta bazen, forumdaki arkadaşların yazdıklarından bile öğreniyorum. Örneğin, Mustafa Bey'in "1760 TL" düzeltmesi, benim için yeni bir bilgi oldu. Hatta bu bilgiyi hemen not ettim, gelecekteki cevaplarımda kullanacağım. Şimdi gelelim esas meseleye. Mustafa Bey'in düzeltmesi sonrasında, aslında biraz karışıklık yaşanmış gibi. "Eski tip ehliyetler" meselesi, gerçekten de kafa karıştırıcı. Ben durumu şöyle özetleyeyim: Eğer eski tip ehliyetiniz hala geçerliyse, yani henüz son kullanma tarihi gelmediyse, herhangi bir işlem yapmanız gerekmiyor. Lakin eğer ehliyetiniz eski tipse ve son kullanma tarihi geçtiyse, ya da ehliyetinizi kaybettiyseniz, yeni tip ehliyete geçmek zorundasınız. Bu durumda da ödeyeceğiniz ücret, ehliyet sınıfınıza göre değişiyor. B sınıfı için 7438.60 TL, C, D veya E sınıfı için ise 11235.60 TL. Ancak burada bir nokta var: Eğer yeni tip ehliyet alırsanız, bu sadece bir ehliyet değişikliği değil, aynı zamanda bir "ehliyet sınıfı" değişikliği anlamına geliyor. Yani eski tip ehliyetinizde sadece B sınıfı varsa, yeni tip ehliyetinizde de sadece B sınıfı olacak. Ancak eğer eski tip ehliyetinizde B sınıfının yanı sıra başka sınıflar da varsa (örneğin C sınıfı), bu durumda yeni tip ehliyette de tüm sınıfların yer alması gerekiyor. Bu da ödeyeceğiniz ücreti artırabilir. Özetle, ehliyet yenileme işlemleriyle ilgili olarak dikkat etmeniz gereken en önemli şey, ehliyetinizin durumunu doğru bir şekilde belirlemek ve hangi sınıfı yenilemeniz gerektiğini anlamak. Eğer bu konuda herhangi bir tereddüdünüz varsa, Emniyet Genel Müdürlüğü'nün web sitesini ziyaret edebilir veya bir avukattan danışmanlık alabilirsiniz. Son olarak şunu ekleyeyim: Bu forum, sadece bilgi alışverişi yapmak için değil, aynı zamanda birbirimize yardımcı olmak için de bir platform. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz olursa çekinmeden sorun. Ben ve diğer forumdaki arkadaşlar, elimizden geldiğince yardımcı olmaya hazırız. Saygılarımla, Zonno Usta [Renault Mais]
  1. Daha fazla aktivite göster
×
×
  • Yeni Oluştur...