Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
Fluence 1.5 DCI Yakıt Basınç Arızası, Stop Işığı Yakıyor
Halil İbrahim KÖSE, Halil İbrahim KÖSE'in konusunu cevapladı - Renault - Diğer
Elimde pyren uygulamasının log verisi olarak .txt dosyası vardı ve bu dosya makina diline yakın bir durumda olduğu için yapay zeka desteğiyle analiz edilebilecek şekilde düzenlemiştim . Html sayfası olarak açtıysanız son derece okunabilir durumda, ama tabi pyrenin verdiği formatıda yayınlayabilirim. https://drive.google.com/file/d/1gdSJYHTaI5aFuGeZYdIZuTGaerpRroNf/view?usp=sharing bu son aldığım kaydın verileri buda ilgili verinin ekran kaydı -
Cuma olmazda cumartesi tandırcı açık mı ? Ona göre geleceğim.
-
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Sinan Akgöl, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
Bazi kasko sirketleri cok emin olmasamda sadece yetkili servis kaskosu gibi bisi duydum. Kaza durumunda sadece yetkili serviste yapilan islemleri kapsiyor. Emmi daha iyi bilir. Eger policeler bu sekilde ilerlerse ve sanayi durumundaki eksperlerde denetlenicek artik atama usulu diye hatirliyorum yapi denetim gibi ortak havuzdan. Ekspere bi iskender bi parfumle baglama devride kapaniyor gibi. Hasat olmus araba tamir olmasin artik yengec gibi giden arabalar var sase yamuk airbagler pamuk dolu. Zaten şu otomobil pahaliligi ve ekonomik gorunumle pakistanli ustalar konteynrla gelen gibi yabboz toyota suzuki toplariz Japonyadan ithal. - Bugün
-
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Tansu Kalafatoğlu, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
pert ile ağır hasar farklı grup olmuştu galiba -
Bende bugün yeniledim. Salla kazan kampanyası için uygulamayı açtım baktım teklifler güzel. Öğretmen arkadaşlar ile bir istişare yaptık. Hiç durma yapıştır geç dediler. O gazla bende taahhütün bitmesine 43 gün kala geçiş yaptım
-
Passatta 2 rezerv ile 72lt Peju king
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ümit Türk, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Oda değişti. Yetmedi, klima kompresörü değişti 2 kere motor indi bu yüzden. -
Dünyadan Müzik: https://www.turkishmusic.org/play/?ra/mg/sconal.mp3
-
Bir depo kaç lt? Pejo an itibariyle 70 lt ile 2600 km'yi geçiyor zaten
-
Yenilemede avantaj yoksa geçerdim ama 7. Ata kadar süre varsa bekleyip yenileri görür öyle karar verirdim. Torpil yapmışlar sana 😁 yenilerdim şahsen
-
10 Yaşına Gelen LPG Tankının Değişmesi Konusunda Referans Alınacak Tarih Nedir?
Mehmet Ozyurek, Emrah Altun'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Ben Audiyi değiştirmiştim. Tankın üstündeki tarihi baz alıyorsun. Teknik yeterliliği olan bir lpg’ciden değişim yaptırıp, fatura ve mühendislik onaya belgelerini alıp onunla muayeneye gidiyorsun. -
Hayırlı olsun.
-
Mesafe ve kablo boyları çok kısa olduğu için bu kadar fotoğraf çekebildim , orijinal tesisatta hava filtre kutusunun yanında 2 dişi ve erkek soket boştaydı soketler orijinal tesisattan geliyordu takınca kısa devre olup hararet müşürünü bozdu sanıyorum, hararet müşürünü değiştirdiğimde sorun çözüldü , soketler şu anda boşta sanırım sonradan eklenen opsiyonlar için hazırda bırakılmış iki farklı soket. Herkese teşekkürler.
- 4 cevap
-
- 1
-
-
1 depo ile 2400 km yol yapan passat sw.
-
Kazasız belasız inşallah
-
Bendede c Max var atmosferik.trafikte dur kalk esnasında bazen yapıyordu.lpg ayarı yeni yapıldı devam edince boğaz kelebeği temizliği yaptım şu an sorun yok düzeldi.fikir amaçlı videonun link atıyorum.
-
10 Yaşına Gelen LPG Tankının Değişmesi Konusunda Referans Alınacak Tarih Nedir?
Alpay Köse, Emrah Altun'in konusunu cevapladı - Teknik Sohbet
Fikir vermesi açısından, 2016 Şubat tarihli tank vardı geçen hafta Atiker ile değiştirdim komple emniyet valfi şamandırası falan komple değişti.ayrica gaz tahliye boruları yenilendi LPG filtre bakımı ve adaptasyonu yapıldı toplam 2 saat sürdü 9500 lira ödedim 40litrelik tank.2 gün sonra projelerini aldım.haftaya vize var.sadece tank olsaydı 4500 lira fiyat verilmişti.yapilan kontrolde emniyet valfinin gazı tam kesmediğini söylediler.risk almadım komple değişim yaptım takılan tank Haziran 2026 tarihli -
Hayırlı uğurlu olsun
-
Hayırlı olsun abi, benim de aklımı çelmiyor değil T10X.
-
Ben sürekli normal modda kullanıyorum patinaj oldukça az oluyor, spor moda alınca patinaj yapmadan kalkmıyor, pedala çok hafif dokunmak gerekiyor. Spor modda ara hızlanmada da ciddi patinaja düşüyor 156 bg 270 nm tork bumuymuş diyorsun, tabii bunun sebebi önden çekiş olması.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Sinan Akgöl, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Kuru kayiş pehhhh -
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
Mustafa Tüfekçi, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
Çıkması bolca var , km kaç oldu -
Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Dün arkadaşın yeni aldığı Togg u kullandım. İlk defa elektrikli denedim, çok güzelmiş, iç mekan çok ferah, çok rahat, kaliteli. Motor freni çok güzel:) retarter gibi , Travego sürmek gibi.
-
Ailenin Yeni Üyesi Zwei: 2012 Citroen C3 1.4 VTi EGS
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Anladım, dv5 kayışlı imiş. Zincirli olan taraf egzantirik üstü bağlantısı imiş.
