Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen saat
-
tüketici mahkeme ile iade mümkün mü size , yere basan kısımla ilgili . Ölçüm biraz ortalama Aynı ölçüde Turanza 6 - Bridgestone , waterfall buda
-
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Mehmet Ozyurek, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
Kesinlikle böyle. -
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Ü.Emre Kartal, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
Güncel ve özellikle elektrikli araçların dışındakilerin çoğunun pert olması zorlaşacak bu durumda. Birçok firma yetkili servis harici onarımı öne çıkarıyor, serviste 100 liralık şey dışarıda belki 25-30 lira. Belirli modelin altındaki araçlarda sanayide yaptırıp al kullan derler gibi geliyor. Sanayide yapılan onarımların belirli standartları taşımaması durumunda bu çok problem olacak. 2 yaşında araba alacaksın değişen/boya harici bir de kesilmiş biçilmiş tamirli yerleriyle öne çıkacak. Hasar kayıdı 100000 lira ama ellenmedik yer yok- 29 cevap
-
- 1
-
-
İş Arkadaşım Fünf : 2025 Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT
Ali Darbaz, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Arabam
Eskiden doğal hane adı ile hizmet veren dinlenme tesisleri artık Adabük olarak hizmete açıldı ve Opet yakıt istasyonları da var bilginize Gebzeliler hayırlı olsun. bugün ilk hizmetimi sagladim - Bugün
-
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Önder Özcan, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
Yani ben de bundan şunu anlıyorum, pert etmek zorlaşacak, pert kayıtsız ama 300-500 bin hasar kayıtlı araçlar ağır hasar KAYITSIZ olarak alış satışa girecek, pert olacak kadar hasar almış araçlar, 480 bin normal kayıtlı diyerek alıcı bekleyecek. -
resme bakarsak hava filtre kutusunun oralardan bahsediyoruz. dişi ve erkek soket boştaydı takıldı mı veya sonradan soket eklenerek hat mı çekildi ne oldu ben şahsen bişey anlamadım
-
MotoGP 2026 Sezonu ve Haberler
Emir Kemal Korkmaz, Emir Kemal Korkmaz'in konusunu cevapladı - Motorsporları
Concorde’nin imzalanmasıyla transferler açıklanmaya başladı. Önce dün gece Ducati Fabrika Takımı Marc Marquez ile 2 yıllık sözleşme uzattığını açıkladı. Sabah erken saatlerinde ise Pecco’nun takımdan ayrılacağını söylediler. Şimdi ise beklenen haberi açıkları Pedro Acosta seneye Ducati Fabrika Takımına geçiyor. -
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Mehmet Ozyurek, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
Bilgi için teşekkür ederim. + Eskiden Şirketler maliyet hesabı ile orana bakmaksızın pert karar verirdi. Artık hasar tutarı araç bedelinin %65 ine ulaşmadıkça pert olamayacak.- 29 cevap
-
- 1
-
-
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Doğan Arşiray, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
ben bunu kaskolara zam diye okuyorum. -
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Önder Özcan, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
Haberi okusaydın keşke "Tebliğle araç onarımlarında hangi durumda orijinal, hangi durumda eşdeğer veya yeniden kullanılabilir parça kullanılacağı ayrıntılı şekilde düzenlendi. Buna göre hasar gören orijinal parçanın onarılması mümkün değilse öncelikle orijinal parça ile değiştirilmesi gerekecek. Ancak araç sahibinin onay vermesi veya orijinal parçaya ulaşılamaması halinde eşdeğer ya da yeniden kullanılabilir parça kullanılabilecek."- 29 cevap
-
- 1
-
-
birde biraz daha uzaktan fotoğraf çekmek yerini belirlemek için iyi olur, bu şekil tam nerde olduğu belli olmuyyor
- 3 cevap
-
- 1
-
-
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Sani Gerşon, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
Bu büyük sıkıntı. Kaskosu devam eden ama orjinal üretimi olmayan araçlar ne olacak? -
Pert (Ağır Hasar - Tam Hasar) Kuralları ile İlgili Genelge
Önder Özcan, Mehmet Ozyurek'in konusunu cevapladı - Trafik Sigortası, Kasko ve Diğer Sigortalar
Tam bir yıl sonra aynı konuda, belki 1-2 ilave ile gene kanun çıkıyor. Artık bundan sonra ağır hasar alan araçlar satılamayacak, hurdaya ayrılacak (yedek parça vs). Bu güne kadar alınıp satılan önceden ağır hasarlı olan araçların alınıp satılmasında sıkıntı yok. Aracın yaşı farketmeksizin orjinal yedek parça kullanılacak Araç değer kaybı için ayrıca uğraşmaya gerek kalmayacak, sigorta şirketi değer kaybını da hasar hesaplarken hesaplayacak. https://www.takvim.com.tr/guncel/2026/06/18/1-temmuzda-yururluge-giriyor-hasar-ve-deger-kaybinda-yeni-donem- 29 cevap
-
- 2
-
-
Günlük Kullanım Elektrikli Araba
ibrahim Tiryaki, Ali Darbaz'in konusunu cevapladı - Elektrikli ve Hibrit Araçlar
Benim ev elektrik faturası 838 TL geldi, 21 mayıs 21 haziran arası kullanımım. normalde 400 TL falan geliyordu. 438 TL ek maliyet olmuş. Neyse fazla dillendirmeyelim -
Aynısını bana 600 diyorlar
-
Turkcell taahhütü yenilersek 40gb, 2000dk 500₺ diyor. İyi mi
-
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
O.Yücel Çetin, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
Ben buradayım, takipteyim ama çok yazamıyorum sadece. 😀- 17 cevap
-
- 1
-
-
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
Sani Gerşon, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
OYC yaşıyor musun sen ya? Nerelerdesin- 17 cevap
-
- 1
-
-
Yüreğim dayanmıyor böyle şeylere...
-
Focus Mk1 - Gösterge Paneli Işıkları Yanmıyor..
Fatih Keskin, Murat özkan01'in konusunu cevapladı - Focus
Ramazan değil ama Osman buralara gelmiş- 17 cevap
-
- 1
-
-
Bimcell'e geç, fırsat kolla diyon yani.
-
Sayı arttıkça tamiri de bilinir hale gelecektir. Bir kartçılar ve driver devreciler olacak (Servet Elektronik) diğerleri de bobinaj, motor bilyası değiştirme daha bi elektrik motoru sök tak işleri. Her ikisini de yapanlar çoğalacaktır. Bizi bozan ülke olarak bilmeyen kişinin bilmiyorum deyim öğrenmek için çaba sarfetmemesi. usta diye geçinenlerde tavan.
-
En uygun ne bulunursa geçmeli, bu ay güzel bir tarife görünmüyor, 7.ayda belki avantajlı bir şeyler gelebilir ama pek umutlu da değilim.
-
Şuraya bir kaç resim bırakayım, ayrıca biraz da yorum ekleyeyim. 1 yılın sonunda her ne kadar çok km yapmasak ta iyi kötü bir kaç fikir oluştu. Pilli araba konfor olarak içten yanmalıların çok çok üstünde, sıfır titreşim ve sessizliğe alıştıktan sonra içten yanmalı çok gürültülü geliyor. 308 genel olarak serte yakın süspansiyona sahip, kullanım esnasında hissediliyor fakat rahatsız edici değil. Yürür aksam bozuk yollarda sesli değil, sertliği hissettiriyor ama gürültülü çalışmıyor. Sertliğin bir kısmı da 215 45 18 lastiklerden oluşuyordur. Yol tutuş nerede ise mükemmele yakın. (ben standart sürücüyüm, sadece virajlarda biraz agresif olabiliyorum) Ağırlık mı yoksa lastik kaynaklı mı bilemiyorum kuru zeminde abs çabuk devreye giriyor, temiz ıslak zeminde daha iyi gibi. Henüz trim sesi başlamadı bu konuda çok titiz olmama rağmen bir şey duymuyorum. Rüzgar sesi 130 km den sonra hafiften başlar gibi. Yol sesi kabul edilebilir seviyede hızlandıkça radyonun sesini açma ihtiyacı olmuyor, yolcu ile sohbet esnasında sesini yükseltmek gerekmiyor. İlk kez cam tavanlı sunroof lu aracım oldu, benim açımdan hiç bir işe yaramadığını görmüş oldum. Hatta ilerleyen zamanlarda belki de dert olacak. Kışın ısıtma problemi yaşamadım, ısı pompası olsa da ilk anda ptc ile ısıtma yapıyor hemen ısınıyor, tüketim fena tabii. Soğutma problemi de pek yaşamadım, soğutma esnasında tüketim ısıtmada ki gibi aşırı olmuyor. 360 kamera iyi bir şey miş, özellikle benim gibi jantlarında çizik istemeyen birinin kaldırım kenarına sıfır yanaşmasına çok yardımcı oluyor. Arka çarpraz trafik uyarısı da mükemmel çalışıyor, otoparktan çıkış esnasında yaklaşık 30-40 metre mesafedeki araçları sesli olarak uyarıyor. Aynadaki kör nokta uyarısının vag larda ki gibi ayna kolunda irice olmasını isterdim. aynadaki minik led pek göze batmıyor, ama güzel çalışıyor doküman 75 metre algılama var demiş. Tabela okuma bazen arızaya düşüyor, fakat okumaya devam ediyor özellikle şehir içinde, şehir dışında hiç denk gelmedi. Sürüş asistanı aracı tam şeridin ortasında tutabiliyor şerit içinde hiç gezinme olmuyor, dur kalk özelliği de var. Ben nadir kullanıyorum güvenemediğimden. Ambiyans aydınlatma ve ekranların rengi değiştirilebiliyor. Eklediğim resimlerdeki ekranların tamamı kişiselleştirilebiliyor, ne istersen onu koyabiliyorsun, 5 er adet widget var içeriklerini değiştirebiliyorsun, ayrıca multimedia ekranın altındaki i-toogle denen dokunmatik butonlara istenen kısayol atanabiliyor. Araçta yerleşik navigasyon var tomtom dan alınma, fakat 3 aylık ücretsiz güncelleme verdi daha sonra paralı aylık 8£ gibi fiyatı var. Şimdilik aklıma gelen bunlar. Ben bu aracı uzun süre binerim diye almıştım fakat servislerin durumuna bakılınca uzun dönem için sıkıntı olabilir, aracın dilinden hiç anlamıyor gibiler, garanti içinde neyse de garanti bitince yaz boz tahtasına çevirip keyfini kaçırabilirler. Aslında arabada hiç bir şey yok, batarya-motor-obc diğer tarafı içten yanmalı araç. Bu konulara yabancı olmayan biri olarak bunların arıza yapma ihtimalinin çok düşük olduğunu bilmeme rağmen, servislerin yeterli bilgiye sahip olmamasından kaynaklı şüphelerim var.
